Niet om foto's te maken in ieder geval.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef kikoooooo het volgende:
niemand hier komt ooit op de snelweg zeker?
dan blijft ie er maar lekker achter, lekker op de rechterbaan waar ie hoortquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:31 schreef RijstNatie het volgende:
tja, ze kenne er niks aan doen. Zo'n ding gaat eenmaal niet sneller...
Is eigenlijk de schuld van de regering, die moet meer wegen bouwe of harder laten rijden.
Die chaffeur wil wel harder maarja kan niet.
flikker op, gehaktballenvreterquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:52 schreef beware_reageerd het volgende:
Punt a, die rijden voor jou.
punt b, ze mogen op de linkerhelft rijden.
punt c, aangezien jij alles goedkoper wil, moeten ze wel.
Is jouw kokosmakroon zo klein om dat te vatten ???? Kennelijk wel.
Zeker met het inhalen is knipperen een bedankje. Dat jij nu net je 5 cm penis kan overzien wil niet zeggen dat jij een 18 meter lange truck met trailer in je spiegel kan inschatten.
Die mensen helpen elkaar. Iets wat jij niet kan zeggen.
Ach ja, 1985 he.
Zeur gewoon eens niet. En waardeer dat jouw spullen in de winkel staan.
Denk daar eens aan.
OMG, alweer zo'n stoere puber die net zijn rijbewijs heeft en dan gaat huilen omdat hij even niet harder dan 90 km/h kan rijden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
Donder opquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
OMG, alweer zo'n stoere puber die net zijn rijbewijs heeft en dan gaat huilen omdat hij even niet harder dan 90 km/h kan rijden.
Beetje jammer dit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
idioot
Tsja, het was te verwachten he.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
idioot
jij hebt volgens mij ook een klein piemeltje of nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:32 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Tsja, het was te verwachten he.
...de lengte van zijn penis.
[..]
En geloof me, als ik met een scania voor je neus sta, piepen jouw bandjes en je stem een octaaf hoger vriend.
18 meter red ik niet, maar zoals je kan zien, klaagt mijn vrouw er ook niet over.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij ook een klein piemeltje of niet![]()
Denk eens na.....alle vrachtwagens zijn begrensd.....alle vrachtwagens hebben cruise control.....quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Donder op
Ik vind t gewoon kut dat vrachtwagens vrachtwagens inhalen met 1 km/u verschil.
Helemaal als ie links blijft rijden en dan besluit om er nog maar 1 in te halen.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:38 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
18 meter red ik niet, maar zoals je kan zien, klaagt mijn vrouw er ook niet over.![]()
dat is nog eens een stoer bericht zegquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:32 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Tsja, het was te verwachten he.
Geen argumenten, behalve dat meneer zijn frustratie langer doorgaat dan de lengte van zijn penis.
ff inhoudelijk reageren op jou, voor zover mogelijk, ja hou van gehakt, en nee ben geen chauffeur meer. Jaren geweest.
En weet je wat het mooiste is van dat vak ????
Kom je jongens zoals jou tegen. Grote bek, totdat je ze met de neus op de feiten drukt.
Stil dat ze zijn.....
Met mijn neus bedoel ik dus duidelijk wel de voorkant van de wagen.
En geloof me, als ik met een scania voor je neus sta, piepen jouw bandjes en je stem een octaaf hoger vriend.
Zoals duidelijk, ik blijf vriendelijk.
Jij kennelijk niet.
Ga maar lolly halen bij mama en zeg maar dat die enge meneer jou stuurde. Whoahahahahaha
en dan het liefst een paar meter verder...10 ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dat is nog eens een stoer bericht zeg
ts piept wel anders als ik met een scania voor je sta, roflmao
Wederom weer een kul bericht.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dat is nog eens een stoer bericht zeg
ts piept wel anders als ik met een scania voor je sta, roflmao
donder alsjeblieft op zeg, nooit dat ik in zo;n ding stap. Ik heb er geen behoefte aan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Wederom weer een kul bericht.
Neem anders eens een proefles op een vrachtwagen, zoals gemeld, misschien dat je dan eindelijk eens iets inziet, wat nu kennelijk jouw kokosmakroon te bovengaat.
Als je met zo'n wagen mag rijden ben je trouwens wel stoerder dan in zo'n gewone auto.
Daar voel je wat gewicht met een wagen doet.
Dat zal in jow auto wel meevallen.
ooow, omdat ik dan 90 rij, rij ik ineens een stuk veiliger?quote:En hoevaak moeten de chauffeurs wel niet bijna het onmogelijke doen om jouw veilig te laten thuiskomen??????
Zo te merken heel veel.
Als je in de auto ook zo overdreven agressief bent als hier dan rij je zelfs met 5 km/h niet veilig.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:57 schreef kikoooooo het volgende:
ooow, omdat ik dan 90 rij, rij ik ineens een stuk veiliger?
ik ben helemaal niet agressiefquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je in de auto ook zo overdreven agressief bent als hier dan rij je zelfs met 5 km/h niet veilig.
vooropgesteld, heb respect voor vrachtwagenchauffeurs, daar gaat het niet om...quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
anyway
De TS moet maar eens een vrachtwagen rijles nemen. Dan houd hij voorlopig z'n kop wel ff en toontie wat meer respect voor de chauffeurs die de boel bevoorraden.
been there, done that.
Files ontstaan eerder door abrupte remacties van automobilisten. Als je, als automobilist, ziet dat er ingehaald wordt moet je geleidelijk vaart minderen en niet tot tegen die vrachtwagen aan te jagen en dan vol in de ankers..... Als je dat doet zien mensen, een stuk verder achterop, je remlichten en gaan ook op de rem en dan krijg je een kettingreactie.....FILE. Geleidelijk vaart minderen en daarna weer doorrijden verminderd dit effect.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:05 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
vooropgesteld, heb respect voor vrachtwagenchauffeurs, daar gaat het niet om...
Maar ik zie het nut er niet van in waarom de ene vrachtwagenchauffeur, die zelf 85 kan, percé zijn collega in moet halen die netjes 80 rijdt. Dat is toch van den gekke?? Door dit soort onzin worden dus files veroorzaakt. 1 vrachtwagen haalt de andere in, auto's erachter moeten op de rem.. opstopping dus met file tot gevolg.
Niet voor niets zijn er op grote delen van de weg tijdens spitsuren inhaalverboden voor vrachtwagens...
Als ik je topic doorlees ben ik daar eigenlijk best blij om. Ik moest tenslotte ook opdonderen.....quote:
Ik ben geen chauffeur(alleen auto en motor). Ik heb geduld en jank niet als ik een minuutje 90 moet rijdenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:20 schreef Vaatdoek het volgende:
Helemaal met TS eens!
En die 2 chauffeurtjes moeten zich niet zo op hun pikken getrapt voelen, er is heus wel waardering voor chauffeurs. Dit is gewoon een kutsituatie waarover je mag klagen, toch?
maar zeg nu zelf, denk je werkelijk het niet van de zotte is om 85 kilometer te rijden ipv 80? In Nederland maakt dat toch bijna geen verschil. FF een voorbeeldje:quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Files ontstaan eerder door abrupte remacties van automobilisten. Als je, als automobilist, ziet dat er ingehaald wordt moet je geleidelijk vaart minderen en niet tot tegen die vrachtwagen aan te jagen en dan vol in de ankers..... Als je dat doet zien mensen, een stuk verder achterop, je remlichten en gaan ook op de rem en dan krijg je een kettingreactie.....FILE. Geleidelijk vaart minderen en daarna weer doorrijden verminderd dit effect.
Het ligt uiteindelijk niet aan de vrachtwagens maar aan de gestressde leasebak rijders die hun plekje nooit en te nimmer af willen staan.
Toch kan het wel irritant zijn als je even lekker door wil rijden, laten we zeggen 130, en dan zwenkt er opeens zo'n gevaarte naar links waardoor je op de rem moet en dan er lekker achter blijven met 90quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:22 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben geen chauffeur(alleen auto en motor). Ik heb geduld en jank niet als ik een minuutje 90 moet rijden
Dat is dus 40 km/h verschil. Laten we zeggen dat je er 90 sec achter zit. Dan heb je 1 km verloren......anders was je maar EEN KILOMETER verder geweest. Is dat nou echt zo'n ramp?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:25 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Toch kan het wel irritant zijn als je even lekker door wil rijden, laten we zeggen 130, en dan zwenkt er opeens zo'n gevaarte naar links waardoor je op de rem moet en dan er lekker achter blijven met 90
Idd, weinig winst voor de chauffeur, maar nu mag jij eens toegevenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:24 schreef greatgonzo het volgende:
....verhaal....
Nou kun je natuurlijk wel alles gaan relativeren, maar ik kan om minder geirriteerd raken.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat is dus 40 km/h verschil. Laten we zeggen dat je er 90 sec achter zit. Dan heb je 1 km verloren......anders was je maar EEN KILOMETER verder geweest. Is dat nou echt zo'n ramp?
Ik maak me niet druk om een vrachtwagen die inhaalt.....ik heb vast wel andere nukkenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:30 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Nou kun je natuurlijk wel alles gaan relativeren, maar ik kan om minder geirriteerd raken.
Of ben jij altijd zo kalm en vriendelijk als je je hier voordoet?![]()
nu moet ik de eerste chauffeur leren kennen die zachter gaat rijden dan hij mag, die gaan dan liever even op een parkeerplaatst staan en relaxen, dus dan gaat je verhaal niet op. Maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Idd, weinig winst voor de chauffeur, maar nu mag jij eens toegevenHij stelt zijn CC in en wil hem graag laten staan. Hij rijdt 81, zijn collega 79.
Do the math
Kijk nu eens echt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:24 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
maar zeg nu zelf, denk je werkelijk het niet van de zotte is om 85 kilometer te rijden ipv 80? In Nederland maakt dat toch bijna geen verschil. FF een voorbeeldje:
Groningen - Amsterdam: 180 kilometer
80 km/u : 2,25 uur
85 km/u: 2,11 uur
Jeuh... een kwartiertje eerder, mits hij dan ook echt constant 85 zou kunnen rijden, maar dat kan hij niet aangezien hij ook nog meer dan eens in zal moeten halen. Daarvoor moet hij dus ook weer ietsjes zachter rijden, om automobilisten die nog inhalen ruimte te geven. Hij kan immers niet 1 km voor de tijd naar links gaan.
misschien nu wel.quote:Bovendien loopt hij weer kans dat zijn taxograaf (tachograaf) wordt nagekeken, waarop ze zien dat hij te hard heeft gereden. Plus een hoop stress omdat hij links en rechts om zich heen moet kijken voor flitspalen, rijdende controles etc.
AL met al schiet hij er dus maar een kwartiertje mee op, met daarbij wel stress etc. Ik zie dus absoluut geen voordeel.
4 km file?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hij rijdt 81, zijn collega 79.
Do the math
Klopt niet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef greatgonzo het volgende:
toch blijf ik van mening dat met inhalen etc ook weer tijd gaat zitten. BTW mag men maar 80, dan vind ik het ook niet raar dat men zich daar aan houdt, dat doe ik als automobilist ook. Dan kan ik ook wel een verhaal tegen de agent op gaan hangen, ja meneer agent, ik moet wel 180 rijden, want ik zit de hele dag op de weg.. en als ik niet 180 rijdt komt het werk niet af.
Kan de planner wel doen, maar dan is de baas niet blij want de kosten gaan door.quote:Ik kan het helemaal begrijpen dat je soms in een onmogelijke tijds op een lokatie moet zijn, maar dat probleem ligt dan eerder bij de planner die jou ergens bij in plant. Laat hij jou dan om 8 uur weg gaan ipv 11 uur, zodat je rustig 80 kan rijden en op tijd op je bestemming komt.
Ik dus ook.quote:Maar ik ben wel zo realistisch dat dat tegenwoordig helaas niet meer mogelijk is. Maar daar kijk ik jou niet op aan, maar de maatschappij in zijn algemeen.
Thnx, jaren gedaan.quote:Ik kan niets meer dan respect op brengen die ervoor kiezen om dagenlang van huis weg te zijn van het gezin, daarnaast soms nog een zeer verantwoordelijke baan hebben, al denken de meesten daar niet aan (je wil niet weten wat er gebeurt als er iets met die soms gevaarlijke lading gebeurt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |