Het kan natuurlijk altijd erger.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond het allemaal nogal meevallen vandaag....
Zeker tijd geledenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef aloa het volgende:
Het heeft hier best gestormd. Tijd geleden, dat het zo tekeer ging.
Wooops ... sorry....komt van de bruine bonenquote:
Een groter vrachtvliegtuig geeft 't niet, geloof ikquote:Op zondag 9 januari 2005 11:38 schreef drelletje het volgende:
toen klonk het alsof de atmosfeer op ontploffen stond! Komt ff een IIlyushin Il-76 overzetten heel laag! Damn!
http://home.wanadoo.nl/present/il76.htm
Ontopic: Lekker zonnetje hier en windkracht 3 ofzo (gok)quote:Op zondag 9 januari 2005 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een groter vrachtvliegtuig geeft 't niet, geloof ik.
Wow, dat is een monster! Ben benieuwd of het daadwerkelijk ook zo gaat worden!quote:Op zondag 9 januari 2005 09:44 schreef Oom_Agent het volgende:
Morgen krijgt Engeland weer een storm over zich heen en woensdag komt volgens onderstaand GFS kaartje de klapper. Maar liefst een kerndruk van 945hPa !!
[afbeelding]
Gebeurt toch wel vaker dat een depressie als deze opeens een 100-200 km kan verschuiven dan verwacht? Dus dan zouden wij ook nog et een en ander op onze dak kunnen krijgen...quote:Op zondag 9 januari 2005 12:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wow, dat is een monster! Ben benieuwd of het daadwerkelijk ook zo gaat worden!
Op zich hoeft dat van mij niet zo nodigquote:Op zondag 9 januari 2005 12:47 schreef drelletje het volgende:
[..]
Gebeurt toch wel vaker dat een depressie als deze opeens een 100-200 km kan verschuiven dan verwacht? Dus dan zouden wij ook nog et een en ander op onze dak kunnen krijgen...
Ach een mooie storm okay... Maar maar liever niet hoger dan 10bft... geen doden en niet te veel schade. Dan is het goed. Maar echt een orkaankracht storm liever nietquote:Op zondag 9 januari 2005 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op zich hoeft dat van mij niet zo nodig.
Sweet!quote:Op zondag 9 januari 2005 11:38 schreef drelletje het volgende:
toen klonk het alsof de atmosfeer op ontploffen stond! Komt ff een IIlyushin Il-76 overzetten heel laag! Damn!
Die kwam hier gister ook zeer laag over om te landen op Soesterberg.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:38 schreef drelletje het volgende:
Wat mij betreft zakt de straalstroom ietsje zuidelijker.quote:Op zondag 9 januari 2005 09:44 schreef Oom_Agent het volgende:
Morgen krijgt Engeland weer een storm over zich heen en woensdag komt volgens onderstaand GFS kaartje de klapper. Maar liefst een kerndruk van 945hPa !!
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat mij betreft zakt de straalstroom ietsje zuidelijker.
945 damnquote:Op zondag 9 januari 2005 09:44 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |