die staat bij sinds een half uur uit.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
er is echt gee fuck meer op tv, heb nu zelfs de herhaling van t darten aanstaan
Honger lieverd, ik ga ff tosties makenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kulopmerking,je kunt wel zien waar je vandaan komt
Ik ben 100% hetero en PyTh heeft zijn vrouwtje bevrucht met een stofzuigerslang ofzo?![]()
DG, wij willen een weekendje londen doen, maar is dat overal zo duurquote:Op zondag 9 januari 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
Ben aan het uitzoeken of ik binnenkort een "dubbel"dagje kan doen in Engeland,2 op 1 dag,maar zit er waarschijnlijk niet in
In Londen moet dat toch wel mogelijk zijn, dr zijn zoveel clubs (maar dat hoef k jou niet te vertellen natuurlijk). Maar je hebt dus nog geen combinatie kunnen vinden?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die staat bij sinds een half uur uit.
Tis weer tijd voor keiharde terror op de lokale.
Ben aan het uitzoeken of ik binnenkort een "dubbel"dagje kan doen in Engeland,2 op 1 dag,maar zit er waarschijnlijk niet in
wat heb je nou weer verkocht danquote:Op zondag 9 januari 2005 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zijn poetsmiep staat op ploffen heb ik begrepen?
En ik wacht uiteraard op het eind van mijn eBay veilingen,we gaan weer knaken vangen
Boek nu met Ryanair vanaf Eindhoven een retoruvlucht en je betaald slechts 40 euro incl.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DG, wij willen een weekendje londen doen, maar is dat overal zo duur
mmm is mss een optie.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:13 schreef DutchGooner het volgende:
Boek nu met Ryanair vanaf Eindhoven een retoruvlucht en je betaald slechts 40 euro incl.
Hotel kan je ook zo goedkoop/duur maken als je zelf wilt,auto is uiteraard ook een optie
niet aan kaarten kunnen komen is natuurlijk helemaal balen als de het programma wel kan.maar is dat niet erg krap na elkaar?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:14 schreef DutchGooner het volgende:
[quote]Op zondag 9 januari 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Londen moet dat toch wel mogelijk zijn, dr zijn zoveel clubs (maar dat hoef k jou niet te vertellen natuurlijk). Maar je hebt dus nog geen combinatie kunnen vinden?
[/quote5 Februari Crystal Palace v Bolton om 12.45 en om 15.00 Millwall v QPR maar voor die laatste kan ik niet aan kaarten komen
"wat handel"quote:
Kaarten zijn alleen voor members,en of het haalbaar is?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet aan kaarten kunnen komen is natuurlijk helemaal balen als de het programma wel kan.maar is dat niet erg krap na elkaar?
doe je netjesquote:Op zondag 9 januari 2005 02:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"wat handel"
Dit is de opbrengst van wat al afgelopen is vandaag;
Verkocht Aantal: 8 Bedrag: EUR 175,65
En dit moet nog aflopen dadelijk,en het gaat meer worden;
Aangeboden
Aantal veilingobjecten: 23 (8 worden verkocht) Biedingen: 48 Bedrag: EUR 293,43 Aantal objecten met vaste prijs: 0
Neequote:Op zondag 9 januari 2005 02:22 schreef superjoden het volgende:
[..]
doe je netjesdacht misschien iets van shirts of iets dergelijks. hebben bij ebay..leuke burberry dingetjes
Niet zo ver,denk ik,hoop ik....quote:Op zondag 9 januari 2005 02:23 schreef rubbereend het volgende:
heb mijn gewonnen kaarten voor Noorderslag en Eursonic in de verkoop op Marktplaats, k was van te voren al blij met 3 tientjes voor die dingen maar k heb nu al 60 euro voor één kaartje, meevallertje. Dat kan mooi met carnaval weer in bonnen geinvesteerd worden.
Toch wel haalbaar, hoever liggen de stadions dan van elkaar?
H-A-N-D-E-Lquote:Op zondag 9 januari 2005 02:25 schreef rubbereend het volgende:dat doe je netjes, maar heb je die dingen niet ook ooit moeten kopen?
en hoe was ze?quote:
hahaha... baan van 8 tot 5 is anders niet voldoende... verkoop je alleen arsenal dingen of ook wat anders? als je dit niet aan de grote klok wilt hangen no problemquote:Op zondag 9 januari 2005 02:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee
wel voetbalgerelateerd uiteraard
en dit was de opbrengst van December;
Verkocht Aantal: 63 Bedrag: EUR 1.033,09
Weet je gelijk waar ik mijn tripjes van betaal
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En wanneer krigjen we een pic. te zien?
sommige handel komt uit de lucht vallen.quote:
als je het echt wil weten moet je me maar mailenquote:Op zondag 9 januari 2005 02:27 schreef superjoden het volgende:
[..]
anders? als je dit niet aan de grote klok wilt hangen no problem
ze komt toch niet net uit Indonesie ofzo he?quote:
Professionele handel is opFok! verboden, dat hou je toch wel in de gaten?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Professionele handel is opFok! verboden, dat hou je toch wel in de gaten?
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe was ze?Malle Babbe
En wat hebben jullie gedaan?
De intentie van mijn kant was gezellig eten en drinken, maar het eindige op mijn nieuwe IKEA Köt-stoel
En wanneer krigjen we een pic. te zien?
ff wachten nog, ze heeft het net uitgemaakt met Brad en is nog niet aan publiciteit toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |