Die krijg je in Nederland meestal als kind al en dan heb je ze nooit meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Jefferson Farfán gaat niet mee op trainingskamp. De Peruviaan heeft de.... waterpokken.
Herstel duurt zeker 2 weken, NAC thuis op 22 januari is dus twijfelachtig.
Inderdaad. Op latere leeftijd is het ook gevaarlijker.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die krijg je in Nederland meestal als kind al en dan heb je ze nooit meer.
Dat is ook zo. Vandaar die 2 weken zeker?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Inderdaad. Op latere leeftijd is het ook gevaarlijker.
iddquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef pascalheister het volgende:
Zit er voor mij niet in helaas, hoorde van appelsientje dat hij ook niet kan/gaat
Gewoon vak X. Uitwedstrijd gaan we met 2 busjes van 9 manquote:Op zondag 9 januari 2005 03:03 schreef rubbereend het volgende:
zijn er trouwens nog andere hier die naar PSV- Monaco gaan?
Ik ga niet. Ik vind de kaartjes belachelijk duur, dus ga ik maar gewoon voor de TV zitten.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:45 schreef ASSpirine het volgende:
ik denk wel dat ik ga
heb 4 clubcards kunnen bemachtigen
dus allen met korting
owjah, je kreeg ook een presentje als je gaat, stond op zo'n folder van PSV
wie gaat er ook?
Dan wel, maar ook de poulewedstrijden heb ik overgeslagen vanwege de prijs van de kaartjes.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:58 schreef ASSpirine het volgende:
oost is maar 1 euro duurder dan ervoor (met korting weliswaar)
en ik ga weer BB, das ook slechts 1 euro duurder
als je al naar de poulewedstrijden geweest ben, dan kan je evengoed naar deze gaan
volgens mij is het verschil als je bij beide de korting telt gewoon 10 euroquote:Op zondag 9 januari 2005 14:58 schreef ASSpirine het volgende:
oost is maar 1 euro duurder dan ervoor (met korting weliswaar)
en ik ga weer BB, das ook slechts 1 euro duurder
als je al naar de poulewedstrijden geweest ben, dan kan je evengoed naar deze gaan
mijn kaartje was 68 oude guldensquote:Op zondag 9 januari 2005 21:25 schreef Djekko het volgende:
Ik zelf ga ook niet. Vind de prijzen echt hoog en de tegenstander is niet eens zo aansprekelijk. 100 ouderwetsche guldens voor twee uur vermaak is voor mij toch veel.
Yep, Vak V zoals elke thuiswedstrijd.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:03 schreef rubbereend het volgende:
zijn er trouwens nog andere hier die naar PSV- Monaco gaan?
Mateja's eerste wedstrijd?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep, Vak V zoals elke thuiswedstrijd.
Uit naar Monaco, luxe touringcar voor 50 man geregeld en 1 overnachting
Zal een lange maar gezellige tocht worden denk ik
eerste nacht zonder Mateja dat zal zwaar wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |