06.00 - 08.00quote:Wat is Radio 555?
Radio 555 is een unieke samenwerking tussen diverse radiostations die zich voor het goede doel hebben verenigd in Radio 555. Hiermee willen zij zoveel mogelijk geld inzamelen ten bate van giro 555 voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.
De speciale uitzending van Radio 555 vindt plaats op donderdag 6 januari en is te beluisteren via de frequenties van 3FM, Noordzee 100.7 FM, Radio 10 Gold, Yorin FM, RTL FM, Radio Veronica en Radio 538. Andere radiostations stellen hun commerciële zendtijd ter beschikking aan Radio 555.
Naast de FM en AM frequenties is Radio 555 in heel Europa, Noord Afrika en Amerika te beluisteren via de korte golf (SW) op de 6 kHz band en op de Nederlandse Antillen via Dolfijn FM op 97.3 en 97.5 FM (vanaf 01.00 uur plaatelijke tijd). De hele wereld kan op donderdag via de link hierboven naar Radio 555 luisteren en kijken.
ja precies eigenlijk best uniek eigenlijk zo'n grote actie alleen jammer dat het nodig isquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:31 schreef Remzz het volgende:
Zeker goede actie zowel van de radio als van de tv stations.
Nee, dat is niet genoeg. Zo horen en zien veel meer mensen het..quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Is 1 radio en 1 tv zender niet genoeg? Goede actie hoor, maar de laatste week is het allemaal wel erg overdreven![]()
Er blijven nog zat andere zenders over hoor. Dat was vroeger met 1 voor Afrika wel anders.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Is 1 radio en 1 tv zender niet genoeg? Goede actie hoor, maar de laatste week is het allemaal wel erg overdreven![]()
Ik heb nu eigenlijk wel genoeg van dat Azië gedoe. Tijdens het zappen wil ik niet 3 keer die troep zienquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is niet genoeg. Zo horen en zien veel meer mensen het..
Ik heb er ook altijd een hekel aan drie keer dezelfde troep te zien tijdens het zappen, daarom heb ik RTL4, SBS, Yorin en Veronica uit mijn programmering gehaald!quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk wel genoeg van dat Azië gedoe. Tijdens het zappen wil ik niet 3 keer die troep zien![]()
Ik vind het ook nog niet echt overtuigend, dat komt nog wel hoop ik..quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:59 schreef Againzender het volgende:
Nou, de uitzending wil nog niet echt op gang komen, of ligt dat aan mij?
Ik hoop het ook. Evers is toch gewend om op dit tijdstip te werken, maar ze lijken mij nog niet helemaal wakker ofzo. Ik ben benieuwd hoe hij vanavond is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog niet echt overtuigend, dat komt nog wel hoop ik..
8.000, maar dat is net te laat. Dan had hij z'n mond gehouden..quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:55 schreef Againzender het volgende:
Hoeveel moet ik doneren om die gast zijn bek te laten houden?!?
Gah, dat heb ik dus even gemist!quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
8.000, maar dat is net te laat. Dan had hij z'n mond gehouden..
3FM doet er zelf aan mee, dus dat slaat nergens op..quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hahaha, alhoewel ik dit gewoon een slap aftreksel vind van het ORIGINELE 3FM Darfur actie.
Het is eerder een brede variant er op.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hahaha, alhoewel ik dit gewoon een slap aftreksel vind van het ORIGINELE 3FM Darfur actie.
Inderdaad..quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Rite, alsof er nu nog mensen zijn die er niet mee doodgegooit zijn..quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is niet genoeg. Zo horen en zien veel meer mensen het..
De Darfur actie was in ieder geval wel leuker (tot nu toe) om naar te luisteren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder een brede variant er op.
Maakt niet uit, gaat om het doel. Mooi dat de commercielen en de publieken elkaar vinden.
Wordt meteen duidelijk dat de leukste presentatoren bij de publieken zitten![]()
Tuurlijk joh, is ver van mijn bed gebeurd dus val me er niet mee lastigquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inderdaad..
[..]
Rite, alsof er nu nog mensen zijn die er niet mee doodgegooit zijn..
Man, er blijft nog genoeg bagger om je mee te kunnen vermaken hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inderdaad..
[..]
Rite, alsof er nu nog mensen zijn die er niet mee doodgegooit zijn..
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:29 schreef BrauN het volgende:
Ernst-Daniël Smidt rapt Snoop-Dogg shizzle!![]()
Ik wil helemaal geen darts en ik heb hier uberhaupt geen tvquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Man, er blijft nog genoeg bagger om je mee te kunnen vermaken hoor.
Het darts is gewoon verzet naar Veronica zie ik, ik denk dat ik dat maar ga kijken. TV acties vind ik nooit zo boeiend eigenlijk.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
Het is trouwens ook te volgen via Ned. 2, met beelden vanuit de studio..
En via de webcam op radio555.nlquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
Het is trouwens ook te volgen via Ned. 2, met beelden vanuit de studio..
ja is leuk om naar te luisteren/kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:03 schreef Againzender het volgende:
Rob en Claudia hebben wel lol zo te zien
daar zat ook meer organinsatie achter, nu doen er ook meerdere stations mee.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:15 schreef -Mk- het volgende:
radio 555 is geen 3fm serious request
Ik vond de 3FM actie voor darfur veel meer sfeer uitstralen
'Rijd nu 190km/h voor het goede doel!'quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
De opbrengsten van de verkeersboetes van vandaag gaan ook naar 555 las ik net in de balk op Ned. 2.
Begon al goedquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Againzender het volgende:
Dries Roelvink die een aangepaste smells like teenspirit gaat doen![]()
![]()
Ja, hij doet het ook nog best goedquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:55 schreef Coelho het volgende:
Dries is geweldig
ach.. het is voor een goed doel, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:56 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ja, hij doet het ook nog best goed![]()
Claudia/Stenders was idd erg leuk om te luisterenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgens mij waren deze twee uren alleen leuk om te luisteren. Straks krijg je allemaal van die slaapverwekkende DJ's.
ja dat is idd wel mooi daar zit ik op te wachten mooi manquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
Ik verwacht de komende twee uur inderdaad niet zoveel, maar de laatste vier uur verwacht ik wel wat van. De Wild/Van der Goes kan best wel leuk worden, net als Evers/Jensen.
peter holland is zeer slechtziend, merk je ook bij het voorlezen van de berichten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:17 schreef Dos37 het volgende:
Waarom heeft die kneus een zonnebril op flikker op man kneus
Ik vond het al vreemd dat er maar 2 regels tekst op dat papier stonden, maar dat is daarom dus.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef evert het volgende:
[..]
peter holland is zeer slechtziend, merk je ook bij het voorlezen van de berichten.
dus ik denk dat het is om nog wat te kunnen zien, in verband met het licht.
Ja kom laat iedereen hetzelfde uitzendenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:06 schreef evert het volgende:
waarom trouwens zenden rtl4 en sbs ook niet het radioprogramma uit?
Twee oudgedienden, zaten beiden nog bij Hilversum 3!quote:
Kas zit bij Veronicaquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Twee oudgedienden, zaten beiden nog bij Hilversum 3!
Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee bij welke zender ze nu zitten
oow dan heb ik niets gezegt sorry peter je ziet het nou op TV ook welquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef evert het volgende:
[..]
peter holland is zeer slechtziend, merk je ook bij het voorlezen van de berichten.
dus ik denk dat het is om nog wat te kunnen zien, in verband met het licht.
ja, ik begrijp alleen niet dat bij een dergelijke actie waar je veel moet lezen en improviseren, dat peter holland daar zit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow dan heb ik niets gezegt sorry peter je ziet het nou op TV ook wel
ik doe vanavond wel wat in de melkbus bij ons op de clubquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:54 schreef piertje2 het volgende:
hoeveel hebben jullie gestort? ik heb 5 euro in pot gedaan bij de coffeeshop
Zalm zou ook regelen dat de vrije dagen die mensen willen schenken, onbelast blijft.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
De opbrengsten van de verkeersboetes van vandaag gaan ook naar 555 las ik net in de balk op Ned. 2.
/edit
Verkeerde gelezen..Dat willen veel Nederlanders, dat het gebeurt is nog een tweede..
Ik ook niet, schitterend.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:04 schreef Dos37 het volgende:
Ernst Daniel Smithad ik nog niet gezien
In de studio's van 3FM wordt continu doorgerookt hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Henk loopt lekker te paffen. Dat mag toch niet meer op de werkplek
.
In duet met Henkquote:
Das goed werk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
593.000 het laatste uur!
Bij elkaar: 3.146.000.
Nou gaat het geld binnenstromen!quote:
Ik denk meer dan 200 miljoen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:18 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Letop morgenvroeg staat er meer als 175 miljoen op giro 555
Sinds wanneer is Balkenende (multi)miljonairquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Balkenende was erg lollig..zou die in t telefoonpanel zitten??
"Met JP Balkendende, hoeveel doneert u?"
NOU EIKEL ** EURO MAAR JIJ MAG HET OOK DOEN MAAR DAN IN MILJOENEN!
Kink FMquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:06 schreef Boeman het volgende:
KinK FM doet niet mee aan Radio 555. In plaats daarvan heeft (Arjen Grolleman) Radio 666. Motivatie: iedereen die daar aan meedoet doet het alleen maar voor zichzelf. 'Ze hebben Mies Bouwman ook weer opgegraven, kan ze weer op al die aandacht gaan geilen!'
quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:08 schreef Xrenity het volgende:
En de stream weer aan, Evers & Jensen
Zit wel wat in ja, is leuk om te horen hoe Arjen Grolleman (Avondland) er over denkt. Hij laat het iig duidelijk merken!!quote:
inderdaad, iedereen wordt meegesleept in de sleur die 'solidariteit' heet...quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:13 schreef cultheld het volgende:
De massa.................................................................. Vrijwel niemand heeft in de gaten wat 555 precies inhoudt, maar omdat al die 'leuke mensen op tv' en 'krantenkoppen' zo enthousiast doen, doet heel Nederland er aan mee.
Dit is voer voor psychologen en toekomstige politici
beste combinatie van de dagquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:08 schreef Xrenity het volgende:
En de stream weer aan, Evers & Jensen
gaat stukken beter dan tussen ruud en wouterquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:21 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo dat klonk echt lekker net, vullen elkaar goed aan!
ja vind ik ook ruud eist een bult eer voor zichzelf altijd op hij houd er niet van iemand anders in zijn spotlight staatquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:37 schreef Boeman het volgende:
Het is heel moeilijk lijkt me om met Ruud ene programma te kunnen doen. Je wordt namelijk altijd in het hoekje geduwd. Met wouter gebeurde dit ook. Net zoals Jeroen (kidV) vroeger.
Tot half 8 nog. Er komen nog wel meer programma's op 3 zenders tegelijk..quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:01 schreef Boeman het volgende:
zonet op 3 zenders tegelijkertijd: RTL Boulevard!!!
edit: nu nog steeds btw
De bedragen die ze noemen op de radio zijn volgens mij alleen de bedragen opgeteld van www.radio555.nl + 0800-1112. www.giro555.nl is weer een ander aantal (63 miljoen is geloof ik het recentste aantal van vanochtend). Uiteindelijk wordt alles overgemaakt op 555.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:17 schreef Chocolademousse het volgende:
uhm ik heb net een mooi bedrag gestort via www.giro555.nl maar waarom hoor ik daar op tv niemand over?! ze hebben het alleen over bellen, worden de bedragen via internet ook niet meegerekend??
Is die ook ergens online? Ik vond hem namelijk ook geweldig.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:22 schreef -Mk- het volgende:
Die rap van Daphne Bunskoek en die ander is ec ht![]()
ja, kan die man zelfs vandaag zijn eigen ego niet eens opzij zetten? Bahquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja vind ik ook ruud eist een bult eer voor zichzelf altijd op hij houd er niet van iemand anders in zijn spotlight staat
Tiësto was de laatste, het is nu nog allemaal te zien op Ned. 2 tot ongeveer 2.15.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef greatgonzo het volgende:
tiesto heerscht wel weer ff...
tot hoe laat gaat dit door?
precies ik hoorde vandaag ook voor het eest ook dat ze al samen een programma hebben gedaan op de AMquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef Kontiki het volgende:
Edwin en Robert houden elkaar mooi in balans.
Ik had eigenlijk verwacht dat Jensen het programma zou overschreeuwen maar het is toch vooral Evers met de betere opmerkingen.
Ja, de Vrijdagavond Keet op Hitradio Veronica. Legendarisch goed en hilarisch. En dat was niet alleen op de AM te horen, maar ook gewoon op de kabel in stereo hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies ik hoorde vandaag ook voor het eest ook dat ze al samen een programma hebben gedaan op de AM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |