abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24683174
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kan je ook niet maken denk ik.
Speler wiens contract aan het eind van het seizoen afloopt wachten toch met bijtekenen totdat het bekend is wat ie doet.
Nu zal AZ denk ik niet echt gek veel spelers verliezen door Co's vertrek gezien het gegeven dat er een soortgelijke trainer voor terugkomt.
Hmm dat is ook weer waar ja. Ik denk trouwens dat AZ niet gaat winnen van PSV omdat PSV juist een ploeg heeft die lastig te bespelen is door AZ
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 januari 2005 @ 03:07:12 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24683176
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kan je ook niet maken denk ik.
Speler wiens contract aan het eind van het seizoen afloopt wachten toch met bijtekenen totdat het bekend is wat ie doet.
Nu zal AZ denk ik niet echt gek veel spelers verliezen door Co's vertrek gezien het gegeven dat er een soortgelijke trainer voor terugkomt.
wacht maar, er wordt strax aan die spelers getrokken door clubs waar ze t dubbele kunnen verdienen. Er vertrekken er zeker 3!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24683192
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wacht maar, er wordt strax aan die spelers getrokken door clubs waar ze t dubbele kunnen verdienen. Er vertrekken er zeker 3!
Landzaat vertrekt in ieder geval
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 januari 2005 @ 03:14:05 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24683225
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Landzaat vertrekt in ieder geval
die gaat in ieder geval zn kans grijpen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 22 januari 2005 @ 03:16:47 #255
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24683244
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die gaat in ieder geval zn kans grijpen
doet ie het na dit seizoen niet is het over voor hem denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 03:16:58 #256
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24683246
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hmm dat is ook weer waar ja. Ik denk trouwens dat AZ niet gaat winnen van PSV omdat PSV juist een ploeg heeft die lastig te bespelen is door AZ
en waarom is psv precies zo moeilijk te bespelen?

geen troll, alleen benieuwd naar jouw mening
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 januari 2005 @ 03:22:06 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24683289
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

doet ie het na dit seizoen niet is het over voor hem denk ik
dat denk k namelijk ook. Dit seizoen evenaren bij een club als AZ zal moeilijk zijn. Als k heb was zou k lekker voor de centen kiezen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24683354
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:16 schreef The_Hives het volgende:

[..]

geen troll, alleen benieuwd naar jouw mening
AZ moet het hebben van countervoetbal. Tegen Ajax en Feyenoord kan AZ dodelijk zijn, tegen PSV niet. Met Alex en Bouma in het centrum, Lee en Ooijer als backs en dan Cocu, Van Bommel en Vogel/De Jong op het middenveld is PSV gewoon te goed voor AZ. AZ moet het hebben van een paar jongens die er bovenuit steken en er razendsnel uit kunnen komen. Maar hoe doen ze dat tegen het uiterst goed georganiseerde PSV? Hun verdediging is ook vrij zwak, want ze hebben een goede verdediger in Matthijsen en een goede back in Kromkamp, maar de andere 2 verdedigers zijn te zwak om PSV'ers af te stoppen PSV houdt Arsenal op een gelijkspel in Eindhoven, speelt bijna gelijk op Highbury, wint twee keer van Rosenborg, klopt Ajax simpel met 2-0, wint bijna met 2-3 van Feyenoord en is eigenlijk pas 1 keer verslagen en dat was door toedoen van een rode kaart. Dat is gelijk het zwakke punt van PSV. Wat als een speler over de rooie gaat? PSV moet het heel erg van de organisatie hebben en als er een schakel wegvalt, dan stort de organisatie als een kaartenhuis in elkaar. Gelukkig is Hiddink een uiterst bekwame coach en zal het waarschijnlijk bij deze ene rode kaart blijven
  zaterdag 22 januari 2005 @ 03:33:53 #259
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24683381
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:30 schreef cultheld het volgende:

PSV houdt Arsenal op een gelijkspel in Eindhoven, speelt bijna gelijk op Highbury, wint twee keer van Rosenborg,
Hallo,dat is geen kunst
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 03:45:31 #260
50936 The_Hives
pi_24683447
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

AZ moet het hebben van countervoetbal. Tegen Ajax en Feyenoord kan AZ dodelijk zijn, tegen PSV niet. Met Alex en Bouma in het centrum, Lee en Ooijer als backs en dan Cocu, Van Bommel en Vogel/De Jong op het middenveld is PSV gewoon te goed voor AZ. AZ moet het hebben van een paar jongens die er bovenuit steken en er razendsnel uit kunnen komen. Maar hoe doen ze dat tegen het uiterst goed georganiseerde PSV? Hun verdediging is ook vrij zwak, want ze hebben een goede verdediger in Matthijsen en een goede back in Kromkamp, maar de andere 2 verdedigers zijn te zwak om PSV'ers af te stoppen PSV houdt Arsenal op een gelijkspel in Eindhoven, speelt bijna gelijk op Highbury, wint twee keer van Rosenborg, klopt Ajax simpel met 2-0, wint bijna met 2-3 van Feyenoord en is eigenlijk pas 1 keer verslagen en dat was door toedoen van een rode kaart. Dat is gelijk het zwakke punt van PSV. Wat als een speler over de rooie gaat? PSV moet het heel erg van de organisatie hebben en als er een schakel wegvalt, dan stort de organisatie als een kaartenhuis in elkaar. Gelukkig is Hiddink een uiterst bekwame coach en zal het waarschijnlijk bij deze ene rode kaart blijven
AZ moet het niet van die paar uitstekers hebben, ze moeten het juist van het collectief hebben die zeer goed op elkaar ingespeeld zijn. In het begin van het seizoen leek jullie vrij 'onverslaanbaar' iig kregen jullie weinig doelpunten tegen, maar hoe hebben jullie de poule fase van de CL en de eerste helft van het seizoen afgesloten? Dan kan je zeggen: het ging nergens meer om in de CL, maar dat is natuurlijk flauwekul. Je hebt altjid het eergevoel en je wilt altijd winnen. Zelfs in zo'n wedstrijd vecht je voor elke bal, want dat is het podium waar je je kan etaleren om een transfer naar een buitenlandse topclub te maken.

Dan zeg je: het zwakke punt is als er een speler over de rooie gaat, want dan stort het collectief in. Is dat niet een enorme zwakte? Dat wanneer een speler over de rooie gaat of geblesseerd raakt er volgens jouw woorden geen alternatief is? En dat je zegt: Hiddink is een uiterst bekwame coach en het zal waarschijnlijk bij die ene rooie blijven, dat is natuurlijk koffiedik kijken. Een coach heeft daar in de wedstrijd weinig invloeg op. En wanneer PSV hun gebruikelijke terugslag krijgt wordt het een stuk moeilijker om je te beheersen. Daar zal een bekwame coach niets aan kunnen doen.

Kortom: PSV is in de eerste seizoenshelft alles voor de wind gegaan. Jullie zullen nog een terugslag krijgen net zoals Ajax dat gehad zou hebben. Kijk maar naar de kampioenen van de laatste jaren en hun maximale voorsprong en wat het verschil op het einde was.

En terug komend op de rijtjes die ik gezien heb, feyenoord gaat natuurlijk niet meer terugkomen. Mijn rijtje is dan ook:

1.Ajax
2.PSV
3.AZ
4.feyenoord
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24683463
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hallo,dat is geen kunst
Thuis van Rosenborg winnen is inderdaad geen kunst, maar Pana en Arsenal wisten daar niet te winnen. En tegen Arsenal gelijk spelen met een ploeg als PSV, dat is netjes hoor. Ik weet nog dat veel mensen riepen vlak voor die wedstrijd op Highbury, dat PSV blij mocht zijn als het met 3-0 of minder zou verliezen.
pi_24683547
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:45 schreef The_Hives het volgende:

[..]

AZ moet het niet van die paar uitstekers hebben, ze moeten het juist van het collectief hebben die zeer goed op elkaar ingespeeld zijn. In het begin van het seizoen leek jullie vrij 'onverslaanbaar' iig kregen jullie weinig doelpunten tegen, maar hoe hebben jullie de poule fase van de CL en de eerste helft van het seizoen afgesloten? Dan kan je zeggen: het ging nergens meer om in de CL, maar dat is natuurlijk flauwekul. Je hebt altjid het eergevoel en je wilt altijd winnen. Zelfs in zo'n wedstrijd vecht je voor elke bal, want dat is het podium waar je je kan etaleren om een transfer naar een buitenlandse topclub te maken.

Dan zeg je: het zwakke punt is als er een speler over de rooie gaat, want dan stort het collectief in. Is dat niet een enorme zwakte? Dat wanneer een speler over de rooie gaat of geblesseerd raakt er volgens jouw woorden geen alternatief is? En dat je zegt: Hiddink is een uiterst bekwame coach en het zal waarschijnlijk bij die ene rooie blijven, dat is natuurlijk koffiedik kijken. Een coach heeft daar in de wedstrijd weinig invloeg op. En wanneer PSV hun gebruikelijke terugslag krijgt wordt het een stuk moeilijker om je te beheersen. Daar zal een bekwame coach niets aan kunnen doen.

Kortom: PSV is in de eerste seizoenshelft alles voor de wind gegaan. Jullie zullen nog een terugslag krijgen net zoals Ajax dat gehad zou hebben. Kijk maar naar de kampioenen van de laatste jaren en hun maximale voorsprong en wat het verschil op het einde was.

En terug komend op de rijtjes die ik gezien heb, feyenoord gaat natuurlijk niet meer terugkomen. Mijn rijtje is dan ook:

1.Ajax
2.PSV
3.AZ
4.feyenoord
Tegen Pana uit startte Fehér, dat was de grote fout Barca en Chelsea verloren die laatste wedstrijd ook en Milan speelde gelijk. Blessures kan PSV opvangen, maar rode kaarten zijn echt funest voor dit PSV. En in de wedstrijd heeft de coach er weinig invloed op maar tijdens trainingen kan een coach wel op die aspecten van een wedstrijd hameren
PSV is trouwens niet alles voor de wind gegaan, want tegen Roda domineerde PSV, maar werd verloren doordat Alex een verkeerde beslissing nam, ik durf zelfs te wedden dat als Alex hem had laten lopen, Gomes een kans van 50% had gehad om die bal te pakken, maar goed, dat is jammer. Ik denk dat Feyenoord wel terug kan en gaat komen. Die Ostlund is gewoon een goede verdediger, de aanval van Feyenoord is top. Hofs is een echte aanwinst, dat weet ik zeker, ik had 'm ook graag bij PSV gehad, maar helaas.
Charisteas is een echte miskoop, dat zal blijken en binnen de kortste keren speelt supertalent Babel weer in de spits bij jullie. Mitea is een echte topper, dat wordt wereldtop. Op de rechtsbuiten positie hebben jullie Rosales, wat trouwens ook een hele goede speler is. Maar nu jullie grootste probleem. Van der Vaart wil wel, maar kan niet en toch staat hij vaak in de basis, vaak zelfs met aanvoerdersband. Maxwell is een leuke linkshalf maar geen echte verdediger. Centraal heb je Bergdolmo, Grygera, Escudé en eventueel Heitinga. Ik vind Grygera en Escudé Ajax (en ook PSV, Feyenoord en AZ) onwaardig. Bergdolmo heeft ervaring, maar is defensief geen god. Heitinga is in potentie een goede verdediger, maar dit seizoen heeft hij het nog niet echt gebracht. Ajax gaat keihard vierde worden dit seizoen. Feyenoord en AZ zullen strijden om de 2e plek en PSV wordt uiterst koel landskampioen
  zaterdag 22 januari 2005 @ 04:07:10 #263
50936 The_Hives
pi_24683575
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 04:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tegen Pana uit startte Fehér, dat was de grote fout Barca en Chelsea verloren die laatste wedstrijd ook en Milan speelde gelijk. Blessures kan PSV opvangen, maar rode kaarten zijn echt funest voor dit PSV. En in de wedstrijd heeft de coach er weinig invloed op maar tijdens trainingen kan een coach wel op die aspecten van een wedstrijd hameren
PSV is trouwens niet alles voor de wind gegaan, want tegen Roda domineerde PSV, maar werd verloren doordat Alex een verkeerde beslissing nam, ik durf zelfs te wedden dat als Alex hem had laten lopen, Gomes een kans van 50% had gehad om die bal te pakken, maar goed, dat is jammer. Ik denk dat Feyenoord wel terug kan en gaat komen. Die Ostlund is gewoon een goede verdediger, de aanval van Feyenoord is top. Hofs is een echte aanwinst, dat weet ik zeker, ik had 'm ook graag bij PSV gehad, maar helaas.
Charisteas is een echte miskoop, dat zal blijken en binnen de kortste keren speelt supertalent Babel weer in de spits bij jullie. Mitea is een echte topper, dat wordt wereldtop. Op de rechtsbuiten positie hebben jullie Rosales, wat trouwens ook een hele goede speler is. Maar nu jullie grootste probleem. Van der Vaart wil wel, maar kan niet en toch staat hij vaak in de basis, vaak zelfs met aanvoerdersband. Maxwell is een leuke linkshalf maar geen echte verdediger. Centraal heb je Bergdolmo, Grygera, Escudé en eventueel Heitinga. Ik vind Grygera en Escudé Ajax (en ook PSV, Feyenoord en AZ) onwaardig. Bergdolmo heeft ervaring, maar is defensief geen god. Heitinga is in potentie een goede verdediger, maar dit seizoen heeft hij het nog niet echt gebracht. Ajax gaat keihard vierde worden dit seizoen. Feyenoord en AZ zullen strijden om de 2e plek en PSV wordt uiterst koel landskampioen
Bergdolmo

De rest ga ik morgen wel op in
Fok! Federatie
pi_24683603
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 04:07 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Bergdolmo

De rest ga ik morgen wel op in
ok, toch leuk dat het ook zo kan, zonder getroll Ik ga ff eten en dan zoek ik m'n bed op
pi_24685758
Arsenal thuis, dat waren nog wel 9 Arsenal-spelers, die eigenlijk gewoon met 1-3 hadden kunnen en moeten winnen....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24685784
Maar dat was niet nodig, dus speelden ze de wedstrijd rustig uit.
That's all folks!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:57:13 #267
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24687584
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:16 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Dat zou jij als ajacied toch moeten weten
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_24689309
moge de PSV topics weer als paddestoelen uit de grond schieten, want ik heb me enorm verveeld
pi_24689372
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
moge de PSV topics weer als paddesteoelen uit de grond schieten, want ik heb me enorm verveeld

De topics zullen nu wel wat sneller gaan.
Vanavond eindelijk weer naar het stadion. Zal niet makkelijk worden vrees ik, maar ik denk wel dat PSV gaat winnen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 22 januari 2005 @ 15:54:41 #270
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24689461
Vermoedelijke opstelling PSV

André Ooijer is achterin de logische vervanger van de geschorste Alex. Met de afwezigheid van Jefferson Farfán is het voor de hand liggend dat Jan Vennegoor of Hesselink voorin na lang blesureleed weer zijn rentree zal maken. Phillip Cocu is nog niet helemaal wedstrijdfit. Mocht hij niet kunnen spelen dan verhuist Vogel waarschijnlijk naar de centrale positie op het middenveld en maakt ook John de Jong zijn rentree. PSV's topscoorder in het Champions League tournooi raakte in oktober geblesseerd aan zijn knie en werd begin december bovendien geopereerd aan zijn voet.

Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes; Bøgelund, Ooijer, Bouma, Lee; Van Bommel, Cocu (De Jong), Vogel; Park, Vennegoor of Hesselink en Beasley

Vermoedelijke opstelling NAC

Anthony Lurling, Mark Schenning en Ronnie Stam ontbreken door blessures. De twijfelgevallen Ali Boussaboun en Mike Zonneveld lijken te kunnen spelen.
Anouar Diba staat na lang blessureleed weer in de basis.

Vermoedelijke opstelling NAC:
Schollen; Collen, Penders, Colin, Gudelj; Mendes da Silva, Slot, Zonneveld; Diba, Boussaboun en Cornelisse

Het gaat weer beginnen!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24689741
Van die opstelling word ik niet bang Ik denk 3-0
  zaterdag 22 januari 2005 @ 16:21:21 #272
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24689845
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:48 schreef Bos81 het volgende:

[..]

De topics zullen nu wel wat sneller gaan.
Vanavond eindelijk weer naar het stadion. Zal niet makkelijk worden vrees ik, maar ik denk wel dat PSV gaat winnen.
ik was trouwens helemaal vergeten dat het dit weekend al weer was gaat ook allemaal zo snel de tijd
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_24689875
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:21 schreef appelsientje het volgende:

[..]

ik was trouwens helemaal vergeten dat het dit weekend al weer was gaat ook allemaal zo snel de tijd
wish i could say that...
maar dat gaat niet als je midden in je tentamens zit, 5 gedaan, nog 5 te gaan...
vanavond wel even ontspanning, want voetbal
  zaterdag 22 januari 2005 @ 16:33:33 #274
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24690051
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:23 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

wish i could say that...
maar dat gaat niet als je midden in je tentamens zit, 5 gedaan, nog 5 te gaan...
vanavond wel even ontspanning, want voetbal
hehe succes
Ik weet hoe jij je voelt, ik heb namelijk net alles gehad
Alleen jammer dat ik de allerlaatste tentamen van mijn opleiding verknalt heb en dat de enige is die ik zeer waarschijnljik moet overdoen, maar goed dat is allemaal offtopic
Succes met leren
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 januari 2005 @ 16:52:00 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24690305
k zag net bij VI dat NAC voor het laatst in 1995 voor de competitie in Eindhoven gewonnen heeft
Hopelijk duurt dat nog even
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')