En alle vijf met dezelfde openingspost, Baboun!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nooit geweten dat jij allevijf de topics hebt geopend, Queeper.
Onze huisnerd klnvntrbt?quote:En trouwens... een lustrum vraagt [...] natuurlijk om foute stats over wie het meest in deze geweldige reeks gepost heeft. Wie meldt zich?
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Keeper, als jij wordt aangsproken op je gedrag bij je vereniging terwijl je ex daar niet zat heb je echt iets heel erg fout gedaan..
Bah, misschien moeten we een clubje oprichten, keeper.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:09 schreef keeper het volgende:
[..].
Naja, aangesproken is een groot woord. Maar het roddelcircuit heeft me een slechte reputatie bij de dames gegeven wat betreft mijn persoon en "vertrouwen". Ofzo.
Dat lijkt me wel heel bizar, een afstudeerfeestje van iemand die je niet kent. Maar goed, het duurt vast nog jaren.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:12 schreef keeper het volgende:
En om toch nog een meet-feel te geven aan dit deel in de reeks: alle vaste posters in deze reeks zijn uitgenodigd op m'n afstudeersfeestje. Waar of wanneer dat ook is.
Ik ben nog heerlijk oude stijl, dus geen master, maar ik zou eik nog wel een half jaar naar een Engelssprekend land willen. En anders iig een minor sociologie en nog wat losse willekeurige vakken, want nu al afstuderen lijkt me vreselijk.quote:Op een ander niveau: ik zit nu een beetje te plannen hoe en wat met m'n bachelor afstuderen en het doen van een master. Ik weet nu eigenlijk zeker dat ik m'n master niet aan de UvA wil doen, maar als het kan in het buitenland. Dus ik zit nu leuk scenario's te tekenen en vragenlijsten te maken om deze week eens op m'n studieadviseuse af te vuren, als ik tenminste ontdek wanneer ik deze kan bereiken.
Het Genootschap ter Bevordering van Ongecompliceerde Promiscuiteit. Klinkt goed.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, misschien moeten we een clubje oprichten, keeper.
Ken je me na al die topix dan nog niet. Ik heb zelfs indirect met je ge-sms-t, las ik laatst.quote:Dat lijkt me wel heel bizar, een afstudeerfeestje van iemand die je niet kent. Maar goed, het duurt vast nog jaren.
Precies, ik heb nu een redelijk relaxt scenario opgesteld en dan ben ik als het goed is met m'n 24e Master. Vind ik een mooie leeftijd, eerlijk gezegd. Wil eigenlijk die master in het buitenland doen, voorkeur de VS, maar dat is geloof ik erg duur en er zijn niet echt programma's die die kosten verzachten. Alternatief is een halfjaar undergraduate doen in de VS. Eventueel dat doen en dan m'n master in de EU lijkt me ook wel wat, maar ik weet bijvoorbeeld niet of er in Spanje of Italië Engelstalige masters zijn. Ook iets om uit te zoeken.quote:Ik ben nog heerlijk oude stijl, dus geen master, maar ik zou eik nog wel een half jaar naar een Engelssprekend land willen. En anders iig een minor sociologie en nog wat losse willekeurige vakken, want nu al afstuderen lijkt me vreselijk.
quote:Of ik word gewoon aio.
Tja... nu nog vrouwelijke leden he.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:29 schreef keeper het volgende:
[..]
Het Genootschap ter Bevordering van Ongecompliceerde Promiscuiteit. Klinkt goed.
Was dat ten tijde van die mislukte meet? Ik heb je natuurlijk nog wel 2x aan de telefoon gehad, maar inmiddels ligt mijn grens voor 'kennen' volgens mij toch bij 'een avond bier drinken en dronken worden met iemand'.quote:Ken je me na al die topix dan nog niet. Ik heb zelfs indirect met je ge-sms-t, las ik laatst.
Pretentieus hoor. Ik hang meer het 'ik zie het wel' schema aan. Alleen vrees ik dat dat neerkomt op 'gewoon saai in amsterdam blijven'.quote:Precies, ik heb nu een redelijk relaxt scenario opgesteld en dan ben ik als het goed is met m'n 24e Master. Vind ik een mooie leeftijd, eerlijk gezegd. Wil eigenlijk die master in het buitenland doen, voorkeur de VS, maar dat is geloof ik erg duur en er zijn niet echt programma's die die kosten verzachten. Alternatief is een halfjaar undergraduate doen in de VS. Eventueel dat doen en dan m'n master in de EU lijkt me ook wel wat, maar ik weet bijvoorbeeld niet of er in Spanje of Italië Engelstalige masters zijn. Ook iets om uit te zoeken.
Nou ja, het kán toch.quote:.
Dat is een belediging.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:40 schreef keeper het volgende:
Onze huisnerd klnvntrbyt?
Hij leeft.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dat is een belediging.
Ja, bij mij gaat het ook om 2 uur, en okee, ik woon nog geen 10 minuten van de OMHP af, maar ik wil toch klagen.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:37 schreef keeper het volgende:
Jeetje E, wat een droefenis.
Ik moet vier dagen in de week naar college, steeds voor één college of practicum van 2 uurtjes.
Het haalt het toch niet bij Conflict binnen organisaties als bron voorquote:Op zondag 6 februari 2005 22:42 schreef keeper het volgende:
Maar organiesatieethiek is dan wel weer een mooi vak natuurlijk.
Zeiksnol.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, bij mij gaat het ook om 2 uur, en okee, ik woon nog geen 10 minuten van de OMHP af, maar ik wil toch klagen.
En dat valt in het niet bij Project Webgebaseerde Databasetoepassingen, Filosofische Aspecten van de Informatiekunde en Toegepaste Kennis en Communicatiesystemenquote:Op maandag 7 februari 2005 00:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het haalt het toch niet bij Conflict binnen organisaties als bron voor
politieke vernieuwing, de naam van het vak dat ik oorspronkelijk wilde volgen.
Dat gevoel heb ik ook een beetjequote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:09 schreef klnvntrbyt het volgende:
Een Master, maar of het op de UvA wordt... kweenie.
Nou, wat leuk, want ik ben vanaf april al klaar, dus ik ben de komende tijd niet op het Roeterseiland.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben nou iedere week op het Roeterseiland, en ik ben zo bang dat er opeens iemand tegen me zegt 'hallo IR, wat leuk dat je hier bent'.
Vast niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:53 schreef siliakus het volgende:
Hmmm wat leuk, een UvA topic! Nog niet eerder gezien! Ik zal eens kijken of ik een waardevolle bijdrage kan leveren aan dit zinderende topic!
Telt de telefoon niet meer mee?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:51 schreef I.R.Baboon het volgende:.
Maar goed, ik vond het sowieso al eng dat er tussen Keeper en mij maar 1 schakel zat (al was het een voetbalscheidsrechter).
Hmm, strikvraag.quote:
Hmnee zoiets dacht ik eigenlijk ook al. Naja heb iig laten zien dat ik het goed bedoel (uva credo?quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 25 april 2005 08:03 schreef siliakus het volgende:
[..] Naja heb iig laten zien dat ik het goed bedoel
Ik heb nog één keer in de twee weken één college. Voor de rest ben ik er vooral voor een werkgroep.quote:Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens hang ik bijna alleen nog maar op het Roeterseiland rond.
Ik slaap tegenwoordig voor 0.00 uur.quote:Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, Keeper wordt gemist in Semi-Bikkeltijd.
Tss. Bachelor. Ik ga in januari naar ierland een semester, en ik hoop dan bij terugkomst aan m'n afstudeerproject te kunnen beginnen, en dan ben ik Drs.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:42 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik heb nog één keer in de twee weken één college. Voor de rest ben ik er vooral voor een werkgroep.
En 2 februari heb ik m'n bachelor, als het goed is.
Ik wilde het tweede semester van dit jaar naar Finland, maar hun semester begint eerder dan het onze en daardoor zou ik een beetje klote uitkomen met mn Bachelorverhaal. Nu dus maar eens kijken naar een master in Finland (je betaalt daar geen collegegeldquote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga in januari naar ierland een semester.
Ach, de Drs. titel is toch niks meer waard. Iedere communicatiewetenschap mongool kan Drs. worden. Idem voor de psychologiestudentjes die met een 'onderzoek' in de trein een doctoraal of masterscriptie weten te vullen...quote:
B.Scquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, je moet ergens beginnen he.
In de Propria Cures staan, dát is pas stoer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:47 schreef keeper het volgende:
In de Folia staan, dát is pas stoer.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
In de Propria Cures staan, dát is pas stoer.
quote:Oh, ik heb ook gedebateerd op de vu onder leiding van de rector magnificus deze zomer, maar dat is dan weer wat minder stoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |