Hij staat in een van de vorige topics.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Is er iemand die hier een linkje naar de site van Danny de Jong (Gyman) heeft?

Site van Danny de Jongquote:Op zondag 9 januari 2005 23:55 schreef Viking84 het volgende:
johlachen...
he ff serieus... een tijdje terug stond die link in een ONM topic. Dus wie hem heeft gepost... post hem weer ff aub

quote:Op zondag 9 januari 2005 17:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Als het dan maar niet op tv-West is!!!!!

JP is gewoon het meubilair van ONM, moet zich niet met dingen zoals liefde gaan bezig houden.....quote:Op zondag 9 januari 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja in die periode dat Bettina ziek was en vrienden nodig had...
toen ze weer beter was, was ze ineens weer te goed voor JP'tje
maar sindsdien zijn ze wel een soort van vrienden...
JP had in 95 of 96 "iets" met Rietje v/d Berg, maar zij zat alleen maar achter z'n geld aan
in 98 was hij smoor op Merel, maar die was natuurlijk al met Vic....
JP en de liefde... dat past niet bij elkaar...

Merel van mag van mij zo weer terug, Merel was zo cool vooral toen ze helemaal ging flippen....Konden ze in plaats van die Yvonne Hulst niet Merel gewoon terug laten komen dat die een kind van Serge had, dat zou pas helemaal rellen zijn. Het zijn alle twee nut jobs...quote:Op zondag 9 januari 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep....
[afbeelding]
Margot van Doorn als Merel Mascini [ONM 1998]

die site is er al 'n tijdje.... staat aardig wat op maar helaas veel gejatte zooi...quote:Op maandag 10 januari 2005 17:37 schreef Orginial het volgende:
http://groups.msn.com/OnderwegNaarMorgen
Schijnt een nieuwe site te zijn maar Sven heeft toch precies zo`n club?![]()

Tis wel een mooie sitequote:Op maandag 10 januari 2005 17:37 schreef Orginial het volgende:
http://groups.msn.com/OnderwegNaarMorgen
Schijnt een nieuwe site te zijn maar Sven heeft toch precies zo`n club?![]()

dank je wel!!quote:Op maandag 10 januari 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
Onm in de pers / Week 1: 3 t/m 9 januari
De grote diva-test! Vind je in Beaumonde nummer een van dit jaar. Met Petra Kagchelland, Tanja Jess, Bettina Berger, Jasmine Sendar en Pamela Teves
Overigens zit Tanja Jess a.s. vrijdag in Baantjer... of had ik dat al gezegd?!

Beter tochquote:Op maandag 10 januari 2005 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Van ellende gaan de krullen uit Kyra's luizenbol.

Geweldigquote:Op maandag 10 januari 2005 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Frommel gaat door de mand vallen!!!!!!!!!

haha ja inderdaad! Go Shirinaquote:

ik ook...quote:Op maandag 10 januari 2005 19:58 schreef Woelli het volgende:
ik vind het zielig voor Marjo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |