lees de OP maar eens goed, het gaat helemaal niet over positieve discriminatie.....quote:Op donderdag 14 april 2005 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
wellicht had "positieve discriminatie" in gc moeten staan? maw, ik vind een slot niet nodig een verplaatsing kan ik me voorstellen.
Hetzelfde, ga maar snel wegquote:Op donderdag 14 april 2005 18:21 schreef THeeF het volgende:
FIjne avond nog!
maar met een beetje positieve discriminatie en wat goede argumenten hadden we er wel een serieus topic van kunnen maken.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
lees de OP maar eens goed, het gaat helemaal niet over positieve discriminatie.....
ik heb helemaal niets tegen topics over positieve discriminatie, maar dat was imho de insteek niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar met een beetje positieve discriminatie en wat goede argumenten hadden we er wel een serieus topic van kunnen maken.
ik waardeer je inzet! maar ik kan natuurlijk geen garantie geven dat het iets wordt.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb helemaal niets tegen topics over positieve discriminatie, maar dat was imho de insteek niet.
Ik zal het topic zo nog eens krititsch bekijken, en kijken of hij met een paar aanpassingen eventueel verder kan
oke, hij is weer openquote:Op donderdag 14 april 2005 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik waardeer je inzet! maar ik kan natuurlijk geen garantie geven dat het iets wordt.
oke, tnxquote:Op donderdag 14 april 2005 19:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik wil eventjes mijn excuses aanbieden aan buzzer.
geen idee, die was inderdaad wel leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar is die Donald Duck tekening eigenlijk, verfokt door Dirkh?
ik heb je verwezen naar een centraal paustopic in NWs, en in twee topics de paus een crimineel en een snikkel noemen vind iik niet oke.quote:
scroll even terug en lees mijn reaktie...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee buzzer, waar is die door dirkh verfokte donald duck strip gebleven?
Ik vond het minstens zo ongepast als een opmerking over een dokters soap.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef yvonne het volgende:
Pardon?
Het topic loopt gewoon hoor, en ik ken Isa en ik weet hoelang ze al bezig is. met 'r studie, niks offtopics aan.
Dan had Isa er wel op gereaegeerd, denk je niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:03 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Ik vond het minstens zo ongepast als een opmerking over een dokters soap.
Het gaat niet om haar, maar om de betreffende moderator. Misschien ken ik Isa ook wel heel goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had Isa er wel op gereaegeerd, denk je niet?
Lees je eens in en kijk eens hoe Isa's topics lopen
Mooi zoquote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Het gaat niet om haar, maar om de betreffende moderator. Misschien ken ik Isa ook wel heel goed.![]()
misschien wel, maar de reakties waren gewoon niet in de lijn van het topic, en het een lokt het ander uit, en binnen no time verandert zo'n topic in lollig gedoe....quote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Het gaat niet om haar, maar om de betreffende moderator. Misschien ken ik Isa ook wel heel goed.![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 10:43 schreef veldmuis het volgende:
Rielekst!
dat topic begon wel aardig, maar ontspoorde onder invloed van alcohol....quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:56 schreef SouthernSun het volgende:
schijttopics mogen niet meer trouwes? aangezien mijne gesloten werd daarom.
vroeg k me even af
is al gebeurd...quote:Op woensdag 27 april 2005 11:01 schreef snakelady het volgende:
kan die foto verwijderd worden?
zielig verhaal, echt te triest.
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:17 schreef speedfreak1 het volgende:
Misschien kan dit topic beter naar Pol?
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef MakzBokz het volgende:
Hee die Buzzer,
heel leuk en aardig dat je mijn topic Boomboxende gast bij "Vraaaaaag juzelluf eens... sluit, met die link naar welke liedjes komen je strot uit, maar ik klaag niet over het LIEDJE, ik klaag over die 'dik-chille-kijk-mij-eens-stoer-beatboxen-op-de-achtergrond-bij-superster-Brace-dude'.
Mag ie dus weer open?
Bedankt!
graag gedaanquote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef MakzBokz het volgende:
Yeah! Thx, Buzzer!
Tief dan op naar een ander forum waar je ze wel leuk vindt .quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef woutabest het volgende:
Ik ben voor een forum ZONDER mods, net zoals IED maar dan NIE ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |