Maar waarom overleven ze hetquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Diggs en Larter toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
mr_anonimous + 1quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Terminator
Terminator 2
Terminator 3 rise of the machines
Predator
Jingle all the way
commando
raw deal
running man
collateral damage
true lies
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:05 schreef Patch het volgende:
Geen idee, nog niet gezien...
The Baldwins?
Kim is een Koreaanse achternaam en deze familie is Japans. Dus ook niet goed.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Kim is een Koreaanse achternaam en deze familie is Japans. Dus ook niet goed.
Helemaal goed!quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:13 schreef hornage het volgende:
Saeki toch?
heel goed, en kan je ook ongeveer in de buurt van de chinese naam komen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
House of the flying daggers?
Het is Shi mian mai fu maar ik vind het allemaal goed genoegquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Shi man fu ofzo iets geloof ik.
Correct.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:07 schreef haagse_elfje het volgende:
gorgonites waren de vijanden van the small soldiers...
persoonlijk vond ik toy story leukerach als je op kleine kids moet passen....
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:16 schreef haagse_elfje het volgende:jeah
noem tien verschillende muziek artiesten die in tien verschillende films hebben gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |