Die repen zijn wel yummie yah, wat wel helpt is, als je ze in de koelkast gooit, en ze dan opeet, dan doe je ineens 10x langer met 1 reepquote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef Isabeau het volgende:miss_dynastie, dat is reuze grappig! "Meneer, u hebt in uw advertentie staan dat ik in een maand op mijn styreefgewicht kan komen met uw pillen, die wil ik graag"
En Yppy die repen werken bij mij vreselijk. Ik vind ze namelijk heel erg lekkeren als ik dan die snackrepen koop eet ik die zo achter elkaar op en die maaltijdrepen (vooral die met dat wit met rood) zijn ook al zo yummie
Ik gebruik ze vaak als ik al weet dat het laat gaat worden en ik geen tijd heb om eten klaar te maken. Het is ook een goed idee om ze mee te nemen als ik ga winkelen, zal er eens aan denken.
Misschien beetje stomme vraag, maar waar zit die blaar?quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:33 schreef MazeNL het volgende:
Afgelopen zomervakantie had ik een blaar, die kon je heeeeel gemakkelijk doorprikken ;-).
[afbeelding]
Zelfde hierquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:45 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Misschien beetje stomme vraag, maar waar zit die blaar?
ik heb ff zitten kijken, maar kan er niet achter waar de blaar zich precies op bevind, de blaar opzich zie ik wel hoorMaar op welk lichaamsdeel is mij compleet onduidleijk haha
Ik zie de hiel erin (zei ik al) maar hoe kan dat ding omhoogrichten?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:38 schreef MazeNL het volgende:
hij zit onder op mijn hak :p
http://members.lycos.nl/pimz1/ staan foto's van de wandelingen die hem gecreeert hebben
Misschien met een lekkere kaassaus? Moet je een sterke smaak kaas (bijv. oude kaas, schimmelkaas) pakken heb je er niet zoveel van nodig + met halfvolle melk i.p.v. room kom je een heel eind!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:06 schreef XemmyX het volgende:
Tips om de bloemkool extra lekker te maken graag?
Was hij wel heel erg ontzettend lekker?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een reep chocolade op "ter waarde" van 600 kcal. *zucht*
WHY!?![]()
Toch vind ik dit een beetje raar (sorry hoor)quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:26 schreef miss_sly het volgende:
maak dat dan maar magere melk!
Kaassaus is natuurlijk niet echt een verantwoorde manier om bloemkool lekkerder te maken, maar wel erg aangenaam![]()
ik kook bloemkool in ieder geval nooit te lang, zodat het niet papperig wordt maar lekker stevig blijft. Verder kun je iets bij het kookwater doen aan kruiden/bouillonblokje en nootmuskaat na het afgieten erover strooien.
maar miss_sly zegt toch ook niet dat kaas slecht isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:03 schreef Droeke het volgende:
Toch vind ik dit een beetje raar (sorry hoor)Je kunt toch best kaassaus maken in plaats van bijv een stukje vlees? Bovendien zeg ik niet dat je dan kaassoep met bloemkool moet eten, maar je kunt best gewoon een beetje kaassaus nemen voor over je bloemkool. Eerlijk gezegd vind ik dit een beetje kort door de bocht
Vegetariers eten al heel lang kaas in plaats van vlees? En in kaas zitten veel eiwitten en wanneer je je kalorie-inname wilt beperken kun je ook een 'magere' kaas nemen.
200Kal per maaltijd, das dus x 6 = 1200Kcal.. nou, ik heb zowieso wel het dubbele nodig op een dag hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe je dat met warm eten doet als je zes keer per dag een kleine hoeveelheid neemt? Ik kook toch niet heel vet, maar op 200KCal per maaltijd kan ik écht niet komen. Of eet je dan aardappelen en groente en dan later vlees of zo.
Ook toen je aan het lijnen wasquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:58 schreef pandemon het volgende:
[..]
200Kal per maaltijd, das dus x 6 = 1200Kcal.. nou, ik heb zowieso wel het dubbele nodig op een dag hoor![]()
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:10 schreef pandemon het volgende:
nou.. ik plan dus eigenlijk helemaal niets, het is vet spontaan gebeurd net zoals dat ik hier me reactie neer zettezal eens kijken of ik fotos kan vinden van 2 maanden geleden en nu
me buik is gewoon echt weg en moet nu aan me spiermassa gaan werken.
