Jepquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit op 60-70 sterren geloof ikIk neem aan dat je na Bowser gewoon nog meer sterren kunt verzamelen?
Je plaatst de thumbstrap gewoon ergens op het scherm en er verschijnt dan een soort dartbord. Daarbinnen bevindt zich het analoge besturingssysteem. Hoe verder naar de rand van dat rondje hoe hard je loopt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 05:15 schreef GcKing het volgende:
Hey kunnen jullie nou eens vertellen hoe de besturing werkt via het touchscreen.
Is het midden van het touchscreen het nulpunt.
Of bepaal je dat van te voren zelf door het ergens aan te raken.
Of zie je iets controls related op het touchscreen.
En hoe moet je dan er over heen glijden om de characters in de gewenste richting te bewegen.
Ben ik eigenlijk wel in geinteresseerd want heb het nergens verder uitgelegd gezien als dat de analoge besturing via het touchscreen gaat.
Kan dat dan bij elke game? Of moet de game gebruikmaken van deze mogelijkheid?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je plaatst de thumbstrap gewoon ergens op het scherm en er verschijnt dan een soort dartbord. Daarbinnen bevindt zich het analoge besturingssysteem. Hoe verder naar de rand van dat rondje hoe hard je loopt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:22 schreef Bacow het volgende:
Ik zie dat nog amper mini games heb unlockt, wanneer/waar kan je luigi en wario unlocken, ik heb 51 sterren en ben ze nog niet tegengekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Kan me niet voorstellen dat die lijst geheel cheatvrij is eigenlijk, als je sommige scores ziet..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:44 schreef Thomper het volgende:
http://gba.n64europe.com/specials/m64scores.php
Een high-score tabel, iedereen kan meedoen. Ook leuk om te vergelijken.
Er staat bij dat als er ongeloofwaardige scores worden gevonden, er bewijs wordt gevraagd, of je score wordt verwijderd. Ik geloof best dat dat gebeurd, en ach, tis toch beter dan niks.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:20 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die lijst geheel cheatvrij is eigenlijk, als je sommige scores ziet..
Houd je bek... sukkel! Hij vraagt niet om je mening... hij deelt iets mede!quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:37 schreef Logitik het volgende:
1 Grote tip: het is zo ongeveer hetzelfde spel als op de N64. Oude koek dus, en niet orgineel.
Reageer er dan gewoon niet op. Fanboys onderbreken hun dagelijkse masturbatiecyclus om even te flamen zodat ze weer een strakke plasser hebben en verder kunnen gaan met hun dagelijkse bezigheden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:50 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik ruik een fanboy reactie?
Leuke modemkiller, plaatjes van ~700k per stuk, scrollt ook nog eens irritantquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier komen ze. Ik heb nog niet alle minigames, en die 299 van het zoekspelletje is van mijn zusje. Ikzelf sta op 72.
Plaatst er iemand een keer eigen foto's is het nog niet goed...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Leuke modemkiller, plaatjes van ~700k per stuk, scrollt ook nog eens irritant
*forum schuld geeft*quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ie ze quote helpt natuurlijk wel mee ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er iemand trouwens al alle 8 de zilvere konijnen gevangen? Ik heb er pas 2
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
ja, ik eerst ook wel, maar ik heb me gewoon gedwongen om alles vanaf het begin af aan er mee te doen, dus dan went het vanzelfquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel ook meer dat ik trager ben met de thumbstrab omdat het me nog niet natuurlijk aanvoeltOnwennig.
Oke, mn DS heeft 24 uur achter elkaar aangestaan, maar ik heb een nieuw record bij wanted: 1411quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:47 schreef koei het volgende:
*schop
Ik heb al drie sterren!
Mijn 'goede' scores zijn momenteel 125 bij wanted (Roy, 1111 is echt niet gezond, met 125 ben ik al een flinke tijd bezig geweest), en 512 bij het 2e luigi kaarspelletje, maar dat is nog oplopend
En dan zeggen dat de 1111 van Roy's zusje niet gezond is...quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:23 schreef koei het volgende:
[..]
Oke, mn DS heeft 24 uur achter elkaar aangestaan, maar ik heb een nieuw record bij wanted: 1411Hoger gaat het niet meer worden want dit duurde mij al veel te lang... Na 1200 heb ik ook maar om de 5 beurten een fout hoofdje aangeklikt zodat ik wat sneller dood zou gaan want anders was ik eeuwig bezig geweest denk ik... (overigens stond mn DS 's nachts en een gedeelte van de dag gewoon op sleep, dus hij is geen 24 uur continu bezig geweest...)
Die verschijnen random in plaats van de gewonen konijnen, en als je er eenmaal acht hebt kan je die laatste gesloten deur in, in die kamer waar je kan wisselen tussen Mario, Luigi, en Wario. IGN geeft de volgende tip:quote:Op maandag 7 februari 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat kan je met die zilveren konijnen doen eigenlijk? En hoeveel zijn er, en waar lopen ze allemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nevermind dan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het nog niet.. ik heb mario 64 al uitgespeeld en ik weet niet of het dan nog de moeite is om ook mario (64) DS te gaan spelen...quote:Op maandag 7 februari 2005 13:39 schreef HomerJ het volgende:
Deze game ga ik ook kopen bij mijn DS
antwoordquote:Op maandag 7 februari 2005 16:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.. ik heb mario 64 al uitgespeeld en ik weet niet of het dan nog de moeite is om ook mario (64) DS te gaan spelen...
goede userrieviewquote:
In de N64 versie was dat met een vogel uit de boom.... zou niet anders moeten zijn op de DS.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:03 schreef Hellrazor het volgende:
hoe kan ik bij dat level met die grote steen baas met yoshi op due eilandjes komen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:39 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ah, mooi.. een hint, niet een antwoordlauw/warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help mij?
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:45 schreef BMH het volgende:
Vandaag 31 gehaald met wanted. Vond het zelf nogal een prestatie, totdat ik hier scores als 1411 zag.... SICK
Vind wel dat de DS abrupt ermee ophoudt als de batterij op is. Geen waarschuwinkje vooraf zodat je eventueel nog kan saven ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:05 schreef Keano het volgende:
Pfff ik ben weer helemaal in de ban van Mario...
Heb in twee-en-een-halve dag 65 sterren gehaald en ben nog lang niet uitgespeeld. Ik stond gisteren op het punt om Wario te gaan unlocken omdat ik em eindelijk ontdekte maar toen was de batterij jammergenoeg op.
Enne nog 1tje in een ijsblok (op een nogal lastige plek) en de laatste weet ik niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef RayMania het volgende:
Uit me hoofd:
* 1 achter dat rode mannetje.
* 1 in de ijsblok.
* 1 in de boom.
* 1 boven op dat wagentje.
* 1 op die brug waar je kan transporteren.
* 1 achter de rots helemaal beneden (vlak bij die brug waar je kan transporteren).
Het rode lampje gaat niet voor niks branden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:43 schreef GaF het volgende:
[..]
Vind wel dat de DS abrupt ermee ophoudt als de batterij op is. Geen waarschuwinkje vooraf zodat je eventueel nog kan saven ofzo.
Ik heb vanmorgen 67 gehaald bij wantedquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:45 schreef BMH het volgende:
Vandaag 31 gehaald met wanted. Vond het zelf nogal een prestatie, totdat ik hier scores als 1411 zag.... SICK
Bij mij gaat eerst het rode lampje branden. En dan vaak weer even het gele lampje. Dan het rode etc. Daarna blijft hij rood en dan duurt het nog even voordat hij uitvalt. Dus ik heb alle tijd om te saven hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:43 schreef GaF het volgende:
[..]
Vind wel dat de DS abrupt ermee ophoudt als de batterij op is. Geen waarschuwinkje vooraf zodat je eventueel nog kan saven ofzo.
Dan was ik te druk bezig met Mario-en. Is me namelijk helemaal ontgaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:17 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Bij mij gaat eerst het rode lampje branden. En dan vaak weer even het gele lampje. Dan het rode etc. Daarna blijft hij rood en dan duurt het nog even voordat hij uitvalt. Dus ik heb alle tijd om te saven hoor.
Hieroquote:Op zondag 27 maart 2005 16:53 schreef Hellrazor het volgende:
is er nergens een faq ofzo waar ik al die konijntjes kan vidnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
tyquote:Op zondag 27 maart 2005 18:00 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
HieroDit ís echt een spoiler voor de mensen die de konijntjes zelf willen vinden.
[/spoiler]
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een guide gebruikt voor de laatste 3 konijnen ofzo. Verder snap ik niet waar die zilveren konijnen nou voor zijn
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:46 schreef HomerJ het volgende:
Waar kan ik Luigi unlocken? Geen hints maar een antwoord
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymanNL op 27-03-2005 23:51:52 ]14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Yoshi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Sorry typoquote:
wet dry world is cool, die heb ik gister uitgespeeldquote:Op maandag 28 maart 2005 11:44 schreef RayMania het volgende:
Heb eindelijk Wet-Dry World uitgespeeld, inclusief muntjes.
Moet nu nog:
* Hazy Maze Cave, 4 sterren.
* Lethal Lava Land, muntjes.
* Shifting Sands Land, 3 sterren, muntjes.
* Snowman's Land, 2 sterren, muntjes.
* Tall, Tall Mountain, muntjes.
* Tiny-Huge Island, alles.
* Tick Tock Clock, 3 sterren, muntjes.
* Rainbow Ride, 6 sterren, muntjes.
Nog effe bezig dus.
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef Thomper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ook door, maar het is wel handig als je weinig energy hebt!quote:Op maandag 28 maart 2005 17:28 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb gisteren weer even gespeeld en zit nu op 50 sterren eindelijk.Ik speel het vooral tussendoor, dus ik vind dat ik nu toch wel redelijk opschiet.
![]()
Wat me trouwens gisteren pas opviel is dat als je bijna geen energie meer hebt en dan in het water springt en luchthatp je gewoon je energie terugkrijgt. Betje wazig.
Het was leuker geweest als ze het zo hadden kunnen maken dat je met luchthappen alleen de energie terug krijg die je onder water verliest.
Ja ik ontken ook niet dat het soms handig is.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat had ik ook door, maar het is wel handig als je weinig energy hebt!
Je moet alle middelste muntjes in de lucht pakken door jezelf erdoor heen te schieten.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:45 schreef Evertjan het volgende:
ik heb hulp nodig in het 1e wereld Big bomb wereld zal ik maar zeggen in het 6e level. Moet ik iets doen met Mario wings waar kan ik die vinden. En nee ik heb de N64 versie niet gespeeldt
Dat is een karakatuur van Zinedine Zidane.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:09 schreef Wepeel2 het volgende:
Is dat trouwens Lubbers in je avatar raymania?
Cool het karikatuur van Zidane lijkt dus op Lubbers. Wat een kennisvergaring weer voor vandaag.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is een karakatuur van Zinedine Zidane.
Standaard. Ik kom ook elke keer in de knoei met dat touchscreen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:13 schreef opge... het volgende:
Even uit pure nieuwsgierigheid. In welke controller-mode spelen jullie het spel? Ik speel zelf toch het liefst in de standard mode.. Dat geduw en geschuif met mijn gigantische duim op dat schermpje kan ik toch echt niet onder de knie krijgen.
Touch, had het eerst op standaard maar het is flink irritant als je de hele tijd op die camera-draaidingen drukt. Dus maar naar touch geswitcht, werkt een stuk beterquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:13 schreef opge... het volgende:
Even uit pure nieuwsgierigheid. In welke controller-mode spelen jullie het spel? Ik speel zelf toch het liefst in de standard mode.. Dat geduw en geschuif met mijn gigantische duim op dat schermpje kan ik toch echt niet onder de knie krijgen.
Door met yoshi een vlammetje op te "zuigen" en met deze vlam dan het ijs smeltenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:26 schreef GameMaster het volgende:
Hoe Ondooi je dat ijs bij die GROTE pingieung ( ofzo:P ) ?
Oww die bedoel je...dat is een goede vraagquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:28 schreef GameMaster het volgende:
Daar zit namelijk een ster onder
Volgens mij bij 30 sterren tegen de tweede Bowserquote:Op zondag 17 april 2005 20:24 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nu 50 sterren gehaaldt maar ik moet nog een sleutel halen om de deur te openen die naar de eerste verdieping gaat? Waar kan ik die halen
quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij bij 30 sterren tegen de tweede Bowser
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Miss beetje laat , of beetje vaag, als ik er tegenaan loop dan ga ik dood,iemand mij helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar tegenaan loop? tegen die spookjes? Je moet dus ook op hun hoofdjes beuken (groundpound) als ze zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef GameMaster het volgende:
[..]
Miss beetje laat , of beetje vaag, als ik er tegenaan loop dan ga ik dood,iemand mij helpen?
quote:Op zondag 31 juli 2005 10:28 schreef Floepsje het volgende:
wie doet er mee dat egype-achtige level haten..
(wat moet je toch in godnaams doen bij stand on 4 pillars)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |