In de top 10 wel ja...quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Incredibles
zoals hier te lezen is had kimberly eerst een Pteradactyl en daarna Firebird door de thunderkrachten en daarna pas de kraanvogelquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jaja, dat weet ik nog wel uit de serie. Waarom is die kraanvogel dan wel blijven bestaan eigenlijk? Of is die gewoon vernieuwd?
Ik vond die kikker en die aap maar losers eigenlijk
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:39 schreef Jeroenus het volgende:
Incredibles
Eternal Sunshine of the spotless mind, op nummertje 5...
quote:
Oja, een pterodactylus! Hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:40 schreef hornage het volgende:
[..]
zoals hier te lezen is had kimberly eerst een Pteradactyl en daarna Firebird door de thunderkrachten en daarna pas de kraanvogel
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef Jeroenus het volgende:
Garden State
Eternal Sunshin of a spotless mind
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:43 schreef hornage het volgende:
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind en Der Untergang
quote:
de nummer 5 en de nummer 1 geraden!quote:
The Village op 1 ja, sue me !quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Village op 1
Doe de rest van je top 10 ook es dan.
Snel én het juiste aantal filmsquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:51 schreef Patch het volgende:
The Lion King
The Mission
Die Hard With a Vengeance
Lolita
House of the SPirits
Fack fack fack fackquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:01 schreef Ket_Ais het volgende:
Arizona Dream
Edward Scissorhands
Secret Window
From Hell
Nightmare on Elmstreet
What's eating Gilbert Grape
Finding Neverland
Ed Wood
Blow
Benny and Joon
Legends of the Fall
Troy
Kalifornia
Too young too die
Oceans eleven
Ocean's Twelve
Seven
Spy Game
the Mexican
Interview with a Vampire
Ket_Ais + 1quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:01 schreef Ket_Ais het volgende:
Arizona Dream
Edward Scissorhands
Secret Window
From Hell
Nightmare on Elmstreet
What's eating Gilbert Grape
Finding Neverland
Ed Wood
Blow
Benny and Joon
Legends of the Fall
Troy
Kalifornia
Too young too die
Oceans eleven
Ocean's Twelve
Seven
Spy Game
the Mexican
Interview with a Vampire
John C. Reillyquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zellweger, Gere, Zeta-Jones-Douglas en nog iemand.
Dopekoe + 1quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:39 schreef Dopekoe het volgende:
Moulin Rouge
Eyes Wide Shut
Days of thunder
The others
The hours
Far and away
Kan ik alsnog me vraag van gisteren doenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Dopekoe + 1
Moulin Rouge! natuurlijk wel met een uitroep teken he?
Uw beurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be a schizofrenic but we're OK now
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |