Claudia/Stenders was idd erg leuk om te luisterenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgens mij waren deze twee uren alleen leuk om te luisteren. Straks krijg je allemaal van die slaapverwekkende DJ's.
ja dat is idd wel mooi daar zit ik op te wachten mooi manquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
Ik verwacht de komende twee uur inderdaad niet zoveel, maar de laatste vier uur verwacht ik wel wat van. De Wild/Van der Goes kan best wel leuk worden, net als Evers/Jensen.
peter holland is zeer slechtziend, merk je ook bij het voorlezen van de berichten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:17 schreef Dos37 het volgende:
Waarom heeft die kneus een zonnebril op flikker op man kneus
Ik vond het al vreemd dat er maar 2 regels tekst op dat papier stonden, maar dat is daarom dus.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef evert het volgende:
[..]
peter holland is zeer slechtziend, merk je ook bij het voorlezen van de berichten.
dus ik denk dat het is om nog wat te kunnen zien, in verband met het licht.
Ja kom laat iedereen hetzelfde uitzendenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:06 schreef evert het volgende:
waarom trouwens zenden rtl4 en sbs ook niet het radioprogramma uit?
Twee oudgedienden, zaten beiden nog bij Hilversum 3!quote:
Kas zit bij Veronicaquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Twee oudgedienden, zaten beiden nog bij Hilversum 3!
Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee bij welke zender ze nu zitten
oow dan heb ik niets gezegt sorry peter je ziet het nou op TV ook welquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef evert het volgende:
[..]
peter holland is zeer slechtziend, merk je ook bij het voorlezen van de berichten.
dus ik denk dat het is om nog wat te kunnen zien, in verband met het licht.
ja, ik begrijp alleen niet dat bij een dergelijke actie waar je veel moet lezen en improviseren, dat peter holland daar zit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow dan heb ik niets gezegt sorry peter je ziet het nou op TV ook wel
ik doe vanavond wel wat in de melkbus bij ons op de clubquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:54 schreef piertje2 het volgende:
hoeveel hebben jullie gestort? ik heb 5 euro in pot gedaan bij de coffeeshop
Zalm zou ook regelen dat de vrije dagen die mensen willen schenken, onbelast blijft.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
De opbrengsten van de verkeersboetes van vandaag gaan ook naar 555 las ik net in de balk op Ned. 2.
/edit
Verkeerde gelezen..Dat willen veel Nederlanders, dat het gebeurt is nog een tweede..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |