Bron waar ik gezegd heb dat 12 miljoen joden de wereld regeren?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heb je ook nog steekhoudende argumenten of blijf je hameren op een groot zionistisch samenzwering
Ik vind het iig knap om met 12 miljoen joden de hele wereld te reageren. Ik neem er eerlijk gezegd mijn petje voor af. Mss komt het omdat ze een Godsvolk zijn. Of zou het komen dat jij zo'n anti-semiet bent dat je fictie niet meer kan onderscheiden van de werkelijkheid?
In je posts komt toch duidelijk naar voren dat de joden in de VS alles voor het zeggen hebben. Nu wonen de meeste joden in de VS en is de VS het machtigste land ter wereld dus is die link van mij verkeerd gelegd?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:59 schreef N_I_ het volgende:
Bron waar ik gezegd heb dat 12 miljoen joden de wereld regeren?
En ja, iedereen die kritiek heeft op joden is een nazi of een moslim terrorist.![]()
Zeker was er een user Silent op het forum credible.nl die ook je quotes rondstrooide en hij is verbannen op dat forum.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:54 schreef N_I_ het volgende:
De bron? De bron is de Talmud. Als je mij het tegendeel wilt bewijzen, kom dan met een verkeerde verwijzing? De citaten zelf heb ik een tijd geleden van een Christelijk forum opgepikt. www.credible.nl Zoek maar raak.
Och..je komt met 'het joodscomplotsyndroom' ..een notoire afwijking van antisemieten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:54 schreef N_I_ het volgende:
Omdat veel mediazenders (vooral in de VS) in handen zijn van joodse eigenaren. CNN-Ted Turner :
Nee joh weet je dat niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:15 schreef Bluesdude het volgende:
Och..je komt met 'het joodscomplotsyndroom' ..een notoire afwijking van antisemieten.
Ik dacht dat Turner CNN verkocht had of zou verkopen?
Maar daarbij... het overgrote deel van westerse zenders worden geleid door christenen of mensen van christelijke afkomst.
Absoluut waar, maar ik verbaas mij altijd dat anti-semieten zo aangepakt worden, maar anti-islamisten hier op Fok! met open armen worden ontvangen. Hun denkbeelden verschillen nauwelijks, alleen de zondebok is anders. Zolang dat soort figuren hier mogen posten, mag een anti-semiet dat ook lijkt me.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:19 schreef golfer het volgende:
N_I_ is gewoon een onvervalste anti-semiet die zich met zeer bedenkelijke uitspraken en citaten van nog bedenkelijkere sites probeert te verdedigen.
Wat een misleidende titel en wat een volkomen gebrek aan controleerbare bronnen. Bovendien afkomstig van een zeer verachtelijke site.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:04 schreef N_I_ het volgende:
Hier wat leesvoer voor de onwetenden:
Dishonouring Christian religious symbols is an old religious duty in Judaism.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:54 schreef N_I_ het volgende:
De bron? De bron is de Talmud. Als je mij het tegendeel wilt bewijzen, kom dan met een verkeerde verwijzing?
Ik heb die Sanhedrin 74b opgezocht:quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:37 schreef N_I_ het volgende:
"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Talmud Sanhedrin 74b
Bron? Gewoon even de Babylonische Talmud openslaan.![]()
![]()
Waar zit die passage over geslachtsgemeenschap ?quote:Sanhedrin 74b
Even to change one's shoe strap.1 And how many make it public? — R. Jacob said in R. Johanan's name: The minimum for publicity is ten.
It is obvious that Jews are required [for this publicity], for it is written. But I will be hallowed among the children of Israel.2 R. Jeremiah propounded: What of nine Jews and one Gentile? — Come and hear: For R. Jannai, the brother of R. Hiyya b. Abba learned: An analogy is drawn from the use of tok ['among'] in two passages. Here is written, But I will be hallowed among [be-tok] the children of Israel; and elsewhere, separate yourselves from among [mi-tok] this congregation:3 just as there the reference is to ten, all Jews, so here too — ten, all Jews.4 But did not Esther transgress publicly?5 — Abaye answered; Esther was merely natural soil.6 Raba said: When they [sc. the persecutors] demand it for their personal pleasure. it is different.7 For otherwise, how dare we yield to them' [sc. the Parsees or fire worshippers] our braziers [or fire bellows] and coal shovels?8 But their personal pleasure is different;9 so here too [in Esther's case].10 This [answer] concurs with Raba's view expressed elsewhere. For Raba said: If a Gentile said to a Jew. 'Cut grass on the Sabbath for the cattle, and if not I will slay thee', he must rather be killed than cut it; 'Cut it and throw it into the river, he should rather be slain than cut it. Why so? — Because his intention is to force him to violate his religion.
It was asked of R. Ammi: Is a Noachide bound to sanctify the Divine Name or not? — Abaye said, Come and hear: The Noachides were commanded to keep seven precepts.11 Now, if they were commanded to sanctify the Divine Name, they are eight. Raba said to him: Them, and an pertaining thereto.12
What is the decision? — The disciples of Rab13 said: It is written, In this thing, the Lord pardon thy servant, that when my master goeth into the house of Rimmon to worship there, and he leaneth on my hand, and I bow myself in the house of Rimmon.14 And it is written, And he said unto him, Go in peace.15
- To Next Folio -
Dat klopt als Sinterklaas op een deur. Hoe kijken de mods en admins eigelijk tegen dit verschijnsel aan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar ik verbaas mij altijd dat anti-semieten zo aangepakt worden, maar anti-islamisten hier op Fok! met open armen worden ontvangen. Hun denkbeelden verschillen nauwelijks, alleen de zondebok is anders. Zolang dat soort figuren hier mogen posten, mag een anti-semiet dat ook lijkt me.
Die willen het liefst 8 kogels en 2 messen in het zondige lichaam boren van een ieder die de islam beledigdquote:Op zondag 16 januari 2005 10:12 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Dat klopt als Sinterklaas op een deur. Hoe kijken de mods en admins eigelijk tegen dit verschijnsel aan?
Nu niet gaan beledigen het topic is zwaar genoeg.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:50 schreef Scandum het volgende:
[..]
Die willen het liefst 8 kogels en 2 messen in het zondige lichaam boren van een ieder die de islam beledigd![]()
Huh?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:06 schreef Fonkmeistah het volgende:
..... en gewoon negeren dat joodse communisten 60 miljoen mensen hebben vermoord.....
Wist je dat niet? De 'communistische' revolutie werd geleid door joden. Werd uitgevoerd door joden en de ideologie zelf is bedacht door een jood. De communistisch revolutie in Rusland was een joods toneelspel. Dat is waar hij op doelt.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:06 schreef Fonkmeistah het volgende:
Het voordeel wat moslims hebben is dat zij niet net zoals wij autochtone nederlanders van kinds af aan tot op het bot geindoctrineerd zijn met het "Joden zijn zielig" dogma, waardoor zij de wereld en haar gebeurtenissen een stuk objectiever kunnen bekijken..
Wij zijn zo gehersenspoeld dat wij een plaat voor onze kop hebben zo dik als ariel sharon en gewoon negeren dat joodse communisten 60 miljoen mensen hebben vermoord, dat de Jood henry kissinger 3 tot 4 miljoen mensen in vietnam, laos en cambodjia heeft vermoord en dat de joodse neocons nu de moslims aan het uitmoorden zijn..
en laat onze eigen moslim hater geert wilders nou toevallig jaren in israel hebben gewoond..
De vraag is dus niet waarom moslims bij discussie op joden uitkomen, maar waarom wij niet..
Maar je neemt die bronnen zelf wel serieus? Er is voor de rest niks mis met je gezond verstand?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:54 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Wist je dat niet? De 'communistische' revolutie werd geleid door joden. Werd uitgevoerd door joden en de ideologie zelf is bedacht door een jood. De communistisch revolutie in Rusland was een joods toneelspel. Dat is waar hij op doelt.
"According to the data furnished by the Soviet press, out of 556 important functionaries of the Bolshevik State. . . there were in 1918-1919, 17 Russians, 2 Ukrainians, 11 Armenians, 35 Letts, 15 Germans, 1 Hungarian, 10 Georgians, 3 Poles, 3 Finns, 1 Karaim, 457 Jews."
Bron: het "Boek Last Days of Romanovs", pagina 184-185
"
Robert WIlson was fully aware of the true facts and faced them in a text he managed to get published in England and the United States. However, only a French edition carried appendices in which the author, citing Soviet sources, alleged the Jewish origin of 17 among 22 members of the Council of People's Commissars (furnishing their real, non-slavic names), of 23 among the 36-member Cheka (secret police), and 41 among the 62-member Central Executive Committee."
Bron
Maar het is oneerlijk om alle moorden in de voormalige SU aan de joden toe te schrijven. Stalin, de grootste massamoordenaar uit de SU was zelf een anti-semiet en had namelijk plannen om het land te zuiveren van joden. Hij overleerd voordat hij zijn plannen ten uitvoer bracht.
Ik zal van de week nog een talmoed proberen te bemachtigen om er zeker van te zijn of die citaten kloppen. In tegenstelling tot wat jij beweerde ben ik geen anti-semiet maar baseer ik mijn bevindingen op die citaten. Als ik met mijn eigen ogen zie dat die citaten leugens zijn zal ik ook toegeven dat ik fout zat. Maar ik ben er vrij zeker van dat ze kloppen aangezien ik ook joodse sites bezocht heb met enkele van die citaten waarbij ze 'ontkracht' werden.
Jij als jood-zijnde zal vast makkelijker aan een originele talmoed komen. Wil jij misschien die citaten verifiëren, en ons ongelijk bewijzen neem ik aan.
Ja, die vinden zichzelf zielig tot op het bot. Het resultaat is een stuk heilzamer. Vooral aangezien dit zelfmedelijden gepaard gaat met een ander vooroordeel, namelijk dat ze o zo dapper zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:06 schreef Fonkmeistah het volgende:
Het voordeel wat moslims hebben is dat zij niet net zoals wij autochtone nederlanders van kinds af aan tot op het bot geindoctrineerd zijn met het "Joden zijn zielig" dogma, waardoor zij de wereld en haar gebeurtenissen een stuk objectiever kunnen bekijken..
Waren ze de baas in China?quote:Wij zijn zo gehersenspoeld dat wij een plaat voor onze kop hebben zo dik als ariel sharon en gewoon negeren dat joodse communisten 60 miljoen mensen hebben vermoord
In zijn eentje? De tijden van Samson herleven.quote:dat de Jood henry kissinger 3 tot 4 miljoen mensen in vietnam, laos en cambodjia heeft vermoord
Je verzint ze ook waar je bij staat, he?quote:]en dat de joodse neocons nu de moslims aan het uitmoorden zijn..
quote:en laat onze eigen moslim hater geert wilders nou toevallig jaren in israel hebben gewoond..
Moet ik nu gaan happen of vind je het leuk om jezelf belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, die vinden zichzelf zielig tot op het bot. Het resultaat is een stuk heilzamer.
Dat is precies zijn puntquote:[afbeelding]. Ja, daar liggen de positieve ervaringen met Moslims voor het oprapen.
\quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan happen of vind je het leuk om jezelf belachelijk te maken?
Jazeker, want dan is het duidelijk dat je die stelling meent.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
\
Ga je iets anders doen dan doodgeboren retorische vragen stellen als ik hierop inga?
Ja, je zou zelf eens een Joodse boekhandel binnen moeten stappen en ze nog verder verrijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:54 schreef N_I_ het volgende:
Ik zal van de week nog een talmoed proberen te bemachtigen om er zeker van te zijn of die citaten kloppen. In tegenstelling tot wat jij beweerde ben ik geen anti-semiet maar baseer ik mijn bevindingen op die citaten. Als ik met mijn eigen ogen zie dat die citaten leugens zijn zal ik ook toegeven dat ik fout zat. Maar ik ben er vrij zeker van dat ze kloppen aangezien ik ook joodse sites bezocht heb met enkele van die citaten waarbij ze 'ontkracht' werden.
Jij als jood-zijnde zal vast makkelijker aan een originele talmoed komen. Wil jij misschien die citaten verifiëren, en ons ongelijk bewijzen neem ik aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |