Nee, das te lang geleden. Het was vorig seizoen, dat zeker.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kaiserlautern in de CL in 1999 denk ik.
sterker nog t valt em nu pas op dat de EC 1 daarachter staatquote:
dat nieuws was er al een tijdje geloof ik.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
PSV is verbonden aan Necati Ates in de Turkse pers.
quote:Ik hoor anders niet zoveel goede geluiden over deze speler.
Een Turkse jongen op mijn stageplek heeft samen met hem gespeeld bij de Turkse club Altay Izmir (1999 t/m 2001) en was vrij verbaasd dat PSV intersse zou hebben. Volgens hem is het een vrij beperkte speler die vooral voor problemen in de groep zou hebben gezorgd.
Voordat er geluiden komen dat dit weer geen betrouwbare bron zou zijn, de jongen op mijn stageplaats is via Schalke 04 bij Altay Izmir terecht gekomen. Ik heb natuurlijk even nagetrokken of Necati daar ook gespeeld heeft en dat blijkt zo te zijn. Ze zijn daar destijds vertrokken omdat de club de salarissen niet betaalde.
Ik ben eens benieuwd of hij daarom werkelijk zo goed is als sommige mensen hier beweren.
Ik heb het een beetje gehad met al die geruchten op het PSV netwerk. Ik juich pas wanneer PSV een nieuwe speler presenteert compleet met PSV shirt + rugnummerquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
PSV is verbonden aan Necati Ates in de Turkse pers.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Addo, Van der Schaaf en Smit krijgen deze week nogmaals van Guus te horen dat ze beter kunnen vertrekken, willen ze nog eens gras ruiken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:09 schreef ASSpirine het volgende:
vanaf vandaag voor CC houders
nu nog met korting, maar max 1 kaart per CC
na volgende week vrijdag kan je met je CC 3 kaarten kopen zonder korting
dan maar in de voortuin bij vd schaaf's huisquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Addo, Van der Schaaf en Smit krijgen deze week nogmaals van Guus te horen dat ze beter kunnen vertrekken, willen ze nog eens gras ruiken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
leuk ideetje trouwens vind k zelf, laten we van Hooijdonk halen voor een half jaar of 1,5 jaar. Hij is beter dan Vennegoor, en de ervaring die hij meeneemt is zoo waardevol!
Hou op!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
leuk ideetje trouwens vind k zelf, laten we van Hooijdonk halen voor een half jaar of 1,5 jaar. Hij is beter dan Vennegoor, en de ervaring die hij meeneemt is zoo waardevol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |