Reageer er dan gewoon niet op. Fanboys onderbreken hun dagelijkse masturbatiecyclus om even te flamen zodat ze weer een strakke plasser hebben en verder kunnen gaan met hun dagelijkse bezigheden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:50 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik ruik een fanboy reactie?
Leuke modemkiller, plaatjes van ~700k per stuk, scrollt ook nog eens irritantquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier komen ze. Ik heb nog niet alle minigames, en die 299 van het zoekspelletje is van mijn zusje. Ikzelf sta op 72.
Plaatst er iemand een keer eigen foto's is het nog niet goed...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Leuke modemkiller, plaatjes van ~700k per stuk, scrollt ook nog eens irritant
*forum schuld geeft*quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ie ze quote helpt natuurlijk wel mee ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er iemand trouwens al alle 8 de zilvere konijnen gevangen? Ik heb er pas 2
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
ja, ik eerst ook wel, maar ik heb me gewoon gedwongen om alles vanaf het begin af aan er mee te doen, dus dan went het vanzelfquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel ook meer dat ik trager ben met de thumbstrab omdat het me nog niet natuurlijk aanvoeltOnwennig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |