Als je kijkt naar wat de "dames" er aan over hebben gehouden zijn ze zo debiel nog niet, hoor. Zulke zakkenvullerij kan menig vent nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:02 schreef QyRoZ het volgende:Netelenbos.
Waarom niet eens een MAN op V&W? De domste man kan nog niet half zo incompetent zijn als die debiele kutwijven van de laatste 15 jaar op V&W
Toen was ik nog geen reizigerquote:Op woensdag 27 april 2005 23:02 schreef speedfreak1 het volgende:
Je bent er nog ééntje vergeten, die zat nog voor dit viertal, zeg maar na Westerterp, het was er notabene ééntje van de VVD die met die dief van Rotterdam trouwde.
De verliezer: De gemiddelde nederlander, of hij/zij nou in een auto rijdt of niet, door het vernachelen van ons wegennet en het systematischt infarcteren van het verkeer wordt inmiddels een krankzinnig grote economische schade geleden, waar iedereen last van heeft.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Jorritsma was best wel okay. Ze heeft wel een prijs binnengesleept met de gemeente Almere.
Netelenbos moet ik helemaal niets van hebben.
De Boer was een incompetente kluns.
En Peijs probeert het OV te vernietigen samen met Schultz van Haegen. Hoe boos ik op ze geworden ben. Dankzij hen ben ik weer tijd kwijt aan het bedenken van een efficiënt OV.
De verliezer: Peijs.![]()
![]()
![]()
![]()
En wat het gekke is, is dat minister Peijs denkt dat je met autosnelwegen de files oplost. Ja, in haar dromen. Mijn plannen zijn echter: mensen die onnodig de auto gebruiken zwaar belasten, dat geldt eveneens voor automobilisten met een te dure auto. De ROVER moet meer macht krijgen, zodat de opdrachtgevers en de vervoersbedrijven flink op hun lazer krijgen als ze de anti-OV kant opgaan. Verder pleit ik voor meer fietsgebruik, want Nederland is toch fietsland.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:14 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
De verliezer: De gemiddelde nederlander, of hij/zij nou in een auto rijdt of niet, door het vernachelen van ons wegennet en het systematischt infarcteren van het verkeer wordt inmiddels een krankzinnig grote economische schade geleden, waar iedereen last van heeft.
Daar wordt net op bezuinigdquote:Op donderdag 28 april 2005 03:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Hebben we geen ministerie van soaps waar we een ministerwief kunnen droppen?![]()
quote:
Jouw plannen zijn niet erg realistisch te noemen, verder liggen dit soort ideeën ter grondslag aan de huidige ouinhoop, het ontkennen dat het autoverkeer hoe dan ook toeneemt, en toe moet nemen. Welvaart is bijna evenredig met autoverkeer................................ Verder is al heel lang gebleken dat extra belastingen totaal niet werken, waarmee de inelasticiteit van het begrip automobiliteit is aangetoond.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat het gekke is, is dat minister Peijs denkt dat je met autosnelwegen de files oplost. Ja, in haar dromen. Mijn plannen zijn echter: mensen die onnodig de auto gebruiken zwaar belasten, dat geldt eveneens voor automobilisten met een te dure auto. De ROVER moet meer macht krijgen, zodat de opdrachtgevers en de vervoersbedrijven flink op hun lazer krijgen als ze de anti-OV kant opgaan. Verder pleit ik voor meer fietsgebruik, want Nederland is toch fietsland.
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:04 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar wat de "dames" er aan over hebben gehouden zijn ze zo debiel nog niet, hoor. Zulke zakkenvullerij kan menig vent nog een puntje aan zuigen.
Mensen moeten zelf bepalen waar ze hun auto voor gebruiken. Niet iedereen is een boomknuffelaar en maakt zich grote zorgen om het milieu. Daarbij komt dat fietsen kut is en het juist ontmoedigt moet worden. Ik haat dat achterlijke vervoermiddel.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat het gekke is, is dat minister Peijs denkt dat je met autosnelwegen de files oplost. Ja, in haar dromen. Mijn plannen zijn echter: mensen die onnodig de auto gebruiken zwaar belasten, dat geldt eveneens voor automobilisten met een te dure auto. De ROVER moet meer macht krijgen, zodat de opdrachtgevers en de vervoersbedrijven flink op hun lazer krijgen als ze de anti-OV kant opgaan. Verder pleit ik voor meer fietsgebruik, want Nederland is toch fietsland.
Droom maar lekker verder.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Hebben we geen ministerie van soaps waar we een ministerwief kunnen droppen?![]()
Daarom steek ik de draak met dit kabinet. Ik wil dit kabinet liever vandaag dan morgen weg hebben, het hele kabinet stikt van profiteurs, zakkenvullers, witwassers enz.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zou best met het OV willen, maar dan moet het wel frequent rijden, op elkaar aansluiten, betrouwbaar zijn en betaalbaar. Nu is het OV niets van dat alles. Men pleit wel voor een grotere mobiliteit, zodat wel allemaal flexibeler worden, maar de middelen daarvoor verschaffen, ho maar.
De regering wil helemaal niet dat we minder auto gaan rijden. Het levert de staatskas veel te veel geld op.
Bovendien wil ik een stukje auto kunnen rijden zonder gelijk als milieucrimineel te worden gezien. Ik ben toch geen misdadiger als ik in de auto stap.
jij hebt nog geen rijbewijs zekerquote:Op zaterdag 30 april 2005 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom steek ik de draak met dit kabinet. Ik wil dit kabinet liever vandaag dan morgen weg hebben, het hele kabinet stikt van profiteurs, zakkenvullers, witwassers enz.
Maar eigenlijk moet er naast het OV ook meer geld worden uitgetrokken voor de fiets. Nederland heet toch fietsland? Dan moet ook het vervoer per fiets worden gestimuleerd. En wat mij betreft mogen de parkeertarieven zodanig opgeschroefd worden, dat mensen worden ontmoedigd de auto te nemen. Het moet ook vervoersgerelateerd zijn, zodat mensen die voor hetzelfde geld makkelijk met het OV willen komen, maar de auto gebruiken, flink gestraft worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |