The hivequote:Op donderdag 6 januari 2005 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke stad spelen de Resident Evilfilms zich af?
Hornage +1quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:51 schreef hornage het volgende:
racoon city
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ga er stiekem van uit dat ik het wel goed heb, dus ik gooi alvast een nieuw vraagje op:
Noem mij 15 acteurs die ooit deel uitmaakten van de Saturday Night Live-cast én geef van iedere acteur één film. Let wel, ik wil 15 verschillende films horen.
Philadelphia???quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:44 schreef hornage het volgende:
zo, ik ook weer thuis, snel weer vraagje van mijn kant:
Trivia van welke film en wie is?
One of the lunchboxes reads, "Greeting from Asbury Park, New Jersey", a reference tohometown. "Greetings from Asbury Park, New Jersey" is also the name of Bruce Springsteen's first album.
het gaat over de film matilda jah. Nu zoeken we nog de acteurquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:32 schreef dolle_hond het volgende:
matilda? mara wilson?
pikkenlikkerquote:
mr_anonimous + 1quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
brandweerman?
Intrepidlvity +1quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Temuera Morrisson
Star Wars: Episode 2
Once Were Warriors
Barb Wire
Vertical Limit
Speed 2
Voor als je het in 1 post wilt
en hiervoor dus nog Patch + 1quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:03 schreef Patch het volgende:
Matilda, en dan zal het wel Dany DeVito zijn...
Dat is correct. Jamie Foxx is daar ook begonnen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
In Living Color?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |