Niet om foto's te maken in ieder geval.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef kikoooooo het volgende:
niemand hier komt ooit op de snelweg zeker?
dan blijft ie er maar lekker achter, lekker op de rechterbaan waar ie hoortquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:31 schreef RijstNatie het volgende:
tja, ze kenne er niks aan doen. Zo'n ding gaat eenmaal niet sneller...
Is eigenlijk de schuld van de regering, die moet meer wegen bouwe of harder laten rijden.
Die chaffeur wil wel harder maarja kan niet.
flikker op, gehaktballenvreterquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:52 schreef beware_reageerd het volgende:
Punt a, die rijden voor jou.
punt b, ze mogen op de linkerhelft rijden.
punt c, aangezien jij alles goedkoper wil, moeten ze wel.
Is jouw kokosmakroon zo klein om dat te vatten ???? Kennelijk wel.
Zeker met het inhalen is knipperen een bedankje. Dat jij nu net je 5 cm penis kan overzien wil niet zeggen dat jij een 18 meter lange truck met trailer in je spiegel kan inschatten.
Die mensen helpen elkaar. Iets wat jij niet kan zeggen.
Ach ja, 1985 he.
Zeur gewoon eens niet. En waardeer dat jouw spullen in de winkel staan.
Denk daar eens aan.
OMG, alweer zo'n stoere puber die net zijn rijbewijs heeft en dan gaat huilen omdat hij even niet harder dan 90 km/h kan rijden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
Donder opquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
OMG, alweer zo'n stoere puber die net zijn rijbewijs heeft en dan gaat huilen omdat hij even niet harder dan 90 km/h kan rijden.
Beetje jammer dit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
Tsja, het was te verwachten he.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
jij hebt volgens mij ook een klein piemeltje of nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:32 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Tsja, het was te verwachten he.
...de lengte van zijn penis.
[..]
En geloof me, als ik met een scania voor je neus sta, piepen jouw bandjes en je stem een octaaf hoger vriend.
18 meter red ik niet, maar zoals je kan zien, klaagt mijn vrouw er ook niet over.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij ook een klein piemeltje of niet![]()
Denk eens na.....alle vrachtwagens zijn begrensd.....alle vrachtwagens hebben cruise control.....quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Donder op
Ik vind t gewoon kut dat vrachtwagens vrachtwagens inhalen met 1 km/u verschil.
Helemaal als ie links blijft rijden en dan besluit om er nog maar 1 in te halen.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:38 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
18 meter red ik niet, maar zoals je kan zien, klaagt mijn vrouw er ook niet over.![]()
dat is nog eens een stoer bericht zegquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:32 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Tsja, het was te verwachten he.
Geen argumenten, behalve dat meneer zijn frustratie langer doorgaat dan de lengte van zijn penis.
ff inhoudelijk reageren op jou, voor zover mogelijk, ja hou van gehakt, en nee ben geen chauffeur meer. Jaren geweest.
En weet je wat het mooiste is van dat vak ????
Kom je jongens zoals jou tegen. Grote bek, totdat je ze met de neus op de feiten drukt.
Stil dat ze zijn.....
Met mijn neus bedoel ik dus duidelijk wel de voorkant van de wagen.
En geloof me, als ik met een scania voor je neus sta, piepen jouw bandjes en je stem een octaaf hoger vriend.
Zoals duidelijk, ik blijf vriendelijk.
Jij kennelijk niet.
Ga maar lolly halen bij mama en zeg maar dat die enge meneer jou stuurde. Whoahahahahaha
en dan het liefst een paar meter verder...10 ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dat is nog eens een stoer bericht zeg
ts piept wel anders als ik met een scania voor je sta, roflmao
Wederom weer een kul bericht.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dat is nog eens een stoer bericht zeg
ts piept wel anders als ik met een scania voor je sta, roflmao
donder alsjeblieft op zeg, nooit dat ik in zo;n ding stap. Ik heb er geen behoefte aan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Wederom weer een kul bericht.
Neem anders eens een proefles op een vrachtwagen, zoals gemeld, misschien dat je dan eindelijk eens iets inziet, wat nu kennelijk jouw kokosmakroon te bovengaat.
Als je met zo'n wagen mag rijden ben je trouwens wel stoerder dan in zo'n gewone auto.
Daar voel je wat gewicht met een wagen doet.
Dat zal in jow auto wel meevallen.
ooow, omdat ik dan 90 rij, rij ik ineens een stuk veiliger?quote:En hoevaak moeten de chauffeurs wel niet bijna het onmogelijke doen om jouw veilig te laten thuiskomen??????
Zo te merken heel veel.
Als je in de auto ook zo overdreven agressief bent als hier dan rij je zelfs met 5 km/h niet veilig.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:57 schreef kikoooooo het volgende:
ooow, omdat ik dan 90 rij, rij ik ineens een stuk veiliger?
ik ben helemaal niet agressiefquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je in de auto ook zo overdreven agressief bent als hier dan rij je zelfs met 5 km/h niet veilig.
vooropgesteld, heb respect voor vrachtwagenchauffeurs, daar gaat het niet om...quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
anyway
De TS moet maar eens een vrachtwagen rijles nemen. Dan houd hij voorlopig z'n kop wel ff en toontie wat meer respect voor de chauffeurs die de boel bevoorraden.
been there, done that.
Files ontstaan eerder door abrupte remacties van automobilisten. Als je, als automobilist, ziet dat er ingehaald wordt moet je geleidelijk vaart minderen en niet tot tegen die vrachtwagen aan te jagen en dan vol in de ankers..... Als je dat doet zien mensen, een stuk verder achterop, je remlichten en gaan ook op de rem en dan krijg je een kettingreactie.....FILE. Geleidelijk vaart minderen en daarna weer doorrijden verminderd dit effect.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:05 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
vooropgesteld, heb respect voor vrachtwagenchauffeurs, daar gaat het niet om...
Maar ik zie het nut er niet van in waarom de ene vrachtwagenchauffeur, die zelf 85 kan, percé zijn collega in moet halen die netjes 80 rijdt. Dat is toch van den gekke?? Door dit soort onzin worden dus files veroorzaakt. 1 vrachtwagen haalt de andere in, auto's erachter moeten op de rem.. opstopping dus met file tot gevolg.
Niet voor niets zijn er op grote delen van de weg tijdens spitsuren inhaalverboden voor vrachtwagens...
Als ik je topic doorlees ben ik daar eigenlijk best blij om. Ik moest tenslotte ook opdonderen.....quote:
Ik ben geen chauffeur(alleen auto en motor). Ik heb geduld en jank niet als ik een minuutje 90 moet rijdenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:20 schreef Vaatdoek het volgende:
Helemaal met TS eens!
En die 2 chauffeurtjes moeten zich niet zo op hun pikken getrapt voelen, er is heus wel waardering voor chauffeurs. Dit is gewoon een kutsituatie waarover je mag klagen, toch?
maar zeg nu zelf, denk je werkelijk het niet van de zotte is om 85 kilometer te rijden ipv 80? In Nederland maakt dat toch bijna geen verschil. FF een voorbeeldje:quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Files ontstaan eerder door abrupte remacties van automobilisten. Als je, als automobilist, ziet dat er ingehaald wordt moet je geleidelijk vaart minderen en niet tot tegen die vrachtwagen aan te jagen en dan vol in de ankers..... Als je dat doet zien mensen, een stuk verder achterop, je remlichten en gaan ook op de rem en dan krijg je een kettingreactie.....FILE. Geleidelijk vaart minderen en daarna weer doorrijden verminderd dit effect.
Het ligt uiteindelijk niet aan de vrachtwagens maar aan de gestressde leasebak rijders die hun plekje nooit en te nimmer af willen staan.
Toch kan het wel irritant zijn als je even lekker door wil rijden, laten we zeggen 130, en dan zwenkt er opeens zo'n gevaarte naar links waardoor je op de rem moet en dan er lekker achter blijven met 90quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:22 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben geen chauffeur(alleen auto en motor). Ik heb geduld en jank niet als ik een minuutje 90 moet rijden
Dat is dus 40 km/h verschil. Laten we zeggen dat je er 90 sec achter zit. Dan heb je 1 km verloren......anders was je maar EEN KILOMETER verder geweest. Is dat nou echt zo'n ramp?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:25 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Toch kan het wel irritant zijn als je even lekker door wil rijden, laten we zeggen 130, en dan zwenkt er opeens zo'n gevaarte naar links waardoor je op de rem moet en dan er lekker achter blijven met 90
Idd, weinig winst voor de chauffeur, maar nu mag jij eens toegevenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:24 schreef greatgonzo het volgende:
....verhaal....
Nou kun je natuurlijk wel alles gaan relativeren, maar ik kan om minder geirriteerd raken.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat is dus 40 km/h verschil. Laten we zeggen dat je er 90 sec achter zit. Dan heb je 1 km verloren......anders was je maar EEN KILOMETER verder geweest. Is dat nou echt zo'n ramp?
Ik maak me niet druk om een vrachtwagen die inhaalt.....ik heb vast wel andere nukkenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:30 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Nou kun je natuurlijk wel alles gaan relativeren, maar ik kan om minder geirriteerd raken.
Of ben jij altijd zo kalm en vriendelijk als je je hier voordoet?![]()
nu moet ik de eerste chauffeur leren kennen die zachter gaat rijden dan hij mag, die gaan dan liever even op een parkeerplaatst staan en relaxen, dus dan gaat je verhaal niet op. Maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Idd, weinig winst voor de chauffeur, maar nu mag jij eens toegevenHij stelt zijn CC in en wil hem graag laten staan. Hij rijdt 81, zijn collega 79.
Do the math
Kijk nu eens echt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:24 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
maar zeg nu zelf, denk je werkelijk het niet van de zotte is om 85 kilometer te rijden ipv 80? In Nederland maakt dat toch bijna geen verschil. FF een voorbeeldje:
Groningen - Amsterdam: 180 kilometer
80 km/u : 2,25 uur
85 km/u: 2,11 uur
Jeuh... een kwartiertje eerder, mits hij dan ook echt constant 85 zou kunnen rijden, maar dat kan hij niet aangezien hij ook nog meer dan eens in zal moeten halen. Daarvoor moet hij dus ook weer ietsjes zachter rijden, om automobilisten die nog inhalen ruimte te geven. Hij kan immers niet 1 km voor de tijd naar links gaan.
misschien nu wel.quote:Bovendien loopt hij weer kans dat zijn taxograaf (tachograaf) wordt nagekeken, waarop ze zien dat hij te hard heeft gereden. Plus een hoop stress omdat hij links en rechts om zich heen moet kijken voor flitspalen, rijdende controles etc.
AL met al schiet hij er dus maar een kwartiertje mee op, met daarbij wel stress etc. Ik zie dus absoluut geen voordeel.
4 km file?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hij rijdt 81, zijn collega 79.
Do the math
Klopt niet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef greatgonzo het volgende:
toch blijf ik van mening dat met inhalen etc ook weer tijd gaat zitten. BTW mag men maar 80, dan vind ik het ook niet raar dat men zich daar aan houdt, dat doe ik als automobilist ook. Dan kan ik ook wel een verhaal tegen de agent op gaan hangen, ja meneer agent, ik moet wel 180 rijden, want ik zit de hele dag op de weg.. en als ik niet 180 rijdt komt het werk niet af.
Kan de planner wel doen, maar dan is de baas niet blij want de kosten gaan door.quote:Ik kan het helemaal begrijpen dat je soms in een onmogelijke tijds op een lokatie moet zijn, maar dat probleem ligt dan eerder bij de planner die jou ergens bij in plant. Laat hij jou dan om 8 uur weg gaan ipv 11 uur, zodat je rustig 80 kan rijden en op tijd op je bestemming komt.
Ik dus ook.quote:Maar ik ben wel zo realistisch dat dat tegenwoordig helaas niet meer mogelijk is. Maar daar kijk ik jou niet op aan, maar de maatschappij in zijn algemeen.
Thnx, jaren gedaan.quote:Ik kan niets meer dan respect op brengen die ervoor kiezen om dagenlang van huis weg te zijn van het gezin, daarnaast soms nog een zeer verantwoordelijke baan hebben, al denken de meesten daar niet aan (je wil niet weten wat er gebeurt als er iets met die soms gevaarlijke lading gebeurt)
Ook dat vrijheid was leuk. Maar dat is allang niet meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:06 schreef greatgonzo het volgende:
denk dat het voor velen ook een stukje vrijheid is, je ziet nog eens wat van de wereld, voor sommigen misschien een reden om thuis te ontvluchten (ja, ik ken van die Sjonnie chauffeurs en hun Anita vrouwen), of noem maar op
Een hoger niveau dan dit haal je ook echt niet he?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
Heb jij cruise control in je auto? Probeer dan eens op een provinciale weg achter iemand te rijden en dan je cruise control zo af te stellen dat de tussenafstand tov je voorligger constant gelijk blijft. Dat is bijna niet te doen. Je zit voortdurend te prutsen om hem goed te krijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:02 schreef Vitalogy het volgende:
Het argument wat geldt voor de terecht gefrustreerde bestuurder achter de vrachtwagen geldt zeker voor de vrachtwagen-chauffeur zelf. Het heeft totaal geen enkel nut als hij toch maar 1 of 2 km sneller kan om in te halen.
Bovendien veroorzaakt dit opstoppingen in het verkeer.
Deze opstoppingen zijn uitermate gevaarlijk als het 's avonds of 's nachts gebeurd wat kennelijk ook de situatie is aangezien het donker is.
Ehrm...geef nu eens argumenten waarom men dit niet zelf kan bedenken.
Vul in:
a: ik kan niet rijden en heb geen rijbewijs
b: ik heb wel een rijbewijs maar kan spreekwoordelijk niet rijden
c: mijn auto gaat niet sneller dan die vrachtwagen
Huiliequote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:20 schreef Vitalogy het volgende:
Boehoehoe het ligt aan de cruise-control.
Boehoehoe het ligt aan de planning.
Prutsers
lees de stukjes van beware_reageerd maar eens door, misschien krijg je net als mij toch een beetje door dat het niet zo simpel is als het lijkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:20 schreef Vitalogy het volgende:
Boehoehoe het ligt aan de cruise-control.
Boehoehoe het ligt aan de planning.
Prutsers
Er is niets mis met Haaksbergenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:54 schreef beware_reageerd het volgende:
slapen in haaksbergen.
Ik zijn posts gelezen en tussen al het gescheld, opschepperij en verwijzingen naar geslachtsdelen heb ik het prima begrepen....en het doet totaal niet ter zake.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:18 schreef greatgonzo het volgende:
lees de stukjes van beware_reageerd maar eens door, misschien krijg je net als mij toch een beetje door dat het niet zo simpel is als het lijkt.
Voor zijn ritje naar Barcelona zou hij inderdaad 2 uur in totaal kwijt zijn.quote:Maar ik zie het nut er niet van in waarom de ene vrachtwagenchauffeur, die zelf 85 kan, percé zijn collega in moet halen die netjes 80 rijdt.
Nee ik begin het zo langzamerhand ook totaal kwijt te raken. Vanochtend ook zo'n figuur.quote:vooropgesteld, heb respect voor vrachtwagenchauffeurs, daar gaat het niet om...
Die vent weet de juiste volgorde van het alfabet nog niet eens...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:22 schreef -Petor- het volgende:
ik erger me aan topicstarters die niet weten hoe je 'ergernissen' schrijft...![]()
owjaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:22 schreef -Petor- het volgende:
ik erger me aan topicstarters die niet weten hoe je 'ergernissen' schrijft...![]()
Misschien dat het dan ook eens gaat werken, die vaste tijden werken niet. Als het niet druk is kan ik me voorstellen dat de gemiddelde trucker er schijt aan heeft...quote:Op zondag 9 januari 2005 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
Vrachtwagens verplicht rechts bij drukte
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: zondag 9 januari 2005 @ 10:48
geldropse_polleke en Riot hadden ons via de nieuws-submit te melden:
Het ministerie van Verkeer en Waterstaat start vanaf morgen een proef met het 'dynamisch inhaalverbod' voor vrachtwagens. Tijdens de verkeersdrukte op de A2 tussen Abcoude en Maarssen gaan er voortaan elektronische borden boven de weg aan waarop een inhaalverbod voor vrachtwagens staat. Later deze maand moeten ook truckers op de A2/A76 tussen Grathem en het knooppunt Ten Esschen in Limburg hier aan geloven. Vrachtwagenchauffeurs moeten dan rechts blijven rijden tijdens de spits en files.
De Europese Commissie betaalt een gedeelte van de kosten van de proef. Een inhaalverbod voor vrachtwagens is niet nieuw, maar volgens eeen woordvoerder van het ministerie is het wel nieuw dat het verbod alleen zal gelden als het druk is op de weg. Tijdens rustige perioden zoals vakanties zal er geen inhaalverbod worden ingesteld.
Lussen in het asfalt moeten registreren hoe druk het op de weg is. Deze worden ook al gebruikt voor de signalering van files.
Als je je op het forum nou eens iets meer zou gedragen zoals je irl bent... zou je dan misschien nu geen conflicten hebben?quote:
kip ei verhaal is dit aan het worden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:35 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nu moet ik de eerste chauffeur leren kennen die zachter gaat rijden dan hij mag, die gaan dan liever even op een parkeerplaatst staan en relaxen, dus dan gaat je verhaal niet op. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Daarom ben ik ook een voorstander van om die vrachtwagens min of meer verplicht 80 te laten rijden, ik weet, dat is niet realistisch misschien, maar zo ben je wel een van de oorzaken van het fileprobleem af (in het midden latend wie daarbij de schuldige is, de niet goed oplettende remmende automobilist, of de trucker die de doorgang belemmerd)
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:09 schreef 4nima het volgende:
[..]
Als je je op het forum nou eens iets meer zou gedragen zoals je irl bent... zou je dan misschien nu geen conflicten hebben?
met die uno van je zekerquote:Op zondag 9 januari 2005 15:33 schreef BrauN het volgende:
Ik vind dat altijd tof als vrachtwagens elkaar inhalen. Hup, over de vluchtstrook er voorbij schieten, dan ervoor gaan rijden en vol in de remmen. Beetje sarren he, die mannen.
Ja, waarvan de remlichten kapot zijn, dus het schrikeffect bij de heren vrachtwagenchaffeurs is extra groot.quote:
ik begin je steeds minder een mongool te vindenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, waarvan de remlichten kapot zijn, dus het schrikeffect bij de heren vrachtwagenchaffeurs is extra groot.
Dat zal ze leren.
omg... omdat je met je bami-etiopierlijf zeker irl geen conflicten durft te maken..quote:Op zondag 9 januari 2005 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
idioot
ik zit hier op dit forum om conflicten te veroorzaken
Apart.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik begin je steeds minder een mongool te vinden
gelukkig maar!quote:Op zondag 9 januari 2005 17:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Apart.
Ik vind jou nog steeds een zak dikke stront. [afbeelding]
mijn foto's zijn ook gemaakt op de A37quote:Op zondag 9 januari 2005 23:58 schreef Djeez het volgende:
Inhalende vrachtwagens zijn kut. Hier in het Noorden, waar het nog mag, halen ze elkaar ook steeds in. En het is nog slecht voor het milieu ook! Vol in de ankers, waarna je weer moet optrekken tot 130. Kut-Henk Wijngaards!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |