abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24639803
Ik eet 's ochtends altijd een tosti
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:43:59 #202
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24640275
Bij mij verschilt het ontbijt heel erg: een bakje brinta (pap), fruitsalade of kellogs/fruit 'n fibre met halfvolle (vanille) yoghurt. Ik merkte dat ik wel moest afwisselen met het ontbijt anders vind ik op een gegeven moment het niet meer lekker...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_24647359
Slecht nieuws voor mensen met dikke familieleden (present!)
quote:
50 per cent chance you genes are why you are fat
20 Jan 2005

If you're a middle-aged guy who's packed on the pounds and now is battling to take them off, it's a 50-50 shot that your jeans are fitting tighter because of your genes, according to a Saint Louis University School of Public Health study.

"About 50 percent of adult onset weight change remains genetic," says James C. Romeis, Ph.D., professor of health services research at Saint Louis University School of Public Health and the principal investigator of the study, which was published in a recent issue of Twin Research.

Romeis studied sets of twins who served in the military during the Vietnam War -some identical (who share the same genes) and some fraternal (who share half their genes) - and found that genes account for more than 50 percent of the change in Body Mass Index. How we deal with our environment - what we eat, the amount we eat and how much we exercise - accounts for the other 50 percent.

It's tough enough for Joe Six Pack to take off weight. But for those whose genes predispose them to be heavy, weight loss is going to be difficult - really difficult - and take extra effort.

"We're not acknowledging the strength of genetic factors in our weight loss strategies," Romeis says. "You've got this genetic thing working against you that helps to explain why you're so heavy and why you may fail at diets and weight loss programs."

Romeis studied nearly 8,000 male twins at enlistment during the late 1960s, who now are married, well-educated, employed and middle-class. In early adulthood, more than 75 percent were of normal weight. Twenty years later, more than 55 percent were overweight or obese.

"Weight gain appears to increase gradually," Romeis says. "For these guys, it's at about 30 years old. Your behavior changes at 30; you become more sedentary. At some point they tip into being overweight. Those who are overweight tip into becoming obese. It's slow, incremental change. At the same time, we didn't see much evidence that they lost weight during the same time period."

Romeis speculates that our increasingly sedentary, "super-size-it" lifestyle is particularly problematic for those who are at genetic risk of becoming fat.

"While genetic vulnerability has probably not changed during the past few years, environments have, thus allowing for the genetic vulnerability to be expressed as what appears to be an alarming rate of increase."

Genetics helps to explain the difficulty these men have at maintaining a normal weight, but it doesn't excuse it, Romeis says.

"Losing weight is going to be a lot of work for these guys," he says. "Treatments and public health interventions need to recognize the magnitude of genetic factors if short-term and long-term interventions are to be effective."

But the battle of the bulge is worth waging, Romeis believes.

"If we're really serious about our collective waistline, we need to do a hell of a lot more than putting out a revised food pyramid," he says.

"The main thing is for heavy people to realize nothing good will come from being obese. The risk of heart disease and diabetes increases as person becomes increasingly overweight.

'Risk factors' seem to become a neutral term but they're not at all neutral. They can be a death sentence."
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24648570
Hmmm hoe meer ik afval, hoe meer ik van mijn lichaam ga balen. Waren de striea op topdikte nog gewoon dunne nagenoeg onzichtbare lijntjes, nu lijken ze er wel uit te springen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_24648991
In de update is mijn regeltje niet goed!! Heb hem al eerder gepost dus.

Ik ben al 2 kilo kwijt
pi_24653151
Riann (25,5) was 102 kg, weegt nu 75,5 kg en wil graag 70 kg wegen -26,5 kg en 157,5 cm

mijn nieuw zinnetje:

Riann (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 160,5cm

nog een kilo en dan mag ik hier weg
pi_24653432
Riann heb je ook foto's??

Ben heel benieuwd! Je echt veel afgevallen. goed joh
pi_24654709
hoi!

ik weet dat ik hier al een tijdje niet meer heb gepost maar misschien komt dat nog wel
vroeg me nu alleen af of er iemand nog advies kon geven over mijn etens patroon
dit is een gemiddelde dag:

10.00 cornflakes met melk en een flesje water
14.00 broodje met kaas, glas ice tea light en een flesje water
15.00 vitamel
16.00 flesje water
17.00 normaal avond eten en ice tea light
18.00-20.00 2 flesjes water
21.00 broodje met kaas en ice tea light
22.00 flesje water

de tijden kloppen niet precies maar zo ongeveer
pi_24654772
Ik mis eigenlijk groente & fruit en wat is bij jou normaal avondeten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24654824
fruit word inderdaad de laatste tijd minder, vaak maar een appel ofzo per dag, groente eet ik wel genoeg bij mijn avond eten en verder wat is normaal avond eten vlees of vis, groente en aardappels en soms iets van pasta
pi_24655007
21schrappen, je gaat toch zo slapen en eventueel later eten, wie eet er tegenwoordig nog om 17:00? AMBTENAAR ;-)
En geen koolzuur drinken dus neem ice tea zonder prik.
pi_24655060

later eten is niet mogelijk en vaak ben ik wakker tot 2 uur dus ik moet dan tussen door wel iets eten en het is toch niet waar dat laat eten slecht is, las ik tenminste ergens
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:46:24 #213
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_24657254
even een vraagje mensen.
Ik zag laatst dat slimfast zogenaamde slimfast repen had in hun assortiment, en aangezien ik best wel van chocolade hou maar het slecht voor me is ben ik gestopt met het eten van snoep etc.
Maar is dit wel verantwoord snoepen aangezien ze best wel lekker zijn .
Eet er om de 4 dagen wel 1 reepje.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:24:52 #214
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24659060
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 19:31 schreef MazeNL het volgende:
21schrappen, je gaat toch zo slapen en eventueel later eten, wie eet er tegenwoordig nog om 17:00? AMBTENAAR ;-)
En geen koolzuur drinken dus neem ice tea zonder prik.
Sávonds eten maakt niets uit. Was een 1 of andere onderzoek over/voor geweest. Waaruit dat gebleken was. Isa weet denk ik wel meer het hoe en wat daarover. Ben het allemaal ff kwijt. Ik eet ook vlak voor het slapen gaan 2 craccots , omdat ik anders niet kan slapen. Het werdt zelfs door dieetiste aanbevolen dat wel te doen.

En sjah dan maar ambtenaar wij eten hier om 17:15 warm. Dan red ik het niet tot twaalf uur s'avonds of later.

Ik ben nu zelf aan het opschrijven wat ik eet en drink over de dag. Voor beetje motivatie om maar niet op hoeven te schrijven hoe ik over de scheef ben gegaan. Ik denk dat ik nog over het algemeen teveel eet over de dag. Maar in 4 dagen kan je nog niet echt conclusies trekken denk ik.
Ik ga zorgen dat ik in maart als ik naar de dok moet, dat ik die dag ook afspraak krijg bij dieetiste. Ik begin toch wel erg veel vragen te krijgen. Wat wel wat niet. Beperkt en niet beperkt.

bv dubbelfris (tintelfris eigen merk enz enz) de light versie. Ik kan dat blijkbaar goed verdragen (zonder koolzuur) maar zit 140 calorien in pak = 1 liter. Ik drink minimaal 1 liter dus ook per dag ervan. Teveel? Vrees van wel, maar ben al blij genoeg dat ik het erg goed kan wegdrinken. Water is en blijft als beton op mijn maag vallen. Heel erg zwaar. Dus dat kan ik niet goed wegdrinken.
slimpy en andere light ranja's komen mij momenteel ook de neus uit.

Wat is wijs?

Ik update mijzelf nog niet. ik weg mij niet zo vaak meer gelukkig, maar vanmorgen wel gedaan had na 4 dagen erg goed gedrag wel wat meer eraf verwacht. Maar ja ik = madam ongeduld

Verder alles wel redelijk oke hier.. echt naar omstandigheden dus. En het niet (vr)eten valt mij erg zwaar momenteel. Knorrende maag helpt ook niet echt mee. Want het is niet puur alleen de honger tussen mijn oren.

Riann, ik zou het je enorm gunnen om over te mogen stappen naar het andere topic, echt heel erg goed. Wat jij nu al bereikt hebt..
pi_24663754
mag ik ook weer mee doen?

Miss_s(1m70) (31,5) was 98 kg, weegt nu 91 kg en wil graag 70 kg wegen -7
pi_24667276
Er zijn natuurlijk altijd onderzoeken die elkaar tegenspreken en geloof welke je wilt geloven maar het klinkt natuurlijk erg logisch dat voedsel dat je vlak voor je verbranding op een laag pitje gaat tot je neemt opgeslagen wordt.
pi_24667374
Dat maakt niets uit, MazeNL. Je verbruikt gewoon wat je nodig hebt en slaat op wat je niet nodig hebt. Dat is een 24-uurs dynamisch proces. Of denk je dat het normaal in je darmen blijft wachten?

En er is geen enkel onderzoek dat het tegenspreekt dat het niet uitmaakt hoe laat je eet.

Of je die 2000 kcal op een dag nu in 1 maaltijd stopt of in 6 of dat je het alleen 's morgens eet of ook 's avonds heel erg laat: maakt niets uit. 2000 is 2000. Het is zelfs zo dat het niet eens iets uitmaakt of die 2000 kcal uit vet of uit koolhydraten bestaan. Het blijven 2000 kcal. En het enige waar je van aankomt is meer energie binnen krijgen en het enige waar je van afvalt is te weinig energie binnenkrijgen en dus je voorraden gaan aanspreken. Het is allemaal zo simpel.
pi_24667417
ps: gemiddeld zijn Fransen en Spanjaarden ook niet dikker dan Nederlanders, en die eten toch een stůk later dan wij
pi_24667435
XemmyX (1m65) (29,38) was 80 kg, weegt nu 75,5 kg en wil graag 65 kg wegen -2,5
pi_24667489
oja dit vroeg ik me ook al een tijdje af waarom is water drinken zo belangrijk en waarom helpt het bij het afvallen?
pi_24667547
Omdat het je een vol gevoel geeft en je water nodig hebt voor het zo goed mogelijk verlopen van de stofwisseling, Miss_S. Daarbij is weinig water drinken niet goed voor je nieren (nierstenen etc tot gevolg). Alle andere claims zijn nooit bewezen. Teveel water drinken is bijvoorbeeld ook niet goed voor je, het water drinken wordt altijd schromelijk overdreven.Je kan trouwens net zo goed cola light, thee of koffie drinken. Van die voedingspuristen roepen dan dat het water in die produkten niet echt telt, maar dat is onzin.
pi_24667681
dankjewel ik had op een site uitgerekent dat bij mijn gewicht iets minder dan 3 liter water moet drinken, dus probeer ik me nu elke dag aan die 3 liter te houden. Ik zou makkelijk meer kunnen drinken maar denk ook inderdaad dat dat niet goed is
  vrijdag 21 januari 2005 @ 13:12:02 #223
3542 Gia
User under construction
pi_24667878
Was gisteren 7 ons afgevallen. Maar nog geen update. Moet eerst nog 1,8 kerstkilootjes kwijt voordat ik kan updaten. Maar ik zit weer op de goede weg. Nu gewoon effe volhouden.
pi_24669111
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Slecht nieuws voor mensen met dikke familieleden (present!)
[..]
ik ben 16 jaar, mijn moeder heeft dikke benen en een dikke kont, mijn vader heeft een dikke pens, en ik heb allebei
En nu ben ik keihard aan het werken om die weg te krijgen...
maar het lukt wel
ben nu 68 kg. 1,72m
Tri State. Tri State. !
pi_24669424
dan heb je wel een gewoon gezond gewicht dus het zal wel mee vallen
pi_24673894
Mijn familie is zo'n beetje compleet te dik. Ik kan geen enkel echt slank familielid bedenken. Wat nu? *drama*

Fijn dat je af bent gevallen Gia!

En Riann gaat echt goed! Al bijna naar het andere topic.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:44:20 #227
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_24677072
Ik at vanavond pasta, maar het veel enorm verkeerd. Kan het zijn doordat ik afgelopen week extreem gezond heb geleefd? Heel veel groente en fruit, geen chips, koekjes, etc., zo'n 4liter water per dag. Dat je lichaam dan zo'n maaltijd niet goed kan plaatsen?
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
  Moderator vrijdag 21 januari 2005 @ 22:14:32 #228
5428 crew  miss_sly
pi_24677830
luitjes ik ga even op wintersport!
Zo'n week met veel beweging kan alleen maar goed zijn voor de lijn, toch? of zouden al dat lekkere eten en drinken toch ook niet zo goed zijn als je veel beweegt?

Anyway, ik ga een week heel veel plezier maken en probeer niet te veel schade aan te richten

doeidoei!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24684039
Aan mijn vaders kant zijn het allemaal van die slanke pezige figuren, maar ik aard duidelijk naar mijn moeders kant. Klein en dik (nou ja niet zo dik meer )

Veel plezier miss_sly aan sneeuw geen gebrek.

* kaputwiehund moet nog 5 weekjes wachten voordat hij van de italiaans bergen af mag glijden.
Zu hause ist alles besser
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2005 @ 09:33:33 #230
43556 miss_dynastie
pi_24684177
hallooooo

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, alleen geen tijd om op 'mager' eten te letten, wel 'gezond' eten op zich, dus niet aangekomen, niet afgevallen deze week. Na volgende week zijn mijn tentamens voorbij, dus dan heb ik weer ff meer lucht (en tijd ).

Riann, wil even voor je Meid, wat heb jij het goed gedaan!!

Ik heb afgelopen donderdag naar 'je bent wat je eet' gekeken, en ik moet toch ff zeggen dat het me opvalt wat voor een enorm fortuin daar aan eten gepresenteerd lag. Aardbeien, frambozen, vers vruchtensap? Dan zijn cola, chips en patat toch echt goedkoper... ik kan me best voorstellen dat het gewoon onbetaalbaar wordt als niet zo'n programma, maar jijzelf met kinderen en hypotheek dat moet betalen. Maar interessant was het wel. Hard ook. Als je tegen mij zo'n toon zou aanslaan, zou ik helemaal dichtklappen.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:19:51 #231
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24685224
Na vier avonden in de kroeg durf ik even niet te wegen. De sushi van gisteren kan geen kwaad gedaan hebben, maar die biertjes.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_24686044
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:45 schreef Miss_S het volgende:
dan heb je wel een gewoon gezond gewicht dus het zal wel mee vallen
mja nu wel, maar ik heb nog steeds een fout figuur met buik en dikke kont

maar ik zal het overwinnen!!
Tri State. Tri State. !
pi_24692892
Hallo allemaal!!

Hierbij mij laatste update in dit forum, ik ben nu echt van plan m'n bmi onder die 25 te houden

M82 (1m75) (24,49) was 94,1 kg, weegt nu 75,2 kg en wil graag 68 kg wegen -18,9

Ik wens jullie het allerbeste en ik blijf hier zeker nog wel meelezen om te zien hoe het met jullie gaat!!!

Suc6 verder allemaal!!!!

Groetjes!

[ Bericht 1% gewijzigd door M82 op 22-01-2005 19:33:37 ]
pi_24705108
Kaputwiehund gaat een uurtje geleden in de sportschool op de weegschaal staan: 76,1 kg.

Kaputwiehund denkt dat de weegschaal brak is en stapt er weer vanaf en probeert het nog maar een keer: 76,1 kg.

Kaputwiehund slaat een paar keer met zijn hoofd op een metalen rand en gaat weer op de weegschaal staan: 76,1 kg

Traditiegetrouw rond ik dat af op hele of halve kilo's naar boven.Dus:
Kaputwiehund (1m73) (27,0) was 114,5 kg, weegt nu 81 kg, en wil graag 75 kg wegen -33,5 kan dus weg en moet worden:

Kaputwiehund (1m73) (25,60) was 114,5 kg, weegt nu 76,5 kg, en wil graag 75 kg wegen -38

pi_24705362
nog anderhalve kilo!! WHOOHOOO!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_24705454
Zo, kaputwiehund, dat heb je goed gedaan zeg! En Riann trouwens ook.
  zondag 23 januari 2005 @ 13:57:20 #237
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_24705837
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
even een vraagje mensen.
Ik zag laatst dat slimfast zogenaamde slimfast repen had in hun assortiment, en aangezien ik best wel van chocolade hou maar het slecht voor me is ben ik gestopt met het eten van snoep etc.
Maar is dit wel verantwoord snoepen aangezien ze best wel lekker zijn .
Eet er om de 4 dagen wel 1 reepje.
nog iemand antwoord op mijn vraag?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:20:56 #238
107372 twistednerve
Bekend van TV
pi_24714037
Zou ik ook mogen meedoen?

Twistednerve (1m94) (27,63) was 104 kg, weegt nu 104 kg en wil graag 92 kg wegen

Wil in eerste instantie richting de 92 kg werken, dan heb ik een BMI van 24. Ben niet van plan agressief kilo´s elke week af te vallen, door flink te gaan dieten en te zondigen. Ik wil het eigenlijk gaan bereiken door rekening te houden met eten en te gaan sporten.

Ik ben overigens ook wel een fan van maisbrood, ik lust overigens ook gewoon bruin brood, maar is maisbrood slecht binnen een dieet zoals witbrood dat is?
Het is beter dat ik het zeg in plaats van iemand met een vol verstand...
  maandag 24 januari 2005 @ 10:33:24 #239
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_24719890
Ik ben even heel weinig aanwezig, ik kom wel weer terug, lees ook nog wel mee, maar zeg dus niet zoveel

Ik heb namelijk even geen internet thuis
Carpe diem
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 10:38:49 #240
43556 miss_dynastie
pi_24719963
quote:
Op zondag 23 januari 2005 13:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

nog iemand antwoord op mijn vraag?
Ik zou lekker een keer in de week een stukje echte chocola eten. Maar als jij die repen lekker genoeg vindt, is er niks mee mis
  maandag 24 januari 2005 @ 11:08:37 #241
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24720446
ik dacht hetzelfde miss_d Vooral als het maar sporadisch gaat.

Hier gaat alles weer wat beter. Schop bij mijzelf onder de kont geven heeft dit ker toch wel wat resultaat gegeven. Vorige week maandag was ik 84,7 en was daar erg van geschrokken, omdat ik eigenlijk al 82,4 was. Nu ben ik 83,2 en kom weer dichterbij de 82. (en dat ondanks mijn feest zaterdag avond, waarin ik dan wel niet veel gegeten heb, maar wel erg veel pisang jus heb gehad.. )

Ik ben vrijdag weer naar de sportschool gegaan. En heb zelfs achteraf gedoucht daar. Dat was wel weer een overwinning voor mijzelf. En moet nu gewoon vaker weer naar de sportschool. Kan nooit kwaad, en zo erg is het niet. Ik krijg alleen nog een gesprek, om weer opnieuw een schema te gaan maken. Van wat ik wil bereiken en wat ik dan moet doen. Mijn eigen begeleider werkt er niet meer. Dus dat moet allemaal even weer opnieuw..

M82 Heeel erg goed, veel plezier in het andere topic!

Kaputwiehund, ook al zo goed, kan mij voorstellen dat je het niet kon geloven!!

twistednerve, welkom hier. Bij de volgende update zal jouw regeltje ook toegevoegt worden
En dat van dat brood weet ik eigenlijk niet.
pi_24720765
Funnie gewoon lekker vaak gaan sporten. Ik heb vaak ook geen zin om te gaan, maar als ik eenmaal bezig ben en na afloop voel ik me echt lekker.

MisterJ.Lo ik sluit me bij miss_dynastie aan. Eet gewoon af en toe een lekker stuk chocolade is helemaal zo slecht niet (zeker niet als je pure chocolade neemt)

Welkom twistednerve en succes. Geen idee of maisbrood nu beter of slechter is als bruin of witbrood, maar als jij het lekker vind gewoon blijven eten. De afwijking zal hooguit marginaal zijn. Bovendien geef je zelf al aan dat je voornamelijk meer calorieën wil verbranden, dus dan sport je gewoon 10 minuten langer.

maandag 24 januari 2005 @ 13:29:06 #243
46511 Linz
held der helden
pi_24722800
Ik join deze topic ook maar effe, wil momenteel 10 kilo afvallen met de bedoeling om zoveel mogelijk mijn buik weer plat te krijgen. Ben inmiddels begonnen met buikspieren oefeningen en dieet. Ben ook van plan om elke dag 1 a 2 uur te gaan wandelen. Sportschool ga ik niet doen, duur en zo.

Maar wat ik me afvroeg, als ik nou elke dag alleen een ontbijt eet, dus volkorenbrood met kaas, tomaat, komkommer, misschien wat magere yoghurt, in hoeverre helpt dat? Is 10 kilo afvallen in bv. 3 maanden dan te bereiken?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 13:32:49 #244
43556 miss_dynastie
pi_24722864
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:29 schreef Linz het volgende:
Maar wat ik me afvroeg, als ik nou elke dag alleen een ontbijt eet, dus volkorenbrood met kaas, tomaat, komkommer, misschien wat magere yoghurt, in hoeverre helpt dat? Is 10 kilo afvallen in bv. 3 maanden dan te bereiken?
Alleen ontbijt?? Verder niks. Dan weet ik wel zeker dat het werkt hoor Jammergenoeg vliegen de kilo's er dan alleen weer aan als je normaal gaat eten en is het ook niet echt gezond, maar ach
pi_24723412
10 kilo is in 3 maanden sowieso wel haalbaar, want als ik goed eet gaat er bij mij om de 4 dagen ongeveer een halve kilo af. 90 dagen/4/2= 11.25 kilo.

Ik denk dat als je alleen gaat ontbijten je heel snel "breekt" en je volstopt met alles wat je maar binnen krijgt.

Maar gewoon proberen joh!
pi_24727924
* teckna spiekt een beetje om het hoekje heen en leest mee
pi_24730070
Update week 03

Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -4
Bubsel (1m71) (47,2) was 145,8 kg, weegt nu 138,3 kg en wil graag 80 kg wegen -7,5
Cutie (1m87) (28,6) was 106,5 kg, weegt nu 100,1 kg en wil graag 75 kg wegen -6,4
Droeke (1m70) (29,41) was 92,5 kg, weegt nu 85 kg en wil graag 75 kg wegen -7,5
Essebes (1m77) (28,7) was 100 kg, weegt nu 97 kg en wil graag 95 kg wegen -3
Faithy (1m75) (25,1) was 87 kg, weegt nu 77 kg en wil graag 70 kg wegen -10
Fannetje (1m75) (25,7) was 100,8 kg, weegt nu 78,7 kg en wil graag 75 kg wegen -22,1
Funnie (1m70) (28,7) was 130 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 80 kg wegen -47,2
Gaoxing (1m72) (26,7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen -14,5
Gia (1m72) (31,7) was 98,6 kg, weegt nu 93,9 kg en wil graag 68 kg wegen -4,7
Glimworm (1m75) (28,7) was 98 kg, weegt nu 88,0 kg en wil graag 70 kg wegen -10
Isabeau (1m67) (29,7) was 96,6 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 65 kg wegen -13,8
jolene (1m58) (35,45) was 88,5 kg, weegt nu 88,5 kg en wil graag 85 kg wegen
Kaputwiehund (1m73) (25,6) was 114,5 kg, weegt nu 76,1 kg, en wil graag 75 kg wegen -38
Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114 kg, weegt nu 105,4 kg en wil graag wegen <100 kg -8,6
m@x(1m65) (30,9) was 88 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen -4
marchien (1m74) (27,74) was 87 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen -3,0
MazeNL (1m95) (25,77) was 116, weegt nu 99,5 kg en wil graag 84 kg wegen -16,5
Meimeltje (1m64) (29,7) was 92,5 kg, weegt nu 80,0 kg en wil graag 65 kg wegen -12,5
Merisse (1m70) (25,4) was 81,5 kg, weegt nu 73,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 8
miss_dynastie (1m70) (36,1) was 106,5 kg, weegt nu 104,3 kg en wil graag 72 kg wegen -2,2
miss_sly (1m65) (29,4) was 84,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 75kg wegen -4,5
Miss_s(1m70) (31,5) was 98 kg, weegt nu 91 kg en wil graag 70 kg wegen -7

!!!!M82 (1m75) (24,49) was 94,1 kg, weegt nu 75,2 kg en wil graag 68 kg wegen -18,9!!!!

Nitai (1m77) (38,36) was 127 kg, weegt nu 120,2 kg en wil graag 100 kg wegen -6,8
octopussy (1m76) (30) was 107,8 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 70 kg wegen -15
Pandorah (1m68) (25,8) was 89,5 kg, weegt nu 72,8 kg en wil graag 65 kg wegen -16,7
Riann (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 160,5 cm
Sanne (1m48) (25,3) was 73 kg, weegt nu 55,5 kg en wil graag 54? kg wegen -18,1
sjeen (1m70) (35,6) was 105 kg, weegt nu 105 kg en wil graag <100 kg wegen 0
stoopkind (1m76) (27,6) was 92 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -6,5
Sugar (1m68) (26,1) weegt nu 73,75 kg en wil graag 63 kg wegen -2,25 kg
Teigan (1m60) (36,36) was 96,1 kg, weegt nu 93,1 kg en wil graag 90 kg wegen -3
Twistednerve (1m94) (27,63) was 104 kg, weegt nu 104 kg en wil graag 92 kg wegen
XemmyX (1m65) (28.46) was 80 kg, weegt nu 77,5 kg en wil graag 65 kg wegen -2,5
ZedKet (1m84) (35,39) was 119,8 kg, weegt nu 119,8 kg en wil graag 100 kg wegen -0,0
Zusje (1m77) (30,5) was 107,3 kg, weegt nu 95,5 kg en wil graag 80 kg wegen -11,8

Updatelijstje:
Week 3: Teigan
Week 4: miss_dynastie
Week 5: Glimworm
Week 6: Cutie
Week 7: Pandorah
Week 8: Droeke
Week 9: miss_sly
Week 10: Funnie
Week 11: Teigan
Week 12: miss_dynastie
Week 13: Glimworm
Week 14: Cutie
Week 15: Pandorah
Week 16: Droeke
Week 17: miss_sly
Week 18: Annemiek
Week 19: Teigan

[ Bericht 0% gewijzigd door teigan op 25-01-2005 14:29:07 (foutje, bedankt) ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 24 januari 2005 @ 21:21:05 #248
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_24730279
quote:
Op maandag 17 januari 2005 22:05 schreef Bubsel het volgende:

[..]

Het was weer weegavond voor mij. En ook deze keer was ie weer positief. En dat terwijl ik voor mijn gevoel niet echt gezond heb gegeten wel in mijn points totaal gelukkig dus mijn nieuwe regeltje is:

Bubsel (1m71) (47,5) was 145,8 kg, weegt nu 139,2 kg en wil graag 80 kg wegen -6,6
Mijn vorige rijtje is niet goed opgenomen want er staat dat ik 6,4 was afgevallen maar ik was er toen wel 6,6 afgevallen .

Mijn update is:

Bubsel (1m71) (47,2) was 145,8 kg, weegt nu 138,3 kg en wil graag 80 kg wegen -7,5

Dus deze week er nog 0,9 kilo eraf terwijl ik toch mijn verjaardag heb gevierd enzo dus het is wel goed voor zo'n week.
pi_24740144
Ik heb een gruwelijke baaldag!
Zit vanaf vrijdag al thuis op de bank na een kleine voet operatie. Mag niet lopen, sporten, etc.
ik word er helemaal GEK van!
En als je je toch maar zit te vervelen is de verleiding om een zak chips open te trekken erg groot.

Isa, heb meteen ff een vraagje voor jou...
Hoe slecht zou 't zijn als ik mijn darco schoen uittrek en mijn eigen schoenen weer aantrek?
Voel me net een hobbelpaard op dat achterlijke ding! Ik heb alleen maar een gebroken teen.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:11:26 #250
1087 Merisse
broddeltante
pi_24746059
oud:
Merisse (1m70) (25,4) was 81,5 kg, weegt nu 73,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 8

nieuw:
Merisse (1m70) (25,08) was 81,5 kg, weegt nu 72,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 9

Ik mag nog 250 gram hier blijven
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')