Goed...... *onprettige eindeloze stilte*quote:
Leuk!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Goed...... *onprettige eindeloze stilte*
Ja, zo gaat dat meestal niet. Vaak zijn mensen eindeloos aan het wachten tot je het ook vraagt.quote:
Dat denk ik absoluut niet, ik zeg eigenlijk altijd tegen iedereen dat het goed gaat, zelfs tegen mensen terwijl ik op verlof was uit het ziekenhuis. Het kon eigenlijk niet veel baggerde, maar toch zei ik gewoon "goed".quote:Op woensdag 16 november 2011 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die denken dat je bij die vraag de werkelijkheid dienen te zeggen
Idd, het gros wat het vraagt wil helemaal geen antwoord in de zin van "Nou, niet zo goed eigenlijk, want mijn vriendin is bij me weg, mijn kat is doodgereden en mijn huis is afgebrand."quote:Op woensdag 16 november 2011 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die denken dat je bij die vraag de werkelijkheid dienen te zeggen
Daarom als ze mij vragen hoe gaat het? Standaard antwoord kut klote alles gaat de mist in maaaaaaar verder gaat alles goed.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, het gros wat het vraagt wil helemaal geen antwoord in de zin van "Nou, niet zo goed eigenlijk, want mijn vriendin is bij me weg, mijn kat is doodgereden en mijn huis is afgebrand."
Heyyyy *vul naam in*!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef Silenus het volgende:
Elk gesprek gaat toch zo.
Heeyy, alles goed?
Ja prima, met jou dan?
Jaa ook goed.
Hierna kun je kiezen:
* Koud he, buiten?
* Voetbal gisteren nog gezien?
* Heb je nog geneukt?
* En met je wijf ook alles goed?
* Wanneer gaan we weer bier drinken?
etc etc etc.
Je hebt ze een gesprek gegeven, daar zouden ze al blij om moeten wezen. Tja, als ze vragen hoe het met jou gaat kan je eventueel tijdens jouw verhaal herkenningspunten aanhalen, zoals:"maak jij dat ook weleens mee?", of "wat zou jij dan hebben gedaan in zo'n situatie?".quote:Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het probleem is ook niet dat ik geen gesprek kan hebben, maar het gaat altijd over mij dan. Bij de oma van m'n vriend is het dan gewoon "awkward" door hoe het eerder is gegaan.
Maar bij mensen die ik dan wel weer mag (goede kennissen), dan is het vaak zo dat ik zeg, "Kon wel beter, ik mag niet klagen" en vervolgens word er doorgevraagd en ben ik 10 minuten non-stop aan het praten en vraag ik niet naar hun.
En het gebeurt me nog wel eens dat ik er dan een dag later via via achter kom dat het met die persoon ook wel bagger gaat. En dan voelt het kut dat ik niet heb terug gevraagd, maar wel een hele lange tijd over mezelf aan het praten was.
Maar waar maak je nou zo druk om dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:36 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Daarom als ze mij vragen hoe gaat het? Standaard antwoord kut klote alles gaat de mist in maaaaaaar verder gaat alles goed.
Het gaat er ook niet altijd om dat jij het superinteressant vind, maar dat je het wel fijn vind om een beetje te weten hoe het met iemand gaat. Als je die interesse of dat geduld al niet op kan brengen dan moet je maar helemaal met niemand praten ben ik bang.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het probleem is niet zo zeer dat ik zo nodig wil weten hoe het met iedereen gaat, maar meer dat ik bang ben dat mensen me een enorme klootzak vinden als ik geen interesse toon. Als mijn zogenaamde "BFF", weer met een verhaal aankomt dat ze weer een onenightstand heeft gehad en nu door die jongen is achter gelaten en ze zo stom is geweest het haar moeder te vertellen die meteen haar op allerlei SOA's laat testen en haar 3 maanden huisarrest geeft. Interesseerd me dat eigenlijk geen ene fuck (Ik vind het wel grappig, maar echt boeien doet het me niet).
Ik ben een beetje bang dat mensen mij extreem egocentrisch vinden (wat ik ook best wel ben), maar ik wil gewoon niet dat mensen dit ook zo voelen.
Ik zit een beetje met het Dillema of ik geïnteresseerd en aardig wil over komen en dat vervolgens ongelooflijk niet boeiend vind of dat straks iedereen me een grote lul vind.
Nou, ik vind het niet zo zeer fijn om te weten hoe het met iemand gaat, maar op sommige moment vind ik het wel fijn om te doen alsof het me interesseert hoe het met iemand gaat, omdat ik mezelf dan aardiger vind en een wat beter zelfbeeld krijg. o.oquote:Op woensdag 16 november 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet altijd om dat jij het superinteressant vind, maar dat je het wel fijn vind om een beetje te weten hoe het met iemand gaat. Als je die interesse of dat geduld al niet op kan brengen dan moet je maar helemaal met niemand praten ben ik bang.
Dit klinkt zo heerlijk egoïstischquote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet zo zeer fijn om te weten hoe het met iemand gaat, maar op sommige moment vind ik het wel fijn om te doen alsof het me interesseert hoe het met iemand gaat, omdat ik mezelf dan aardiger vind en een wat beter zelfbeeld krijg. o.o
Ok, dus eigenlijk vind je jezelf niet aardig?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet zo zeer fijn om te weten hoe het met iemand gaat, maar op sommige moment vind ik het wel fijn om te doen alsof het me interesseert hoe het met iemand gaat, omdat ik mezelf dan aardiger vind en een wat beter zelfbeeld krijg. o.o
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |