Als het aantal geregistreerden terugloopt, misschien komen ze dan terug op hun besluit.quote:Hoe kan ik mijn gegevens verwijderen uit SchoolBANK?
Je kunt je registratie wissen door eerst op Mijn map bovenaan te klikken en dan op de link Klik hier om je lidmaatschap te beëindigen onderaan de pagina.
Ja, dan moet je die optie uitzetten he. Je kunt zelf kiezen of je wel of geen bericht wilt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:23 schreef danielluh het volgende:
ben er al een tijd nie meer lid van, elke keer mails dat er zich iemand had registeerd die op jouw school zat
Nee, het kost je geloof ik geld om de gegevens op te vragen van mensen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:21 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb mij hier lang geleden eens voor ingeschreven, maar ik weet niet met welk mailadres en wachtwoord. Kunnen ze me dan geld vragen ineens?
Inderdaad, het gaat je geld kosten als je het plus account neemt. Dat heeft wat meer functies zoals het opvragen van gegevens van anderen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:30 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Nee, het kost je geloof ik geld om de gegevens op te vragen van mensen.
Is wel van Microsoft, kijk maar eens wat er gebeurd als je naar de volgende pagina gaat: http://msn.schoolbank.nl/rs6/homepage.asp?atp=schoolbank_msnquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:55 schreef Jenga het volgende:
Schoolbank is niet van Microsoft, maar van Rosetta. Ze hebben niks met Microsoft te maken.
waar zien we op www.schoolbank.nl dat deze site van Microsoft is ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en voor wie gaat roepen dat mensen recht hebben om geld te verdienen met hun site...schoolbank.nl is van microsoft en die hebben nu niet bepaald geld tekort.
Het wás al zo dat je alleen berichten kon sturen naar mensen als je betaalde. NU moet je ook betalen om zelfs maar naar het tekstje te kijken van mensen. Omdat natuurlijk iedere gebruiker er "gebruiker apestaartje hetemail punt kom" neer ging zetten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat je geld kosten als je het plus account neemt. Dat heeft wat meer functies zoals het opvragen van gegevens van anderen.
Dat is dus het sluwe achter die hele schoolbank.nl site, ze hebben immers jou gegevens nodig om andere mensen vervolgens te laten betalen als ze die willen inzien.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:41 schreef DjDev het volgende:
Registreer je gratis!
Hier kun je je gegevens invullen zodat jij je vrienden kunt vinden — en zij jou. De registratie is helemaal gratis.
Ik kan alleen maar terugvinden dat schoolbank.nl eigendom is van Rosetta in Amsterdam, en ik kan niet terugvinden of Rosetta dan weer eigendom is van Microsoft ofzo.....ze kunnen wellicht bepaalde Microsoft technologien gebruiken, maar daar moet Rosetta dan weer gewoon voor betalen lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:13 schreef Isabeau het volgende:
schoolbank.nl is van microsoft en die hebben nu niet bepaald geld tekort.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:28 schreef Tiemie het volgende:
je wilt niet weten van hoeveel oud-klasgenoten ik een emailtje heb gehad via die website.
Is het wel eens bij je opgekomen dat Rosetta voor Schoolbank.nl ook gewoon technologien kan inkopen bij Microsoft? Ze betalen waarschijnlijk gewoon voor vermelding op de MSN website, en gebruik van Microsoft technologie. Dat betekend dus echt niet dat ze daarmee eigendom zijn van Microsoft ofzo....quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:34 schreef The_Terminator het volgende:
Is wel van Microsoft, kijk maar eens wat er gebeurd als je naar de volgende pagina gaat: http://msn.schoolbank.nl/rs6/homepage.asp?atp=schoolbank_msn
Gevonden en gewist.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:52 schreef QyRoZ het volgende:
Kan je je hele account ook wissen of alleen je gegevens?
tja, het draadje is gestart door een mod, dan mag je blijkbaar desinformatie verspreidenquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien ten overvloede: Schoolbank is NIET van Microssoft, maar van Rosetta. Dat is een Nederlands bedrijf waar mensen gewoon hun geld proberen te verdienen. Een oproep als hier gedaan wordt is beschadigend voor Rosetta en haar werknemers. Ik begrijp niet goed dat dit hier blijft staan terwijl mensen die anderen vertellen een popublocker te installeren voor een bannerloos Fok! geband worden. Voer liever een fatsoenlijke discussie over betalen voor dienstverlening, op internet of daarbuiten in plaats van slecht geïnformeerd over elkaar heen te buitelen.
Dus ID&T is er ook van? dat zijn subpagina's waarvoor je moet betalen om er bij te komen staan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is wel van Microsoft, kijk maar eens wat er gebeurd als je naar de volgende pagina gaat: http://msn.schoolbank.nl/rs6/homepage.asp?atp=schoolbank_msn
Boeie.Het is schandalig om iemand geld afhandig te maken door middel van iemands gegevens.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien ten overvloede: Schoolbank is NIET van Microsoft, maar van Rosetta. Dat is een Nederlands bedrijf waar mensen gewoon hun geld proberen te verdienen. Een oproep als hier gedaan wordt is beschadigend voor Rosetta en haar werknemers. Ik begrijp niet goed dat dit hier blijft staan terwijl mensen die anderen vertellen een popublocker te installeren voor een bannerloos Fok! geband worden. Voer liever een fatsoenlijke discussie over betalen voor dienstverlening, op internet of daarbuiten in plaats van slecht geïnformeerd over elkaar heen te buitelen.
Dat Schoolbank niet van Microsoft is, lijkt me hier in dit topic inmiddels wel voldoende gerectificeerd. Misschien moet de TS de OP nog even wijzigen, maar verder is het onzin om dit topic dicht te laten gooien.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien ten overvloede: Schoolbank is NIET van Microsoft, maar van Rosetta. Dat is een Nederlands bedrijf waar mensen gewoon hun geld proberen te verdienen. Een oproep als hier gedaan wordt is beschadigend voor Rosetta en haar werknemers. Ik begrijp niet goed dat dit hier blijft staan terwijl mensen die anderen vertellen een popublocker te installeren voor een bannerloos Fok! geband worden. Voer liever een fatsoenlijke discussie over betalen voor dienstverlening, op internet of daarbuiten in plaats van slecht geïnformeerd over elkaar heen te buitelen.
Maar spammen in een signature is wel fatsoenlijk?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:19 schreef Qwea het volgende:
Boeie.Het is schandalig om iemand geld afhandig te maken door middel van iemands gegevens.
leg mij eens uit wat daar mis mee is? Ik dwing mensen niet om zich daar "Aan te melden" en er dan voor te betalen.Tevens dwing ik mensen ook niet om er op te klikken.Dus je lult krom.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar spammen in een signature is wel fatsoenlijk?
Jouw spam is van een heel ander kaliber inderdaad, maar dat neemt nog niet weg dat het onfatsoenlijk is. Over het algemeen wordt het plaatsen van links waar je zelf financieel baat bij hebt niet als fatsoenlijk ervaren, of dit nu in een signature of een posting is...... Maar ik denk dat dat een heel andere discussie is dan die van schoolbankquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:34 schreef Qwea het volgende:
leg mij eens uit wat daar mis mee is? Ik dwing mensen niet om zich daar "Aan te melden" en er dan voor te betalen.Tevens dwing ik mensen ook niet om er op te klikken.Dus je lult krom.
Ik heb bij die link totaal geen financiële baat. En ik verplicht je er toch niet om op te klikken? Als het je niet aanstaat klik je niet.Ik dwing je niet hoor.En dat jij nog van de "oude garde" bent.. tjah. Dus het adverteren in kranten mag ook niet meer? Dat is immers dan toch ook spam? Bedrijven hebben daar ook baat bij, en dat is toch onfatsoenlijk? Dream on.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Jouw spam is van een heel ander kaliber inderdaad, maar dat neemt nog niet weg dat het onfatsoenlijk is. Over het algemeen wordt het plaatsen van links waar je zelf financieel baat bij hebt niet als fatsoenlijk ervaren, of dit nu in een signature of een posting is...... Maar ik denk dat dat een heel andere discussie is dan die van schoolbank
Beschadigend? Wat een onzin. Als we Rosetta mogen geloven kost de site immers alleen maar geld. Hoe minder mensen er komen, hoe minder geld het kost.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien ten overvloede: Schoolbank is NIET van Microsoft, maar van Rosetta. Dat is een Nederlands bedrijf waar mensen gewoon hun geld proberen te verdienen. Een oproep als hier gedaan wordt is beschadigend voor Rosetta en haar werknemers.
Oh, ik heb een betaald account, als je de naam geeft van die persoon dan zoek ik het zo voor je op hoor =)quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:56 schreef Quickie_Bat het volgende:
Staat er niet ergens in de policy dat je niet over andere sites mag klagen? Kan me herinneren dat er diverse topics op slot gingen omdat ze dat deden....
OT:
Ik baal er ook stevig van dat je nu moet betalen, net nu ik vandaag zag dat mijn eerste schoolliefde zich ook had aangemeld. Maar ik niks over hem kon lezen. Betalen gaat mij ook wel erg ver...
Bedankt! Mijn account is nu ook gewistquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:18 schreef Omaha het volgende:
Voor de mensen die hun wachtwoord kwijt zijn: je hoeft alleen je email adres in te vullen op schoolbank.nl dan krijg je een nieuw wachtwoord op dat email adres. Op deze manier kun je je daarna alsnog verwijderen van de site![]()
.
Huh? Waar moet je je email adres invullen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Bedankt! Mijn account is nu ook gewist![]()
Kijk dan hoe lang ik erover deed om het te vindenquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh? Waar moet je je email adres invullen?
Edit:
Laat maar
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kijk dan hoe lang ik erover deed om het te vinden![]()
Een goede discussie heeft wat mij betreft altijd de voorkeur boven wat je over elkaar heen buitelen noemt. Maar ik zie deze oproep niet als beschadiging. Je account wissen zit gewoon tussen de opties van schoolbank.nl. Een popupblocker voor Fok! installeren niet. Veel gebruikers van schoolbank.nl zijn hier niet blij mee en als deze mensen dan niet langer in het bestand van deze website willen staan dan is dat hun goed recht. Elkaar hierover informeren en kenbaar maken waarom men hier nietmeer een account wil hebben ook. Het is een oproep om een functie binnen de website te gebruiken. Niets ernstigs, niets schadelijks.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het zou haar alleen sieren als ze correcte informatie zou geven...... er het tintje "Microsoft" aangeven heeft namelijk een negatief effect.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:59 schreef Oblivion het volgende:
Nee, Isabeau heeft een goed punt.
Maar kennelijk mag je er niet naar luisteren, want dan ben je how higher...![]()
[offtopicgeneuzel]quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:56 schreef Falco het volgende:
Zo ook mijn gegevens zijn gewist! Hiep hiep hoera.
lange tenenquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:59 schreef Oblivion het volgende:
Nee, Isabeau heeft een goed punt.
Maar kennelijk mag je er niet naar luisteren, want dan ben je how higher...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |