abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24426773
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 02:38 schreef marq het volgende:

[..]

tututut, op deze manier kun je moeiteloos je gewiste contacten terughalen.. want deze contacten staan niet meer in je (windows) msn lijst maar wel bij microsoft op de server...

contacten kun je eigenlijk nooit echt wissen...

op zich ook wel jammer.. maar het is tevens toch een eigenschap van msn (het protocol, de service)
echt wel dat dat kan

ga maar in msn klik op extra ===> opties ===> prvacy

dan kan je op elke naam rechts klikken en verwijderen, echter kan dat allleen als dat persoon jouw ook geblockt EN verwijderd heeft dan kan je ze wissen.

werkt ook bij personen in je lijst als je de OPTIE hebt om ze te wissen (zwarte kleur) dan hebben ze je gewist. is de optie er niet (grijs) dan kan je ze niet wissen

en in datzelfde menu kan je personen die je gewist hebt (zolang je ze nog in de privacy tab staan) ook moeiteloos terughalen hoor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24426781
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 02:32 schreef marq het volgende:

[..]

ook wel...

heb 't allemaal wel geprobeerd. Gaim/Amsn (en ook Dmsn) kunnen gewoon nog meer 'zien' en hebben ook meer opties en mogelijkheden..
ik hoef geen 10.000 opties, ik wil op een handige manier typen met mijn contacten en meerdere accounts tegelijk openen.

ik ken Dmsn niet maar ik vind het tabbed chatten heel fijn in GAIM
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 6 januari 2005 @ 04:01:40 #28
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24426783
Adium is geiler.
Ik ga naar huis.
pi_24426789
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 04:01 schreef nietzman het volgende:
Adium is geiler.
ow ja?

zal morgen eens kijken nu eerst
  donderdag 6 januari 2005 @ 04:38:23 #30
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24426885
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 04:03 schreef GewoneMan het volgende:
ow ja?

zal morgen eens kijken nu eerst
Is geen Linuxversie van.

En truste!
Ik ga naar huis.
  donderdag 6 januari 2005 @ 07:07:33 #31
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_24427045
Hey een GAIM pimp topic
pi_24427986
Duidelijk MSN, Domweg omdat het werkt. Dat integenstelling met de opensource communisten troep, waar ook nog allemaal functionalteit in zit waar normale mensen geen flikker aan hebben.
pi_24431010
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:54 schreef markvleth het volgende:
Duidelijk MSN, Domweg omdat het werkt. Dat integenstelling met de opensource communisten troep, waar ook nog allemaal functionalteit in zit waar normale mensen geen flikker aan hebben.
praat geen poep hé

als er iemand goed is in features inbouwen waar niemand wat aan heeft (en met de nodige lekken en exploits) dan is het mickeysoft wel.

daarnaast werkt GAIM gewoon super
  Moderator donderdag 6 januari 2005 @ 13:13:24 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_24431044
Normaal gebruikt ik vaak Miranda, misschien GAIM ook maar eens proberen, klinkt wel handig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_24431107
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 02:11 schreef Geqxon het volgende:
Draait hij op dezelfde poort als MSN?

Nadeel: In een gesprek met iemand zie je niet zijn e-mail adres (toch?)
in een gesprek kun je de nickname's in die tab's weghalen en dan komen gewoon de e-mail adressen laten zien, doe ik ook omdat als iemand een nickname van 3pagina's vol heeft ik mijn venster daar op moet aanpassen en nu komt er gewoon "blabla@hotmail.com" te staan in de tab's of bedoelde je dat niet?
Bram! Boterham!
pi_24431114
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:13 schreef Karina het volgende:
Normaal gebruikt ik vaak Miranda, misschien GAIM ook maar eens proberen, klinkt wel handig.
ik heb miranda ook geprobeerd vond het niks en daarnaast vond ik het lelijk
pi_24431170
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:17 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

in een gesprek kun je de nickname's in die tab's weghalen en dan komen gewoon de e-mail adressen laten zien, doe ik ook omdat als iemand een nickname van 3pagina's vol heeft ik mijn venster daar op moet aanpassen en nu komt er gewoon "blabla@hotmail.com" te staan in de tab's of bedoelde je dat niet?
je kan ook gewoon met de muis op de nickname gaan staan dan krijg je de info over het persoon

die info bestaat uit:
onder welke account je hem hebt (ik heb 3 accounts tegelijk dus ik zie uit welke hij komt)
email adres van het persoon
gebruikersnaam
en info over geblockt zijn of niet
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:26:21 #38
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24431234
Vanmorgen overgestapt van Trillian 2.012 naar Trillian 3 Pro. Programma bevalt me nog steeds nog. GAIM is alleen open source Trillian is betaald.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24431610
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:26 schreef DarkShine het volgende:
Vanmorgen overgestapt van Trillian 2.012 naar Trillian 3 Pro. Programma bevalt me nog steeds nog. GAIM is alleen open source Trillian is betaald.
dat je ervoor moet betalen zie ik niet als een voordeel, daarnaast is opensource niet perse slecht sterker nog er zijn heel veel goede opensource proggies
  Redactie Games donderdag 6 januari 2005 @ 14:00:56 #40
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24431808
Elke keer als ik GAIM zie dan verwar ik het met GAIN...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:08:10 #41
81237 releaze
best of both worlds
pi_24431919
ik gebruik al een poosje miranda. lekker simpel, geen overbodige rotzooi, en als ik wel overbodige rotzooi wil hebben dan kan ik die als plugins downloaden. heerlijk programma.

aangezien ik een echte icqer was en miranda ook hierop gebaseerd is vind ik het een prima programma. heb met plugins floating contacts kunnen maken etc.

en het vreet de resources niet leeg goodie!
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:08:55 #42
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24431931
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat je ervoor moet betalen zie ik niet als een voordeel, daarnaast is opensource niet perse slecht sterker nog er zijn heel veel goede opensource proggies
Ik zie het betalen ook niet als een voordeel, maar aangezien toch nog een licentie voor Trillian heb zie ik even niet in waarom ik nu zou overstappen.

Juich die open source projecten zoals GAIM en Miranda alleen maar toe. Heb GAIM al 's geprobeerd, maar toen was die verre van stabiel onder Windhoos systemen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24431997
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:08 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik zie het betalen ook niet als een voordeel, maar aangezien toch nog een licentie voor Trillian heb zie ik even niet in waarom ik nu zou overstappen.

Juich die open source projecten zoals GAIM en Miranda alleen maar toe. Heb GAIM al 's geprobeerd, maar toen was die verre van stabiel onder Windhoos systemen.
ik draai het nog maar net, maar nog geen problemen tegen gekomen.

ben er behoorlijk happy mee, mocht ik problemen tegenkomen post ik ze zeker wel. maar tot nu toe niks dan lof!
pi_24432058
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:11 schreef GewoneMan het volgende:
praat geen poep hé

als er iemand goed is in features inbouwen waar niemand wat aan heeft (en met de nodige lekken en exploits) dan is het mickeysoft wel.

daarnaast werkt GAIM gewoon super
Hee bullshit verspreider, leuk dat weer op een communisten kruistocht bent, maar echt veel toe te voegen heeft het niet. Open source programmeurs schrijven verhoudingsgewijs slechtere software. Meer lekken per programmeur.
pi_24432139
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:16 schreef markvleth het volgende:

[..]

Hee bullshit verspreider, leuk dat weer op een communisten kruistocht bent, maar echt veel toe te voegen heeft het niet. Open source programmeurs schrijven verhoudingsgewijs slechtere software. Meer lekken per programmeur.
bron graag ?

edit:

hier heb je mijn bron die het tegeover gestelde beweerd

http://www.opensourcenieuws.nl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1785
quote:
De Linux-kernel versie 2.6 herbergt 985 fouten op in totaal 5,7 miljoen regels code. Dat blijkt uit een langjarig onderzoek naar 'bugs' in software-code door Coverity, leverancier van hulpmiddelen voor het analyseren van code.

Met een score van pakweg één bug per 5700 regels scoort de Linux-kernel aanzienlijk beter dan 'gesloten software'. Uit onderzoek van het Software Engineering Institute van de Carnegie Mellon University bleek namelijk dat programma's waarvan de code niet open is, ofwel proprietary software, gemiddeld 1 tot 7 fouten per duizend regels telt.

Bron: Automatisering Gids
opensource 1 bug op de 5700 regels
closed source 1 tot 7 fouten per 1000 regels!

[ Bericht 29% gewijzigd door GewoneMan op 06-01-2005 14:26:26 ]
pi_24432301
Ik heb het over de programmeurs wijsneus, wel lezen, jou bron beweert dus niet het tegenovergestelde.
pi_24432333
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:29 schreef markvleth het volgende:
Ik heb het over de programmeurs wijsneus, wel lezen.
ja en de programeurs maken de code dus als de programeurs meer fouten maken moet dat ook in de code te zien zijn echter is het tegenover gestelde waar dus jouw mening klopt niet.

dus nogmaals bron graag ???
pi_24432396
firefox is trouwens een mooi voorbeeld van een veel betere browser die toch echt opensource is. spyware loop je er haast niet mee op itt internet explorer waar meer lekken en bugs zijn gevonden dan welke browser ook
pi_24432504
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:31 schreef GewoneMan het volgende:
ja en de programeurs maken de code dus als de programeurs meer fouten maken moet dat ook in de code te zien zijn echter is het tegenover gestelde waar dus jouw mening klopt niet.
Als jij zo kortzichtig redeneert heeft het helemaal geen zin om voor je opzoek te gaan naar een bron. Zonde van mijn tijd.
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:41:24 #50
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24432515
Doe mij maar msn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')