Daar zal haar dietiste blij mee zijnquote:verder, zoals jij je lijstje neer zet, dat vind ik dus zo een onzin
Dat is helemaal waar. Ikzelf merk ook dat dat beter werkt om jezelf niet allerlei dingen te ontzeggen.quote:dan heeft het dus meer nut in mijn ogen om gewoon je gebakken eitje te eten of waar je zin in hebt zodat je geen honger meer hebt.
lijnen ? wat is datquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook toen je aan het lijnen was
Maar dan at je dus wel 'gewoon' warm. Want met brood kan ik het ook wel plannen/ bedenken, maar met avondeten dus niet zo. En ik zit dus wel aan die 1400 a 1500 KCal per dag, ook omdat ik (nu nog) te weinig sport. dat lijkt overigens misschien vrij veel, maar ik weeg wel 100+, dus ik val hier nog prima mee af. Zodra dat niet meer gaat, dan pas ik het naar beneden aan
Afvallen dan.quote:
Nou ja, ik eet niet een stukje brocolli of zo, en zeker ook friet mét, en voor dat aantal KCal hoef je écht geen crackers te eten, maar kun je toch een aantal fatsoenlijke boterhammen wegwerken. Wellicht ligt mijn 'probleem' ook anders dan het jouwe; ik ben door emo-eten dik geworden, hetgeen niet betekent dat je eet omdat je honger hebt, maar eet omdat je verdriet hebt/ gelukkig bent/ weet ik veel wat, maar voornamelijk eigenlijk om mijn verdriet weg te werken. Je grootste vriend is tegelijkertijd je grootste vijand, of zo. Maar eten uit hongergevoel ken ik dus niet, bij mij is het echt emotioneel.quote:1400/1500kcal per dag veel ??? pfff.. dan zou ik echt van me stokkie gaan hoor. en als je dus 100+ weegt moet je jezelf zeker niet gaan afstraffen, dan heb je mega dikke honger, en dan eet je dat stukje brocolli of wat voor gezonde troep dan ook waar dus ook geen vetten oid in zitten en dan slaat je lichaam op wat hij op kan slaan, en ga me niet vertellen dat je na 2 glazen water en 3 crackers met kaas opeens vol zit, daar word dus niets mee gedaan behalve opgeslagen en je honger gevoel blijft. eet gewoon je patatje ofzo en na 2 a 3 uur weer wat en vanzelf ga je minder honger krijgen, dat werkte bij mij iig.
Was het de eerste keer dat je een lijnafvalpoging hebt ondernomenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:01 schreef pandemon het volgende:
ik dacht altijd dat het mega moeilijk was om af te vallen, en vooral als je er echt mee bezig gaat word het moeilijk heb ik zelf ook gemerkt omdat je zo je best doet met het eten maar er bijna niets veranderd.
Pandemon, ik zal mijn achtergrond even uiteenzetten... Wegen flink emotie eten en depressie en alles ben ik sinds kort in deeltijdbehandeling voor een eetstoornis(waarschijnlijk BED)...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:10 schreef pandemon het volgende:
verder, zoals jij je lijstje neer zet, dat vind ik dus zo een onzin, je bent er dan zo mee bezig om op te letten wat je eet, 1 broodje met hartig iets en een broodje met dat, en een kopje thee en dan weer dit en dan weer een plakje kaas.. ja daaaaag. dat kost te veel moeite.
nou, om het even duidelijk te maken, de laatste keer was geen poging van mij om af te vallen, meer om normaal en wat gezonder te gaan eten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het de eerste keer dat je een lijnafvalpoging hebt ondernomen??
Nieuwe regel voor deze week
miss_dynastie (1m70) (36,1) was 106,5 kg, weegt nu 104,3 kg en wil graag 72 kg wegen -2,2
Wacht maar tot je ooit een keer gebak van Looijenga hebt gehadquote:Op zondag 16 januari 2005 13:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar je kunt de bakker wel de schuld geven maar JIJ hoeft het niet te nemen...
Ik bemoei me vast weer met dingen die me niet aangaan, maar als jij gebak meeneemt naar je ouders, is het toch logisch dat zij je een boterkoek aanbieden en verwachten dat je dat opeet? Je geeft imho wel een verkeerd signaal af; aan de ene kant zeg je: ik wil afvallen, dus ik wil dat niet eten, en aan de andere kant neem je gebakjes mee! Dat is voor je ouders ook verwarrend. Waarmee ik niet wil zeggen dat je geen gebakjes mag eten, maar doe dat dan niet waar anderen bij zijn die je ervan wil overtuigen dat je aan het lijnen bent. Ik snap je wel, maar je ouders denken: dat gebakje kon, waarom die koek dan niet? Zo kom je nooit uit die vicieuze cirkel.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:58 schreef kaputwiehund het volgende:
Slecht weekend tot nu toe. Vrijdag was ik even in Nijmegen. Kom ik op terugweg langs de banketbakker. Wat doe ik? Neem ik drie gebakjes.Twee voor mijn ouders, een voor mij. Kom ik zaterdag bij mijn ouders, om even iets op te halen. Moet ik daar een roombotervulkoek ter grootte van een frisbee opeten.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 16 januari 2005 15:39 schreef kaputwiehund het volgende:
Het gaat me niet om dat ene gebakje. Ik heb mezelf nooit gebak ontzegd. Sterker nog ik denk dat juist iets lekkers op z'n tijd het makkelijker maakt om je nieuwe eetpatroon vol te houden.
Kijk, en dat wist ik dan weer niet. Maar dat is dus iets waar ze (bot gezegd) niets van snappen, dus verstandiger en makkelijker is om het gebakje lekker thuis op te eten, dan hoef je niet keer op keer uit te leggen van waarom dit wel en dat niet.quote:Waar het me om gaat is dat ik al tig keer tegen mijn ouders heb gezegd, dat ze niks voor me in huis moeten halen. De afspraak is, dat als ik kom dat ik dan eventueel iets meeneem.
Nee hoor, ik snap het wel, ik weet hoezeer mensen kunnen drammenquote:Nu werd ik geconfronteerd met een vulkoek op zaterdag, waar ik geen zin in had, maar die ik toch opgegeten heb. Waarom eet je hem dan op? kun je jezelf dan afvragen. Omdat mijn ouders vinden dat ik mijn afvalpoging te ver doorvoer en ze me constant zitten te pushen meer te eten. Letterlijke woorden van mijn moeder "je word zo mager, pas je wel een beetje op. Ik weeg notabene nog 80 kilo bij 1.73 meter. En aangezien ik geen ruzie wil met m'n ouders heb ik heb toch maar opgegeten. Maar leuk vond ik het niet (lekker wel
)
heb het nog ff veranderd voor jequote:Op maandag 17 januari 2005 08:26 schreef Sugar het volgende:
Oei, net te laat voor update...![]()
Oud:
Sugar (1m68) (26,93) weegt nu 76 kg en wil graag 63 kg wegen -0 kg
Nieuw:
Sugar (1m68) (26,1) weegt nu 73,75 kg en wil graag 63 kg wegen -2,25 kg
![]()
Zusje (1m77) (30,8) was 107,3 kg, weegt nu 96,0 kg en wil graag 80 kg wegen -11,3quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:13 schreef Zusje het volgende:
Zusje (1m77) (30,8) was 107,3 kg, weegt nu 96,4 kg en wil graag 80 kg wegen -11,3
Het was weer weegavond voor mij. En ook deze keer was ie weer positief. En dat terwijl ik voor mijn gevoel niet echt gezond heb gegetenquote:Op maandag 10 januari 2005 21:42 schreef Bubsel het volgende:
Bubsel (1m71) (48,2) was 142,2 kg, weegt nu 140,7 kg en wil graag 80 kg wegen -5,1
Ik zou toch maar tijd gaan maken voor ontbijten. Regel 1 om af te vallen; een goed ontbijt! Het heeft bij mij ook wat moeite gekost, maar uiteindelijk lukt het. Het is echt de belangrijkse maaltijd van de dag.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:02 schreef Sjeen het volgende:
Even een negatief nieuw regeltje toevoegen...
Sjeen (1m70) (36,3) was 103 kg, weegt nu 105 kg en wil graag <100 kg wegen +2
Maar, gelukkig zijn mijn collega's op kantoor ook met afvallen bezig. Dus wordt er fruit gehaald ipv snoep. Verder smeer ik nu weer gewoon mijn boterhammetjes, alleen het ontbijten moet ik nog zien in te passen. Dat lukt nog niet, want 's morgens is het hier een drukte van belang. En ik had ook gelezen dat slapen goed is voor de lijnMaar goed te lang in bed blijven liggen, maakt ontbijten weer onmogelijk...
knip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |