Dankje!! Als ik jou niet hadquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:16 schreef MirSus het volgende:
Als het goed is zit vanavond Robin Rienstra bij een nieuwe Laat ze maar Lachen!!ONM BLOOPERS!!
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dankje!! Als ik jou niet had![]()
Ik wist niet eens dat Laat ze maar lachen er weer was![]()
*stopt leeg schijfje in dvd-recorder*quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:16 schreef MirSus het volgende:
Als het goed is zit vanavond Robin Rienstra bij een nieuwe Laat ze maar Lachen!!ONM BLOOPERS!!
de E in Haagse, die hoort daar niet....quote:H_E: btw welke taalfout....hintje??
ja ik weet, maar een vriend is/was hier ook op FOK! die heet haags_elfje....dus ik dacht dan word ik maar haagse_elfje dan weten mensen ook gelijk dat ik vrouw ben tis inderdaad niet correctquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
@ Haagse_elfje:
[..]
de E in Haagse, die hoort daar niet....
in 't correct Nederlands EN Haags is 't nog altijd "Haags_elfje"
ja sorry, maar als mede-Hagenees kan ik hier natuurlijk niet blij van worden;)
Brian de Koningquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgende poll: Door wie wordt Gyman ontmaagd in de gevangenis?![]()
Door wie wordt Gyman ontmaagd in de gevangenis?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgende poll: Door wie wordt Gyman ontmaagd in de gevangenis?![]()
21:00 RTL 4quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
hoe laat is dat LZML-gebeuren?!??!
ik vind 't maar klote dat 't vanavond is:
mijn speciale onm-blooper band zit ergens in 'n verhuisdoos,
tamelijk [eigenlijk: totaal] onbereikbaar op 't moment.....
Ik weet niet wie of wat de bron van Richard is, maar als dit klopt: hadden wij lekker gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:SABINE KONING NAAR ONM
Sinds vorige week is Sabine Koning opnieuw te bewonderen in een soapserie: in ONM speelt ze de rol van Yvonne Hulst, een jonge vrouw die een kind heeft van Serge van Mieghem, de zoon van Bettina. Bettina is dus grootmoeder geworden!
Sabine is het meest bekend van haar rol in 'Goede Tijden, Slechte Tijden' als Anita Dendermonde, een rol die ze speelde van 1992 tot 2003. Daarnaast speelde ze een klein gastrolletje in 'Het Glazen Huis' en is ze sinds 2003 te zien in de Nickelodeon-soap 'Zoop' als Gaby Komproe.
bron: www.soapvision.nl
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat de bron van Richard is, maar als dit klopt: hadden wij lekker gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk het inderdaad
bron: tvfilmgidsdon't give me that fucking bullshit
De schuilnaam van Serge van Mieghem in seizoen 11 was Pascal de Bruin.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef haagse_elfje het volgende:
19-01Bettina krijgt aanwijzingen dat Pascal inderdaad haar kleinzoon kan zijn. Haar zoektocht naar de waarheid begint. 21-01Bettina krijgt de uitslag van het DNA onderzoek.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
ja die met Bettina, die heb ik al tig jaar op tape [maar hij's wel leuk haha]
ik niet, die met Robin heb ik nl nog nooit gezien...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:22 schreef MirSus het volgende:
zie ook liever Bettina daar dan Robin dus wat dat betreft
die met Robin zijn nieuwe afleveringen, in september ofzo opgenomen.. hopelijk zitten daar weer leuke bloopers tussen!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik niet, die met Robin heb ik nl nog nooit gezien...![]()
jup, wel jammer....maar ach tis en blijft leuk !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:22 schreef MirSus het volgende:
[..]
zie ook liever Bettina daar dan Robin dus wat dat betreft
vast veel bloopers met Hidde en Kim....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:31 schreef MirSus het volgende:
[..]
die met Robin zijn nieuwe afleveringen, in september ofzo opgenomen.. hopelijk zitten daar weer leuke bloopers tussen!!
Hidde Maasquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vast veel bloopers met Hidde en Kim....
dat zag er echt cool uit!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ruby was lief. En erg lekker.
En ik die van Marie Jolijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wil die naam zo min mogelijk horen![]()
Zij wilde zo graag een ster worden, maar op een gegeven moment kwam ze Charles van Zuidwyk - Beemster tegen en hij goochelde zich samen met haar weg.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:08 schreef marleenhoofd- het volgende:
wat was er mis met Ruby? niet dat ik me haar nog percies kan herrineren.. maar ik had toen niets tegen haar volgens mij
dan was je 1 van de weinigen, zie ook:quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:08 schreef marleenhoofd- het volgende:
wat was er mis met Ruby? niet dat ik me haar nog percies kan herrineren.. maar ik had toen niets tegen haar volgens mij
En daarvoor ben ik hem het aller-aller-allerdankbaarst.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zij wilde zo graag een ster worden, maar op een gegeven moment kwam ze Charles van Zuidwyk - Beemster tegen en hij goochelde zich samen met haar weg.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:52 schreef marleenhoofd- het volgende:
hmm dacht datik net wat gepost had :S maar die charles was dat die man met van die lelijke dikke lippen? dat is het enige watik me van hem kan herinneren..
kwam laatst nog 'n oude aflevering met haar tegen......... zo erg gewoon.....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:17 schreef Iwan1976 het volgende:
En daarvoor ben ik hem het aller-aller-allerdankbaarst.
Hetzelfde goocheltrucje had hij ook met mevrouw 'toiletpapier' (ik weiger haar naam nog ooit uit te spreken) uit mogen halen.
Traumaaaquote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waldemar Torenstra als Charles van Zuidwijck Beemster [ONM 1999]
www.onm-archief.tk
heey hij speelt ook in ja zuster, nee zuster volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waldemar Torenstra als Charles van Zuidwijck Beemster [ONM 1999]
www.onm-archief.tk
Kloptquote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef marleenhoofd- het volgende:
heey hij speelt ook in ja zuster, nee zuster volgens mij
Eva - Marie de Waal? Die was toch erg leuk?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:17 schreef Iwan1976 het volgende:
En daarvoor ben ik hem het aller-aller-allerdankbaarst.
Hetzelfde goocheltrucje had hij ook met mevrouw 'toiletpapier' (ik weiger haar naam nog ooit uit te spreken) uit mogen halen.
En wie krijg ik dan als mokkel?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ruby was lief. En erg lekker.
Nee het is goed dan neem ik de dochter van Lizzie wel.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor jou hebben we JP en Marnix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |