Spui, café de Beiaard bijvoorbeeld!
Alle dagen behalve vrijdag!
VU-studenten!
quote:De speciale bieren daar hebben mij al menig maal in vervoering gebracht idd..
Op vrijdag 20 september 2002 01:35 schreef generalist het volgende:
De Beiaard.. oei... Weinig drank komt als veel aan daar
quote:Wat zou er mis zijn met VU studenten? Als ik een feestje gaf zou het mij echt niet boeien van welke universiteit iemand af komt.... Mn zusje studeert bij de UvA.. een vriend van me doet twee studies, één aan de VU ander aan de UvA...
Op vrijdag 20 september 2002 01:30 schreef keeper het volgende:
Waar?
Wanneer?
Wie mogen er niet komen?Spui, café de Beiaard bijvoorbeeld!
Alle dagen behalve vrijdag!
VU-studenten!
Lekker belangrijk waar je studeert, als je maar gezellig bent. Ik vind mensen die gelijk beginnen met; "nou maar hun mogen niet komen" echt niet het voorbeeld van een gezellige persoon.
Maar veel plezier iedereen... plezier daar gaat het om, niet om de universiteit.
quote:Dit gaat om plezier voor UvA-studenten.
Op vrijdag 20 september 2002 08:57 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Wat zou er mis zijn met VU studenten? Als ik een feestje gaf zou het mij echt niet boeien van welke universiteit iemand af komt.... Mn zusje studeert bij de UvA.. een vriend van me doet twee studies, één aan de VU ander aan de UvA...
De tandarts faculteit ACTA is zowel van de VU als de UvA (mogen die studenten wel of niet komen?!?), in latere jaren kan ik vakken bij de UvA gaan volgen etc etc etcLekker belangrijk waar je studeert, als je maar gezellig bent. Ik vind mensen die gelijk beginnen met; "nou maar hun mogen niet komen" echt niet het voorbeeld van een gezellige persoon.
Maar veel plezier iedereen... plezier daar gaat het om, niet om de universiteit.
quote:Je moet niet altijd zo happen
Op vrijdag 20 september 2002 08:57 schreef Metamorphozis het volgende:
Wat zou er mis zijn met VU studenten?
quote:gebouw A
Op vrijdag 20 september 2002 01:30 schreef keeper het volgende:
Waar?
quote:
Wanneer?
quote:
Wie mogen er niet komen?
quote:Idd
Op vrijdag 20 september 2002 21:45 schreef terabyte het volgende:
gebouw A
daar kom ik ook nog weleens
quote:Bij Uilenstede zeker? Das bij mij om de hoek
Op zaterdag 21 september 2002 22:49 schreef BAZZA het volgende:
Waarom niet in het VU sportcentrum ?![]()
Maar ja, VU he
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
editten
quote:Ksst. Niet-meeters moeten niet in meetingtopics gaan zeuren. Je lijkt ryan3 wel. En als ik nou niet in de tekstmode zat zou ik hier een duim omlaag bijzetten.
Op zaterdag 21 september 2002 23:13 schreef Arcee het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
tekstmode
quote:Universitaire taalperfectionisten moeten geen spelfouten maken in School en Studie.
Op zaterdag 21 september 2002 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ksst. Niet-meeters moeten niet in meetingtopics gaan zeuren. Je lijkt ryan3 wel. En als ik nou niet in de tekstmode zat zou ik hier een duim omlaag bijzetten.
quote:1) Ik heb nog tot vanmorgen een #filosofie-meet gehad, dus gelden er verzachtende omstandigheden.
Op zaterdag 21 september 2002 23:21 schreef Arcee het volgende:[..]
Universitaire taalperfectionisten moeten geen spelfouten maken in School en Studie. [afbeelding]
quote:1) Voor universitaire taalperfectionisten (en zeker als ze op de UvA zitten of in een topic posten dat over de UvA gaat) gelden nooit verzachtende omstandigheden.
Op zaterdag 21 september 2002 23:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
1) Ik heb nog tot vanmorgen een #filosofie-meet gehad, dus gelden er verzachtende omstandigheden.
2) Universitaire taalperfectionisten (en zeker als ze op de UvA zitten of in een topic posten dat over de UvA gaat) zetten een punt achter hun smilie. En ook achter hun posticon wanneer dat wordt opgenomen in een post.
3) Verder ben ik het met je eens.
quote:Kewl
Op zaterdag 21 september 2002 22:52 schreef keeper het volgende:
Bij Uilenstede zeker? Das bij mij om de hoekMaar ja, VU he
Idd vooral die VU economie studenten zijn erg
quote:Gebouw A heeft de charme van Mat Herben. Nee, Roeterseiland is inderdaad alles behalve gezellig. Daarvoor moet je bij de OMHP of het BH wezen.
Op zaterdag 21 september 2002 17:33 schreef keeper het volgende:Idd
. En an sich goed (daar zit ik van om de hoek), maar faculteiten zijn niet echt gezellig enzo. Dus daarom maar naar een kroeg
quote:En jij komt zonder enige twijfel wegens onduidelijke redenen niet.
Op zondag 22 september 2002 12:49 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Gebouw A heeft de charme van Mat Herben. Nee, Roeterseiland is inderdaad alles behalve gezellig. Daarvoor moet je bij de OMHP of het BH wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |