ja mooi he...heb net een klein stukje zitten kijken...was wel aardig !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:geweldige grappen zitten er weer in, dom mokkeltje wat Verbaan speelt gebruikt botox en ze heet Vannesa
of zoals een cabaretier zei...mohammed is niet goed geintegreerd....een van gogh hang je op die maak je niet dood !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Tis leuk Medea, SCHorry, had niet door dat het een van Gogh was
Jammer voor je, want Van Gogh regiseerde het alleen, scenario is van Theodor Holman en Gijs v.d. Westelaken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
tis echt goed, k hou wel van die dialogen die Theo van Gogh schreef.
oke, nou ze hebben pracchtige dialogen geschrevenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer voor je, want Van Gogh regiseerde het alleen, scenario is van Theodor Holman en Gijs v.d. Westelaken.
Overigens erg veel insite grapjes uit mijn Parool-kringetje gezien: hoofdrededacteur die Mathijs heet ( Van Nieuwkerk die ex-hoofdredacteur is) en hoofdpersoon Jason die erg veel lijkt op Eric de Vlieger die HP ooit wilde kopen als vastgoedmagnaat.
hij kan wel lekker sigaren roken zekerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind Jason trouwens niet zo erg op De Vlieger lijjken, deze jason is wel erg glad.
quote:
INTWINEquote:
gentlemen.......ARE ....... YOU......READY ..........quote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef popolon het volgende:
ladies &
Even gekeken, leuke MotD, die keeper van Oldhamquote:Op zondag 9 januari 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
ja over 5 minuten Match of The Day
bis spater Tongquote:Op zondag 9 januari 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Tong is trusten.
Succes met jullie plaatjes.
Ik ben er morgen weer, met Barney.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |