De bedragen die ze noemen op de radio zijn volgens mij alleen de bedragen opgeteld van www.radio555.nl + 0800-1112. www.giro555.nl is weer een ander aantal (63 miljoen is geloof ik het recentste aantal van vanochtend). Uiteindelijk wordt alles overgemaakt op 555.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:17 schreef Chocolademousse het volgende:
uhm ik heb net een mooi bedrag gestort via www.giro555.nl maar waarom hoor ik daar op tv niemand over?! ze hebben het alleen over bellen, worden de bedragen via internet ook niet meegerekend??
Is die ook ergens online? Ik vond hem namelijk ook geweldig.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:22 schreef -Mk- het volgende:
Die rap van Daphne Bunskoek en die ander is ec ht![]()
ja, kan die man zelfs vandaag zijn eigen ego niet eens opzij zetten? Bahquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja vind ik ook ruud eist een bult eer voor zichzelf altijd op hij houd er niet van iemand anders in zijn spotlight staat
Tiësto was de laatste, het is nu nog allemaal te zien op Ned. 2 tot ongeveer 2.15.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef greatgonzo het volgende:
tiesto heerscht wel weer ff...
tot hoe laat gaat dit door?
precies ik hoorde vandaag ook voor het eest ook dat ze al samen een programma hebben gedaan op de AMquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef Kontiki het volgende:
Edwin en Robert houden elkaar mooi in balans.
Ik had eigenlijk verwacht dat Jensen het programma zou overschreeuwen maar het is toch vooral Evers met de betere opmerkingen.
Ja, de Vrijdagavond Keet op Hitradio Veronica. Legendarisch goed en hilarisch. En dat was niet alleen op de AM te horen, maar ook gewoon op de kabel in stereo hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies ik hoorde vandaag ook voor het eest ook dat ze al samen een programma hebben gedaan op de AM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |