Hieroquote:Op zondag 27 maart 2005 16:53 schreef Hellrazor het volgende:
is er nergens een faq ofzo waar ik al die konijntjes kan vidnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
tyquote:Op zondag 27 maart 2005 18:00 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
HieroDit ís echt een spoiler voor de mensen die de konijntjes zelf willen vinden.
[/spoiler]
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een guide gebruikt voor de laatste 3 konijnen ofzo. Verder snap ik niet waar die zilveren konijnen nou voor zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:46 schreef HomerJ het volgende:
Waar kan ik Luigi unlocken? Geen hints maar een antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymanNL op 27-03-2005 23:51:52 ]14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Yoshi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Sorry typoquote:
wet dry world is cool, die heb ik gister uitgespeeldquote:Op maandag 28 maart 2005 11:44 schreef RayMania het volgende:
Heb eindelijk Wet-Dry World uitgespeeld, inclusief muntjes.
Moet nu nog:
* Hazy Maze Cave, 4 sterren.
* Lethal Lava Land, muntjes.
* Shifting Sands Land, 3 sterren, muntjes.
* Snowman's Land, 2 sterren, muntjes.
* Tall, Tall Mountain, muntjes.
* Tiny-Huge Island, alles.
* Tick Tock Clock, 3 sterren, muntjes.
* Rainbow Ride, 6 sterren, muntjes.
Nog effe bezig dus.
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef Thomper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ook door, maar het is wel handig als je weinig energy hebt!quote:Op maandag 28 maart 2005 17:28 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb gisteren weer even gespeeld en zit nu op 50 sterren eindelijk.Ik speel het vooral tussendoor, dus ik vind dat ik nu toch wel redelijk opschiet.
![]()
Wat me trouwens gisteren pas opviel is dat als je bijna geen energie meer hebt en dan in het water springt en luchthatp je gewoon je energie terugkrijgt. Betje wazig.
Het was leuker geweest als ze het zo hadden kunnen maken dat je met luchthappen alleen de energie terug krijg die je onder water verliest.
Ja ik ontken ook niet dat het soms handig is.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat had ik ook door, maar het is wel handig als je weinig energy hebt!
Je moet alle middelste muntjes in de lucht pakken door jezelf erdoor heen te schieten.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:45 schreef Evertjan het volgende:
ik heb hulp nodig in het 1e wereld Big bomb wereld zal ik maar zeggen in het 6e level. Moet ik iets doen met Mario wings waar kan ik die vinden. En nee ik heb de N64 versie niet gespeeldt
Dat is een karakatuur van Zinedine Zidane.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:09 schreef Wepeel2 het volgende:
Is dat trouwens Lubbers in je avatar raymania?
Cool het karikatuur van Zidane lijkt dus op Lubbers. Wat een kennisvergaring weer voor vandaag.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is een karakatuur van Zinedine Zidane.
Standaard. Ik kom ook elke keer in de knoei met dat touchscreen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:13 schreef opge... het volgende:
Even uit pure nieuwsgierigheid. In welke controller-mode spelen jullie het spel? Ik speel zelf toch het liefst in de standard mode.. Dat geduw en geschuif met mijn gigantische duim op dat schermpje kan ik toch echt niet onder de knie krijgen.
Touch, had het eerst op standaard maar het is flink irritant als je de hele tijd op die camera-draaidingen drukt. Dus maar naar touch geswitcht, werkt een stuk beterquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:13 schreef opge... het volgende:
Even uit pure nieuwsgierigheid. In welke controller-mode spelen jullie het spel? Ik speel zelf toch het liefst in de standard mode.. Dat geduw en geschuif met mijn gigantische duim op dat schermpje kan ik toch echt niet onder de knie krijgen.
Door met yoshi een vlammetje op te "zuigen" en met deze vlam dan het ijs smeltenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:26 schreef GameMaster het volgende:
Hoe Ondooi je dat ijs bij die GROTE pingieung ( ofzo:P ) ?
Oww die bedoel je...dat is een goede vraagquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:28 schreef GameMaster het volgende:
Daar zit namelijk een ster onder
Volgens mij bij 30 sterren tegen de tweede Bowserquote:Op zondag 17 april 2005 20:24 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nu 50 sterren gehaaldt maar ik moet nog een sleutel halen om de deur te openen die naar de eerste verdieping gaat? Waar kan ik die halen
quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij bij 30 sterren tegen de tweede Bowser
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Miss beetje laat , of beetje vaag, als ik er tegenaan loop dan ga ik dood,iemand mij helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar tegenaan loop? tegen die spookjes? Je moet dus ook op hun hoofdjes beuken (groundpound) als ze zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef GameMaster het volgende:
[..]
Miss beetje laat , of beetje vaag, als ik er tegenaan loop dan ga ik dood,iemand mij helpen?
quote:Op zondag 31 juli 2005 10:28 schreef Floepsje het volgende:
wie doet er mee dat egype-achtige level haten..
(wat moet je toch in godnaams doen bij stand on 4 pillars)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |