Waarom zou hij? Op jouw wat verzuurde aanmoedigingen zit deze staatsman echt niet te wachten. Hij doet gewoon wat hij moet doen, daar verander jij - en de (s)linkse hetze - helemaal niets aan... Accepteer maar gewoon dat het CDA de touwtjes in handen heeft, en dat jij en jouw zielig clubje P.v.d.A.-ers gewoon ietwat beteuterd aan de zijlijn staan...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat hij dit jaar drastisch van koers wijzigen, dat moedig ik aan!!!
Geef PVDA eens ongelijk. De tegenpartijen doen ook erg populistisch. PVDA moet met sommige dingen meegaan willen ze groot blijven.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:00 schreef Refragmental het volgende:
De PvdA is gewoon heel populistisch, vandaar dat ze wat vaker in het nieuws komen enzo.
Ze doen echt alles om in het nieuws te komen. En de CDA boeit niemand meer wat, de volgende verkiezingen kunnen die hopelijk inpakken
Het CDA ziet willoos toe hoe onze verzorgingsstaat, waar zo hardl voor is gestreden, wordt afgebroken. En ze doen niks. Zelfs als dat tegen hun ideologie is.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:45 schreef PJORourke het volgende:
Het CDA probeert puinhopen uit het verleden in slechte economische tijden op te ruimen. Daarmee doel ik niet alleen op Paars, maar ook op de periode daarvoor. Dat lijken me de daden van het huidige CDA in een notedop.
Zie je maar weer hoe averechts de linkse mediadictatuur op mij werkt. Voor je het weet, verdedig je het CDA.
Nee. Vertel...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:51 schreef Vassili_Z het volgende:
CDA bidt voor betere tijden.
Zalm runt het kabinet. Dat weet iedereen toch ?
Leg dit eens wat nader uit, bijvoorbeeld met bronnen....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:57 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Het CDA ziet willoos toe hoe onze verzorgingsstaat, waar zo hardl voor is gestreden, wordt afgebroken. En ze doen niks. Zelfs als dat tegen hun ideologie is.
En linkse mediastructuur ???? de rechtse mediastructuur is zelfs groter.
Hun ideologie is de verantwoording voor het ophouden van de eigen broek weer bij mensen terug te brengen. Wat zij verder doet is verzorgen dat er nog iets overblijft om op lange termijn een zorgzame samenleving te kunnen blijven bekostigen. Hiertoe maakt ze een einde aan het eindeloze potverteren, tracht ze werklozen toe te leiden naar werk en schrijft de partij niet licht mensen af voor een persoonlijke bijdrage aan de opbouw van de samenleving.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:57 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Het CDA ziet willoos toe hoe onze verzorgingsstaat, waar zo hardl voor is gestreden, wordt afgebroken. En ze doen niks. Zelfs als dat tegen hun ideologie is.
Verklaar je eens nader. In Amsterdam maak ik het dagelijks heel anders mee.quote:En linkse mediastructuur ???? de rechtse mediastructuur is zelfs groter.
Ach gut. En dan mag populisme wel? Het nieuwe Calimero-syndroom.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:53 schreef Vassili_Z het volgende:
Geef PVDA eens ongelijk. De tegenpartijen doen ook erg populistisch. PVDA moet met sommige dingen meegaan willen ze groot blijven.
Onze verzorgingsstaat is een kapitale blunder. De CDA-top lijkt dit in te zien, en probeert de gigantische blunder tot de proporties van de ordinaire mislukking terug te brengen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:57 schreef Vassili_Z het volgende:
Het woord "mediastrucuur" gebruikte ik echter niet.quote:En linkse mediastructuur ???? de rechtse mediastructuur is zelfs groter.
Okay, leg mij het verband tussen middeleeuwse dogma's en het huidige er een potje van maken is uit...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:18 schreef thabit het volgende:
Het CDA is een groep wereldvreemde snuiters die met achterhaalde denkbeelden gevoed door middeleeuwse dogma's er een potje van loopt te maken en dat zelf niet doorheeft. Nu maar hopen dat die groep geen twee ogen kan maken.
Die spelen liever op de manquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
Linkse mensen houden niet zo van bashen
Omdat het onbetaalbaar begint te worden veranderen ze het.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:57 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Het CDA ziet willoos toe hoe onze verzorgingsstaat, waar zo hardl voor is gestreden, wordt afgebroken.
Bronnen ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:50 schreef accelerator het volgende:
[..]
Omdat het onbetaalbaar begint te worden veranderen ze het.
Ik vrees dat je buiten de waard, Maxime Verhagen, gerekend hebt...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:12 schreef pberends het volgende:
CDA zit in een houtgreep van de VVD.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:46 schreef accelerator het volgende:
Als rechts links er weer eens van langs geeft zijn daar altijd goeie redenen voor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |