Maar 2x GPD. En dat is okay.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:33 schreef Ruis het volgende:
Jezus, wat een kut sub
DAT KAN IK NIET MEER. EN LEKKEN OOK AL NIET MEER.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:33 schreef Ruis het volgende:
edit m dan, kut ex mod
Langzaam prutsforumquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
FiPo?
De titel klopt niet trouwens Q.
GA DOOD.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
FiPo?
De titel klopt niet trouwens Q.
ja, net als de rest van nederlandquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach man, je woont zelf bijna in Duitsland..
quote:
Ooit wel ja, en dan hoop ik dat de lijkauto die mijn overblijfselen vervoert over jou heen dendert.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:38 schreef QyRoZ het volgende:
GA DOOD.
Die kwam ik net tegen op mijn harde schijf.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggggggggkkkroggel
Dank Henk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef Ruis het volgende:
mooi gezegd, JK
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggggggggkkkroggel
Het was ganz spitze in saalbach hinterklem zuipen !quote:Op zondag 9 januari 2005 09:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]BB, hoe was skien in verweggistan??
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef Ruis het volgende:
mooi is dat, een toegestane reeks
Juist ja wij hebben inhoud in onze reeksquote:Op zondag 9 januari 2005 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oh wacht, het niveau hier lag minder extreem laag.
In tegenstelling tot de nacht-bagger-SC. Dat bashen was tof.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Juist ja wij hebben inhoud in onze reeks
Batsie !
Oude/oude bedoel je.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm eens even de nieuwe/oude feature bekijken
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:18 schreef Nouk het volgende:
Hey BB, weer back in Holland! Hoe is het geweest? Mooi weer gehad? Mooie pistes? Lekker gegeten? Leuk ge-apres-skiet?
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:26 schreef Nouk het volgende:
Mooooooi zo!
Mooi is goed.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:26 schreef Nouk het volgende:
Mooooooi zo!
t kost alleen wel klonenquote:Op zondag 9 januari 2005 12:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de nacht-bagger-SC. Dat bashen was tof.
Je moet er iets voor over hebben.quote:
Niet iedereen die je in Amsterdam ziet woont in Amsterdam hoor.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:19 schreef Nouk het volgende:
Komt zeker omdat ik je een keer gezien heb in A'dam.
ik woon ook niet in amsterdam!quote:Op zondag 9 januari 2005 16:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niet iedereen die je in Amsterdam ziet woont in Amsterdam hoor.
Oh niet!quote:Op zondag 9 januari 2005 16:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niet iedereen die je in Amsterdam ziet woont in Amsterdam hoor.
Oyquote:Op zondag 9 januari 2005 16:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh niet!. Wel ver steeds van Enschede naar Amsterdam dan. Als je er uberhaupt wel op school zit.
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:43 schreef Nouk het volgende:
M'n haar wordt al echt lang!
Ik zit op de Hogeschool Enschede. Nog 22 dagen. Dan ben ik afgestudeerd.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh niet!. Wel ver steeds van Enschede naar Amsterdam dan. Als je er uberhaupt wel op school zit.
Enschede ook.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:40 schreef Nouk het volgende:
Amsterdam is kewl.
Nou ja, al. Ik word dit jaar 27. Nee, ik ben geen oude lul. Dus wel eens tijd, ja.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:15 schreef Nouk het volgende:
Zozo. Afgestudeerd. En ga je dan al werken?
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:32 schreef Nouk het volgende:
Ach ja.
sporten is zowiezo niet goed ...quote:Op zondag 9 januari 2005 17:54 schreef SuperWeber het volgende:
Blegh, ik had een week niet getraind...
En nu ben ik wasted
Het is me wat.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:32 schreef Nouk het volgende:
Ach ja.
Nou !quote:
Alles beter dan een beetje lame achter je pc zitten te fokken, waar eik geen hol te beleven valt...quote:
van fokken ga je gelukkig niet zwetenquote:Op zondag 9 januari 2005 18:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Alles beter dan een beetje lame achter je pc zitten te fokken, waar eik geen hol te beleven valt...
Zweten is gezond...quote:Op zondag 9 januari 2005 18:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
van fokken ga je gelukkig niet zweten
Oei... Succes dan maar enzo...quote:Op zondag 9 januari 2005 19:06 schreef Bosbeetle het volgende:morgen stage lopen
![]()
wat een vaag begin van mn stage ik ben straks helder mn vorige 2 stages begon ik toen ik weerkwam van Lowlands oid iig was ik beide keren brak en kapot
noodzakelijk kwaad idd !quote:
Koffie is goed. Op maandagochtend. Nu dus nog niet.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Koffie !
goed man ik heb er niet eens 1 gehad .. maar ik vond de naam leuk genoegquote:Op zondag 9 januari 2005 22:27 schreef Zwansen het volgende:
He beetle! dat strammer max komt me bekend voor uit mijn wintersport tijd...
idd, beetje vreemdquote:Op zondag 9 januari 2005 22:52 schreef Tiemie het volgende:
Tessje die het heeft over inhoud in een slowchattopic, dat ik dat nog mee mocht maken.
stage iddquote:Op zondag 9 januari 2005 22:51 schreef Zwansen het volgende:
Morgen begint het leven weer...
Studie enzo.
awwwwquote:Op zondag 9 januari 2005 22:55 schreef Nouk het volgende:
Ik moet ook vanaf morgen weer naar school.
te laat komen op je eerste stage dag, geniaal planquote:Op maandag 10 januari 2005 00:34 schreef Bosbeetle het volgende:
slapen .. ik hoop me niet te verslapen voor mn eerste stage dag ....
hoelaat had ik ook alweer afgesproken
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:35 schreef Zwansen het volgende:
Universiteitsbibliotheek...
Heb je een computer-stage?quote:
erm de eerste meeting alweer gemist stagequote:Op maandag 10 januari 2005 13:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je een computer-stage?
Of gewoon pauze?
hehe, goed begin man!quote:Op maandag 10 januari 2005 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm de eerste meeting alweer gemist stage
nouja ff inkomen enzo !
Precies... Laat die mathilde Santing haar kop dicht houden aub....quote:Op maandag 10 januari 2005 15:25 schreef Cynic het volgende:
Maar dat betekent niiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeet.
dat ik m'n ogen sluit voor onrecht en verdriet!
Ik vind het een nobel streven hoor, daar niet van. Maar het glazuur springt me echt van de tanden als ik dat nummer hoor of zie...
Ze kunnen nu idd eindelijk hun kernprogramma afmakenquote:Op maandag 10 januari 2005 18:13 schreef Zwansen het volgende:
Azie heeft nu genoeg geld, als ze willen kunnen die gasten over een paar jaar de hele wereld veroveren met al die wapens die ze hiervan kunnen kopen...
gezelligquote:Op maandag 10 januari 2005 22:02 schreef EP-er het volgende:
ik ga denk ik maar eens echt stoppen met fok ofzo
Dat zeg ik ook al vier jaar.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:02 schreef EP-er het volgende:
ik ga denk ik maar eens echt stoppen met fok ofzo
nietus !quote:
ik verveel me de pleurisquote:Op maandag 10 januari 2005 22:20 schreef EP-er het volgende:
ik verveel me de tering
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:55 schreef Cynic het volgende:
Ik niet!
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:14 schreef Cynic het volgende:
Als je je om elf uur 's nachts verveelt, dan heet dat anders geloof ik...
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:14 schreef Cynic het volgende:
elf
[tubgirl.jpg]quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:44 schreef Ruis het volgende:
hmm, dit keer t eens wat langer proberen vol te houden
Niks!quote:
Ja man!quote:
Dan toch maar tubgirl.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:48 schreef Ruis het volgende:
[erodome nakend in een weide met paard.avi]
quote:
toppie joppiequote:
quote:
eenschquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:00 schreef Ruis het volgende:
ik vermaak me dr wel mee, mits werkend forum
quote:JULES: What country you from!
BRETT: What?
JULES: "What" ain't no country I know! Do they speak English in "What?"
JULES: English-motherfucker-can-you-speak-it?
BRETT: Yes.
JULES: Then you understand what I'm sayin'?
BRETT: Yes.
JULES: Now describe what Marsellus Wallace looks like!
JULES: Say "What" again! C'mon, say "What" again! I dare ya, I double dare ya motherfucker, say "What" one more goddamn time! Now describe to me what Marsellus Wallace looks like!
BRETT: Well he's ...he's...black --
JULES: -- go on!
BRETT: ...and he's...he's...tall --
JULES: -- does he look like a bitch?!
JULES: Does-he-look-like-a-bitch?!
BRETT: No.
JULES: Then why did you try to fuck 'im like a bitch?!
ik gebruik nog steeds de T.Oquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
meneer heeft ook eens een ander icoon hoor! Is text only niet stoer genoeg meer?
ik heb m al 5 jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:55 schreef Nouk het volgende:
Een lavalamp. 10 euro bij de blokker, wat moet je d'r mee
.
boeit datquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:55 schreef Zwansen het volgende:
129 euro? Pff... Beetje jammer.
hoiquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:34 schreef Querk het volgende:
hallo
hiquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:56 schreef QyRoZ het volgende:
hihihihi
Dat valt nog maar te bezien!quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:22 schreef Ruis het volgende:
hallo menschen
Ja, de laatste paar posts zijn niet echt verhelderend geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:59 schreef Querk het volgende:
???????????????????????????
net zo groot als die van jou before cropquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:22 schreef Ruis het volgende:
gelukkig is ie ook heul niet groot ofzo
idd wel 5 min !quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:40 schreef Ruis het volgende:
ja, die ik dus ook 5 minuten gehad heb
heee de kerstmanquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:08 schreef Zwansen het volgende:
He jongens!
je kunt elke dag langskomen om thee te drinken en om te roddelen!quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:24 schreef Nouk het volgende:
Ah mn moeder vind het echt vreselijk dat ik op kamers ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |