aanstelleritis, allemaalquote:Op zondag 9 januari 2005 21:46 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat slapen...
Nu al?? Ja, nu al... Heb nog wat van vannacht in te halen...
een stang tussen het balhoofd en het frame onder het zadel?quote:Op zondag 9 januari 2005 21:45 schreef Hugster het volgende:
In Maastricht is de Peugeot Fox helemaal hip zag ikkansloos
Net als in frankrijk, met zo's stangetje ertussen
had ik toch ook op mn 'vespa'quote:Op zondag 9 januari 2005 21:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
een stang tussen het balhoofd en het frame onder het zadel?
Zoja, dan heeft het wel degelijk nut om de torsiestijfheid te verbeteren
scootersquote:Op zondag 9 januari 2005 21:55 schreef Hugster het volgende:
weet ik, alleen hier rijd iedereen op runners enzo en dan kom je daar en dan zijn ze pizza brommers aan het tunen![]()
hier ook, kan me niet voorstellen als ze een pizzading gaan tunenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:55 schreef Hugster het volgende:
weet ik, alleen hier rijd iedereen op runners enzo en dan kom je daar en dan zijn ze pizza brommers aan het tunen![]()
moet toch wat hequote:Op zondag 9 januari 2005 22:02 schreef Hugster het volgende:
elkaar eruit trekken
het is maar waar je je mee bezig houd
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:02 schreef Hugster het volgende:
elkaar eruit trekken
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:02 schreef Hugster het volgende:
elkaar eruit trekken
Dat heb ik ook weleens gedaan, zijn ook foto's vanquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]hey dude, als je 16 bent dan is dat zeker van belang
![]()
* PeuRac herinnert zich de sprintjes op t schoolplein nog
dat is ook 2takt, die heeft een expansieuitlaat nodig... een 4takt niet...quote:Op zondag 9 januari 2005 22:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mijn scooter heeft een hele dikke bocht
Heb jij een scooter gehad?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]hey dude, als je 16 bent dan is dat zeker van belang
![]()
* PeuRac herinnert zich de sprintjes op t schoolplein nog
Wat voor een scooter had jij? Ik had een Phantom F12 Liquid Cooledquote:Op zondag 9 januari 2005 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik niet, er was er 1, die was sneller, daarna kwam ik, en daarna 100 anderen
Iki had ook FMF op m'n KX, ook demperquote:Op zondag 9 januari 2005 22:08 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is ook 2takt, die heeft een expansieuitlaat nodig... een 4takt niet...
en wat noem jij dik...
[afbeelding]
dit noem ik dik.. een CR500 auspuff
Yamaha Aerox, maar hij werd de Blearox genoemdquote:Op zondag 9 januari 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een scooter had jij? Ik had een Phantom F12 Liquid Cooled![]()
ik behoorde zeker weten tot de top 5 snelste
da's niksquote:Op zondag 9 januari 2005 22:10 schreef BazzoS het volgende:
ik een Speedfight 1 LC doubledisc
http://members.chello.nl/m.immink2/scoot1.jpg
peug altijd met zijn 100en namen... die van mij heette gewoon Yamaha Aeroxquote:Op zondag 9 januari 2005 22:10 schreef BazzoS het volgende:
ik een Speedfight 1 LC doubledisc
http://members.chello.nl/m.immink2/scoot1.jpg
teringherrie?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yamaha Aerox, maar hij werd de Blearox genoemd
kleine vuist?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:11 schreef Youp het volgende:
[..]
da's niksik kan een vuist kwijt in mn uitlaatpoort
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:11 schreef Geqxon het volgende:
Scooters zijn echt voor wanabee motor-rijders. Als je 16 bent moet je goed beginnen en dat doe je door te SCHAKELEN
LC=Liquid cooled, omdat er ook luchtgekoelde versies waren.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
peug altijd met zijn 100en namen... die van mij heette gewoon Yamaha Aerox![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't gaat om de acceleratie, niet om de afstand
ja nou enquote:Op zondag 9 januari 2005 22:14 schreef Hugster het volgende:
ja, ze hadden standaard gewoon watergekoeld met 2 remmen moeten maken, cheap bastards
ja dat weet ik ook wel... maar dat is dus allemaal goedkope rommel die je niet moet hebbenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
LC=Liquid cooled, omdat er ook luchtgekoelde versies waren.
DD-Doubledisc=2 schijven, voor en achter 1tje, omdat er ook versies waren met achter trommelrem
hoe hij liep??? en een scootertje is zooooo simpel...quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef PeuRac het volgende:
hoe liep die van jullie dan? Ik had (en heb) er de balle verstand van, maar mn neefdeed alles, eerst liep die 110 (totdat ik mn ouders een keer inhaalde
en na een week huisarrest niet meer), daarna nog 'maar' 70 maar die bereikte ik al als de rest nog niet eens bij de 50 was
![]()
wat een kneusquote:Op zondag 9 januari 2005 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe hij liep??? en een scootertje is zooooo simpel...
die van mij liep ook ongeveer 110
en hij trok zo snel op dat mijn broertje er 3 () keer mee op zijn plaat is gegaan...
toen heb ik hem verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |