Ter ere van je fijne vervoersmiddel?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Tweede naam word waarschijnlijk Mercedes.
Mercedes was een meisjesnaam VOORDAT dhr Benz het merk naar zijn dochtertje noemde....quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ter ere van je fijne vervoersmiddel?![]()
Opzich vind ik het niet gek als je, je kind een aparte naam geeft maar laat er dan wel een bepaalde bedoeling achter zitten.
Het lijkt net of bekende Nederlanders elkaar proberen te overtreffen qua achterlijke namen verzinnen voor hun kinderen, dat is dus wel fout.
Nu snap ik "Pikkebaas"quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:22 schreef Pikkebaas het volgende:
Vanwege mijn afrikaanse achtergrond heet ik "Pik" net als Pik Botha. Da's ook lekker. Gelukkig is het niet mijn roepnaam maar het staat wel zo op mijn paspoort en rijbewijs. Ach, het went.
Denk maar aan "A boy named Sue"
Pino is een 'normale' naam in Italie volgens mij? Mijn pa had vroeger een Italiaanse vriend die Pino heettequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:26 schreef LSD het volgende:
m'n moeder kwam laatst thuis met een verhaal van ouders die hun kind Pino hadden genoemd. Hadden nog nooit sesamstraat o.i.d. gezien, en vonden het een leuke naam. .
Voor een boerin wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan nog, het is haar 2e naam. En geraldina Mercedes klinkt best mooi
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Nu snap ik "Pikkebaas"![]()
Ik hoop voor je dat je dan niet als achternaam "Kok" hebt![]()
Veronica is gewoon een meisjesnaam hoor, dat een paar gekken een radiostation een vrouwennaam geven.... :pquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Een vriendin van mijn zwager heet Veronica
Satine was de naam van de chica die Nicole Kidman speelde in Moulin Rouge!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:49 schreef gothic-blackie het volgende:
toen ik het geboortekaartje kreeg van het kindje van me nicht had ik zoiets van:
ach Satine klinkt wel leuk, maar het is al snel satire.
maar de leukheid draaide al snel om naar humor, waarschijnlijk hebben ze de naam verzonnen toen ze bij de kruitvat stonden, want het is een kruitvat deoderant merk
dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:54 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Satine was de naam van de chica die Nicole Kidman speelde in Moulin Rouge!
Wat is het verband tussen Grietje en mager zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef gothic-blackie het volgende:
en mijn mams heet officieel grietje (en ze was vroeger ook altijd zo mager als een lat) maar ze heeft nu als roepnaam tenminste gerry, dat klinkt wat normaler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |