gaat stukken beter dan tussen ruud en wouterquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:21 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo dat klonk echt lekker net, vullen elkaar goed aan!

ja vind ik ook ruud eist een bult eer voor zichzelf altijd op hij houd er niet van iemand anders in zijn spotlight staatquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:37 schreef Boeman het volgende:
Het is heel moeilijk lijkt me om met Ruud ene programma te kunnen doen. Je wordt namelijk altijd in het hoekje geduwd. Met wouter gebeurde dit ook. Net zoals Jeroen (kidV) vroeger.

Tot half 8 nog. Er komen nog wel meer programma's op 3 zenders tegelijk..quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:01 schreef Boeman het volgende:
zonet op 3 zenders tegelijkertijd: RTL Boulevard!!!
edit: nu nog steeds btw

De bedragen die ze noemen op de radio zijn volgens mij alleen de bedragen opgeteld van www.radio555.nl + 0800-1112. www.giro555.nl is weer een ander aantal (63 miljoen is geloof ik het recentste aantal van vanochtend). Uiteindelijk wordt alles overgemaakt op 555.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:17 schreef Chocolademousse het volgende:
uhm ik heb net een mooi bedrag gestort via www.giro555.nl maar waarom hoor ik daar op tv niemand over?! ze hebben het alleen over bellen, worden de bedragen via internet ook niet meegerekend??

Is die ook ergens online? Ik vond hem namelijk ook geweldig.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:22 schreef -Mk- het volgende:
Die rap van Daphne Bunskoek en die ander is ec ht![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |