quote:Op woensdag 27 april 2005 10:40 schreef star_gazer het volgende:
Als er FW: in staat gaat het bij mij automatisch m'n spambox in
Ja, daarom ging ik ook zoeken, omdat ik het wel verwachte.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef crossover het volgende:
dat is toch ook te verwachten dat zoiets een hoax is...
Ik krijg nooit dit soort mailtjes, heb spamfilter.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:52 schreef ThE_ED het volgende:
Spam!
Van wat voor mensne krijg je dit soort mailtjes ookDit zijn toch gewoon doorstuurmailtjes?
Dat zegt veel over die mensen jaquote:Op woensdag 27 april 2005 10:51 schreef snakelady het volgende:
Maar er zullen best mensen zijn die erintrappen.
-geen persoonsgegevens plaatsen svp-quote:Op woensdag 27 april 2005 10:52 schreef Sjoe538 het volgende:
is de nationaliteit van de dader al bekend dan?
Nou ja, net als mijn schoonouders hebben net 1 maand internet, die zullen er best intrappen.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat zegt veel over die mensen ja
lekkere nuttige reactie.quote:
Nouja, wie doet er sowieso nu mee aan kettingbrieven? Al toen ze niet digitaal waren waren het al hoaxen.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, net als mijn schoonouders hebben net 1 maand internet, die zullen er best intrappen.
Die zijn niet op de hoogte van dit soort dingen
Jouw inlevingsvermogen is niet erg groot he.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, wie doet er sowieso nu mee aan kettingbrieven? Al toen ze niet digitaal waren waren het al hoaxen.
Het is een kettingbrief, ik denk dan gelijk "onzin" maar misschien een beginnende internetter wel minder. Hoewle ik er bij blijf dat je vroeger ook al van die brieven kreeg.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jouw inlevingsvermogen is niet erg groot he.
Dit is natuurlijk ook niet zomaar een kettingbrief maar een zielig verhaal over een meisje met kanker, speelt iets meer op de mens zijn gevoelens in.
Je hebt een goed hart, het moest alleen niet kloppen .quote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef harlingen het volgende:
achterlijke reaktie verwijderd
Dat is inderdaad zeker waar, maar toch vind ik dit soort dingen ook echt niet kunnen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is een kettingbrief, ik denk dan gelijk "onzin" maar misschien een beginnende internetter wel minder. Hoewle ik er bij blijf dat je vroeger ook al van die brieven kreeg.
Verder is het misschien "zielig" maar niemand wordt er echt slechter van. als het gaat om ghoaxen is phishing en dergelijke veel erger. Als je daarin trapt kun je nog een aardige financiele domper verwachten.
enquote:Naam: Rachel longkanker donatie
quote:Onlangs heeft de dokter een hersenkanker in haar kleine lichaam gedetecteerd.
iemand die me dergelijke mails stuurt zet ik gelijk op de blocklistquote:Op woensdag 27 april 2005 11:09 schreef gfree het volgende:
virusmelding
BELANGRIJKE VIRUS WAARSCHUWING!!!!
Gelieve door te sturen naar al uw vrienden en bekenden !!!!!!
Viruswaarschuwing!!!!!
Als jullie een blauwe enveloppe krijgen van de Belastingdienst
OPEN DEZE DAN NIET!
Hij staat geregistreerd als officiele hoax.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
iemand die me dergelijke mails stuurt zet ik gelijk op de blocklist
Dan is een heel groot deel van Nederland blijkbaar domquote:Op woensdag 27 april 2005 11:26 schreef Slappe_hap het volgende:
Tering zeg, natuurlijk is het een hoax, je moet wel erg dom zijn als je daar nog over na moet denken..
no in zoverre: die mailtjes op zich interesseren me helemaal geen ruk, die gaan gelijk de Trashcan in, maar het schaamteloos spotten met ernstige ziektes stuit me wel tegen de borstquote:Op woensdag 27 april 2005 13:07 schreef ook_gek het volgende:
dat iemand zich nog druk gaat maken om dit zeg
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
no in zoverre: die mailtjes op zich interesseren me helemaal geen ruk, die gaan gelijk de Trashcan in, maar het schaamteloos spotten met ernstige ziektes stuit me wel tegen de borst
Ag mensen roepen ook zo vaak kankerhoer of kanker dit of kanker dat. Zelfde verhaal.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
no in zoverre: die mailtjes op zich interesseren me helemaal geen ruk, die gaan gelijk de Trashcan in, maar het schaamteloos spotten met ernstige ziektes stuit me wel tegen de borst
weet ik wel, maar het trekt altijd weer users aan die er rare dingen mee gaan doen... vandaarquote:Op woensdag 27 april 2005 14:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook.
Bedankt voor het opschonen, het adres staat alleen in de brief en had hem vandaar gecopieerd.
Maar dat maakt niks uit.
is wel zo, maar ik probeer bij het schelden (ik ben ook niet heiliger dan de Paus) en vloeken toch hety gebruik van ongeneeslijke ziektes te vermijden... Vooral kanker kan heel kwetsend zijn als je er iemand mee treft die er iemand aan verloren is... Ik ben er gewoon voorzichtig mee dus..quote:Op woensdag 27 april 2005 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag mensen roepen ook zo vaak kankerhoer of kanker dit of kanker dat. Zelfde verhaal.
Het is erg om te zeggen maar je raakt er aan gewend. En ik geef eerlijk toe dat ik het soms ook wel eens gebruik in mijn scheldworden lijstje.
Maar goed tering en tiefus word ook vaak gebruikt maar dat is volgens vele mensen veel minder erg dan kanker en dan heb ik zo iets van hoe krom kan je denken? Want ook daar aan zijn heel veel mensen dood gegaan.
Ik denk dat ik me niet druk kan maken om die mailtjes omdat ik er eigelijk aan gewend ben geraakt dat kanker voor veel dingen word gebruikt. Hoe slecht dat ook mag klinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |