Frits moet inderdaad blijven..quote:Op zondag 9 januari 2005 19:50 schreef babette21 het volgende:
Frits Jansma moet er helemaal niet uit!!!!!! [afbeelding]
uiteraard, die staat bij mijn favorieten.......quote:Op zondag 9 januari 2005 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Is er iemand die hier een linkje naar de site van Danny de Jong (Gyman) heeft?
ja he!!! Go Niels haha!!quote:Op zondag 9 januari 2005 19:55 schreef soapie het volgende:
cool die Niels-smiley!!!!
Kijk eens bij losers.nlquote:Op zondag 9 januari 2005 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen idee.Ik kijk pas sinds Merel er inkwam.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:02 schreef marleenhoofd- het volgende:
eerst was hij toch een beetje verliefd op betina ofzo?
ja in die periode dat Bettina ziek was en vrienden nodig had...quote:Op zondag 9 januari 2005 20:02 schreef marleenhoofd- het volgende:
eerst was hij toch een beetje verliefd op betina ofzo?
Merel?quote:Op zondag 9 januari 2005 20:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Ik kijk pas sinds Merel er inkwam.![]()
JP én geld?quote:Op zondag 9 januari 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja in die periode dat Bettina ziek was en vrienden nodig had...
toen ze weer beter was, was ze ineens weer te goed voor JP'tje
maar sindsdien zijn ze wel een soort van vrienden...
JP had in 95 of 96 "iets" met Rietje v/d Berg, maar zij zat alleen maar achter z'n geld aan
in 98 was hij smoor op Merel, maar die was natuurlijk al met Vic....
JP en de liefde... dat past niet bij elkaar...
yep....quote:Op zondag 9 januari 2005 20:14 schreef Woelli het volgende:
Dat is toch de exvrouw van victor!
He wat raar.Als ik aan Merel denk,zie ik een iets andere vrouw voor me.Wel hetzelfde uiterlijk maar het gezicht iets anders.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep....
[afbeelding]
Margot van Doorn als Merel Mascini [ONM 1998]
van welke club site staan die foto's??quote:Op zondag 9 januari 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep....
[afbeelding]
Ik dacht al: Geld van bitterballen frituren.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat bleek ie idd niet te hebben, dus toen ging ze er weer vandoor....
golddigger....![]()
Nou ik vond ONM toen niks aan en volgde alleen GTST trouw.Maar ik heb zowiezo pas vanaf de vernieuwing nog niks gemist.Voor die tijd keek ik met vlagen.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:26 schreef Airelle het volgende:
Orginal als je begon met kijken toen Meral verscheen. Heb je dat van Bettina ook gezien.
de onm club - archief....quote:Op zondag 9 januari 2005 20:22 schreef Woelli het volgende:
van welke club site staan die foto's??
oke,,quote:Op zondag 9 januari 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
de onm club - archief....
maar clubs sucks, dus de inhoud wordt beetje bij beetje verhuist naar www.onm-archief.tk
foto-album is inmiddels gesloten, want werd constant leeggeroofd...
en daar word ik zoooo verdrietig van....
Kap aub met die komma`s.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
oke,,
Trouwesn een mooie site, maar dat had ik al een keer via een mail gezegt
dank. ik heb nooi mail van je gehad, maar wel je breezah-taal in 't gastenboek herkent.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:33 schreef Woelli het volgende:
oke,,
Trouwesn een mooie site, maar dat had ik al een keer via een mail gezegt
quote:Op zondag 9 januari 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank. ik heb nooi mail van je gehad, maar wel je breezah-taal in 't gastenboek herkent.
neem aan dat je dat bedoeld...
nee,, ik heb je een x een mail gestuurd, omdat der een fout zat in de castlist. Der stondquote:Op zondag 9 januari 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank. ik heb nooi mail van je gehad, maar wel je breezah-taal in 't gastenboek herkent.
neem aan dat je dat bedoeld...
Hou toch eens op met die komma`s.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
nee,, ik heb je een x een mail gestuurd, omdat der een fout zat in de castlist. Der stond
Petra kachgelland --> Sanne Klein
Annelieke Bouwers --> Iris Overbeek.
joh kwam die van jou!!! Geinig....quote:Op zondag 9 januari 2005 21:40 schreef Woelli het volgende:
nee,, ik heb je een x een mail gestuurd, omdat der een fout zat in de castlist. Der stond
Petra kachgelland --> Sanne Klein
Annelieke Bouwers --> Iris Overbeek.
Hij staat in een van de vorige topics.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Site van Danny de Jongquote:Op zondag 9 januari 2005 23:55 schreef Viking84 het volgende:
johlachen...
he ff serieus... een tijdje terug stond die link in een ONM topic. Dus wie hem heeft gepost... post hem weer ff aub
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Als het dan maar niet op tv-West is!!!!!
JP is gewoon het meubilair van ONM, moet zich niet met dingen zoals liefde gaan bezig houden.....quote:Op zondag 9 januari 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja in die periode dat Bettina ziek was en vrienden nodig had...
toen ze weer beter was, was ze ineens weer te goed voor JP'tje
maar sindsdien zijn ze wel een soort van vrienden...
JP had in 95 of 96 "iets" met Rietje v/d Berg, maar zij zat alleen maar achter z'n geld aan
in 98 was hij smoor op Merel, maar die was natuurlijk al met Vic....
JP en de liefde... dat past niet bij elkaar...
Merel van mag van mij zo weer terug, Merel was zo cool vooral toen ze helemaal ging flippen....Konden ze in plaats van die Yvonne Hulst niet Merel gewoon terug laten komen dat die een kind van Serge had, dat zou pas helemaal rellen zijn. Het zijn alle twee nut jobs...quote:Op zondag 9 januari 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep....
[afbeelding]
die site is er al 'n tijdje.... staat aardig wat op maar helaas veel gejatte zooi...quote:Op maandag 10 januari 2005 17:37 schreef Orginial het volgende:
http://groups.msn.com/OnderwegNaarMorgen
Schijnt een nieuwe site te zijn maar Sven heeft toch precies zo`n club?![]()
Tis wel een mooie sitequote:Op maandag 10 januari 2005 17:37 schreef Orginial het volgende:
http://groups.msn.com/OnderwegNaarMorgen
Schijnt een nieuwe site te zijn maar Sven heeft toch precies zo`n club?![]()
dank je wel!!quote:Op maandag 10 januari 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
Onm in de pers / Week 1: 3 t/m 9 januari
De grote diva-test! Vind je in Beaumonde nummer een van dit jaar. Met Petra Kagchelland, Tanja Jess, Bettina Berger, Jasmine Sendar en Pamela Teves
Overigens zit Tanja Jess a.s. vrijdag in Baantjer... of had ik dat al gezegd?!
Beter tochquote:Op maandag 10 januari 2005 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Van ellende gaan de krullen uit Kyra's luizenbol.
Geweldigquote:Op maandag 10 januari 2005 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Frommel gaat door de mand vallen!!!!!!!!!
haha ja inderdaad! Go Shirinaquote:
ik ook...quote:Op maandag 10 januari 2005 19:58 schreef Woelli het volgende:
ik vind het zielig voor Marjo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |