heb je een divx codec?quote:Op zondag 9 januari 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg die maria.avi van youp trouwens niet open
Ik wordt spuugmisselijk van al die codecsquote:
installeer media player classic met de quicktime, real, xvid en divx codec en je hebt nooit nergens meer last van...quote:Op zondag 9 januari 2005 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wordt spuugmisselijk van al die codecsik heb Winamp, Quicktime en Windoos Media Player. En dat moet maar genoeg zijn
Neequote:Op zondag 9 januari 2005 20:22 schreef Youp het volgende:
[..]
installeer media player classic met de quicktime, real, xvid en divx codec en je hebt nooit nergens meer last van...
btw kijk jij nooit films ofzo op je pc dat je geeneens divx hebt?
Ja dat klote kut forum is zo klote kut traag dat ik klote kut pas 5 minuten later kan klote kut reagerenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat klote kut forum is zo klote kut traag dat ik klote kut pas 5 minuten later kan klote kut reageren![]()
![]()
Klote kut
Forget it...quote:
Ik kan me nog een SC van een paar weken geleden herinneren toen TF en ik bezig waren...quote:
ik ookquote:Op zondag 9 januari 2005 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan me nog een SC van een paar weken geleden herinneren toen TF en ik bezig waren...
ik nietquote:Op zondag 9 januari 2005 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan me nog een SC van een paar weken geleden herinneren toen TF en ik bezig waren...
Bezig? Uh-uhquote:Op zondag 9 januari 2005 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
nou dat ging zo'n beetje van kut hier en doe normaal daar en achterlijke zus en debiel zo etc.quote:
johquote:Op zondag 9 januari 2005 21:07 schreef Youp het volgende:
[..]
nou dat ging zo'n beetje van kut hier en doe normaal daar en achterlijke zus en debiel zo etc.
quote:
Je hebt een zus he, dan moet je de traditie volgen, en dus een foto van haar posten, of via de mail aan de harde kern verspreidenquote:
ja..! mee eens isquote:Op zondag 9 januari 2005 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt een zus he, dan moet je de traditie volgen, en dus een foto van haar posten, of via de mail aan de harde kern verspreiden
ok dat is wel heel weird... bier onder de douche..? bier tijdens de film ok.. bier als ontbijt ok... bier bij het avondeten ok... bier bij het stappen ok... bier voor de sex ok.. bier na de sex ok... maar bier onder de douche?quote:
leuk koppel (voor een brommert) erg leuk geluid, het zijn gewoon honda blokjes trouwens, hier kan je een 100cc malossi 4klepper cilinder + kop voor krijgen, ook erg leuk. verder vinden ze hoge toeren draaien niet leuk, dus nooit zoals op een 2taktje doortrekken todat het niet meer verder gaat en vervolgens op die snelheid blijven rijden. verder schijnen de blokjes erg betrouwbaar te zijn en vooral.. ZUINIGquote:Op zondag 9 januari 2005 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Even een korte vraag tussendoor: Iemand bekend met 4takt Jincheng motorblokjes? Ik ben nl. van plan een Jincheng PBR (50cc) te kopen, maar vraag me af of dat wel goed rijdt
n00bquote:Op zondag 9 januari 2005 21:38 schreef BazzoS het volgende:
geen ervaring meewat ik wel een grappig fietsje vind is een Suzuki Streetmagic
daar heb ik btw ook geen ervaring mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |