abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:03:59 #1
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24421227
Nu die andere website voor oud-leerlingen niet meer gratis is, is er natuurlijk een gat in de markt ontstaan.
Een gat dat wij hier op Fok! gaan invullen.

zie ook: Wis ook je schoolbank.nl account!

Het is de bedoeling dat iedereen in dit topic zijn of haar scholen post, met commentaar erbij. Daarna vertel je wat er van je terecht gekomen is. Met een beetje geluk pakt Fok! alle ex-klanten af van die andere website.

TS begint:

Basisschool De Kiehoorn: Keileuk schooltje vooral meneer Henk was tof toen ie met z'n liniaal keihard de vingers van Sofie eraf sloeg. En toen wij juffrouw Pamela de klas uit pestten omdat ze niet op jongens was. Ik had lekker 550 met de Cito!!!111

Theresialyceum: Op de eerste dag 6 uur aan de kapstok gehangen met mijn rugzak. ! Dat was het leukste van die school, daarna alleen nog maar minder leuke dingen meegemaakt, maar gelukkig zat de psycholoog toen nog in het ziekenfonds. Cum laude geslaagd met 9 vakken

Universiteit van Tilburg:
Rechtenstudie in een kleine 3 jaar afgerond, makkie Verder nog wat extra vakken, bestuursjaartje erbij, bier drinken en kotsen in de collegezaal, afijn je kent het.

Tegenswoordigs:
Tegenwoordig werk ik overdag op een call center, een leuke sociale baan waarbij je nog eens iemand spreekt. 's Avonds beheer ik het lichtknopje van een darkroom. Daar hoor je nog eens wat! Ook heb ik 6 lieve zoontjes, die ik helaas alleen moet opvoeden, maar je kunt nu eenmaal niet altijd veuraan in de bus zitten.
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:06:56 #2
105870 Timmey
Back off biatch
pi_24421298
school ??
ff niks
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:07:25 #3
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_24421310
Morgen ff invullen nu ZzzzzzzzZ
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:13:26 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24421458
TVP eerst even mijn schoolbank account wissen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:17:54 #5
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24421570
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:03 schreef Pool het volgende:
Ik had lekker 550 met de Cito!!!111

Cum laude geslaagd met 9 vakken

Rechtenstudie in een kleine 3 jaar afgerond, makkie

Tegenwoordig werk ik overdag op een call center

Do I need to say more?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_24421583
quote:
's Avonds beheer ik het lichtknopje van een darkroom. Daar hoor je nog eens wat! Ook heb ik 6 lieve zoontjes, die ik helaas alleen moet opvoeden, maar je kunt nu eenmaal niet altijd veuraan in de bus zitten.
Zo te zien word je niet echt slim op de universiteit van Tilburg...
Zo... Weer een berichtje!
HardSounds Forum!!!
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:18:46 #7
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24421601
Basisschool 't Wolkje
Ik ben daar begonnen op mijn 5e en zit er sindsdien al 13 jaar. Ik haal steeds één toets niet. Het maakt me verder niet uit, want ik heb 't best naar mijn zin zo. Leuke vriendjes en vooral vriendinnetjes op uit school mee te spelen. En als het vechten wordt in de zandbak win ik altijd!
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:19:07 #8
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_24421615
Basischool : De Sluis In zeist (vlakbij utrecht) niet zo'n geweldige tijd gehad, musical was wel leuk, en kamp natuurlijk

Middelbare school : Christelijk Lyceum Zeist : Geweldige tijd hier gehad (en nog steeds, ben nog niet klaar!) examen jaar nu, erg leuke school !
pi_24421661
Ik zit op het ROC in Zaandam
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Milf woensdag 5 januari 2005 @ 23:20:50 #10
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_24421665
De Akker in Oosterwolde.. Wat een hoerenschool

Openbare Mavo Norg.. god wat een tijd
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:24:52 #11
71048 Tokay
makes your day!
pi_24421768
Hildegardisschool
Heerlijke onbezorgde lagere schooltijd gehad. Veel kattekwaad uitgehaald, bij juf Van Houten met haar houten been!!!
Meester Keesmaat, die we keeshond noemden, weten jullie nog, Harry en Lisetje, mijn beste vriendjes uit die tijd? Hoe gaat het nu met jullie??

Montessori Lyceum
Heb ik hier iets uitgevoerd? Ik kan me er eerlijk gezegd weinig van herinneren. Wel veel vrienden voor het leven gemaakt. Waanzinnig gave Rome reis was toch wel het hoogtepunt. De stelletjes die daar ontstaan zijn, ik kan het me nog zo goed herinneren! Antonie en Isa, Daniëlle en Reinout, Jan Peter en Bianca, zijn jullie nog steeds samen???! Laat wat van jullie horen!

UvA, Nederlandse Taal en Letterkunde
Na zes jaar kwam ik er achter dat ik Frans leuker vond.
Ik ben dus maar met hem getrouwd.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:27:12 #12
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24421833
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:24 schreef Tokay het volgende:
Antonie en Isa, Daniëlle en Reinout, Jan Peter en Bianca, zijn jullie nog steeds samen???!

Na zes jaar kwam ik er achter dat ik Frans leuker vond.
Ik ben dus maar met hem getrouwd.
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:32:51 #13
71048 Tokay
makes your day!
pi_24421975
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:27 schreef Pool het volgende:
Whehehe.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:39:20 #14
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24422128
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:03 schreef Pool het volgende:
TS begint:
<verhaal>
Het probleem van jouw aanpak is dat je je echte naam er niet bij zet Ik weet van heel veel mensen echt niet meer wat ze na de basisschool of na de havo gedaan hebben, en kan dus niet echt vooruit met een beschrijving van welke scholen er allemaal bezocht zijn..... Tevens zet je er geen jaren bij, dus het is niet meer dan een leuk verhaaltje waar iemand wellicht een paar minuten leesplezier aan heeft maar verder totaal nutteloos is

De bedoeling van die hele schoolbank site is dat je per JAAR kunt zoeken op NAMEN, en zodoende kunt bekijken wie waar terecht gekomen is.

"Pool" op het "Theresialycium" heb je vrij weinig aan natuurlijk
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_24422323

Hallo, mijn naam is George Bush.

Lower Texas School (L.T.S.)
Erg naar mijn zin gehad. Je leerde buffels vangen met lasso's. Ik ben wel een paar keer blijven zitten, maar ik zag dat als een tweede ambtstermijn. Later veel aan gehad.

Snelcursus bestuurskunde
Toen ik 12 was ging ik van school. Op aanraden van mijn papa heb ik 40 jaar later een snelcursus bestuurskunde gedaan. Ik heb er 3 keer over gedaan om dat af te ronden. En maar klagen dat ik niet genoeg heb gestudeerd.
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:48:27 #16
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24422349
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Het probleem van jouw aanpak is dat je je echte naam er niet bij zet Ik weet van heel veel mensen echt niet meer wat ze na de basisschool of na de havo gedaan hebben, en kan dus niet echt vooruit met een beschrijving van welke scholen er allemaal bezocht zijn..... Tevens zet je er geen jaren bij, dus het is niet meer dan een leuk verhaaltje waar iemand wellicht een paar minuten leesplezier aan heeft maar verder totaal nutteloos is

De bedoeling van die hele schoolbank site is dat je per JAAR kunt zoeken op NAMEN, en zodoende kunt bekijken wie waar terecht gekomen is.

Welkom in ONZ.
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:50:03 #17
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_24422396
USG middelbare school. Mensen die er op hebben gezeten kennen de afkorting wel.
En ze leefden nog lang en gelukkig
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:52:26 #18
80512 El_Bartos
ghans tholl enzo
pi_24422471
kleuterschool Materdei in Genk

Was tof

Broederschool in Genk

Was tof

Sint Jan Berchmanscollege in Genk

Was minder tof

Provinciale Hogeschool Limburg in Hasselt

Tot nu toe is het geweldig
--|||&lt;&gt; [BAG] &lt;&gt;|||--
--|||&lt;&gt; KLIK HIER NIET (of toch) &lt;&gt;|||--
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:59:40 #19
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24422660
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:52 schreef El_Bartos het volgende:
kleuterschool Materdei in Genk

Was tof

Broederschool in Genk

Was tof

Sint Jan Berchmanscollege in Genk

Was minder tof

Provinciale Hogeschool Limburg in Hasselt

Tot nu toe is het geweldig
Maar... maar.... jij bent een Belg?

Ik dacht dat je gewoon een Limburger uit Nederland was. Nu hoef ik dus nooit meer om je posts te lachen.
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:02:14 #20
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_24422712
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:59 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ik dacht dat je gewoon een Limburger uit Nederland was. Nu hoef ik dus nooit meer om je posts te lachen.
En ze leefden nog lang en gelukkig
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 00:04:45 #21
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_24422770
Basisschool De Goede Herder
Mijn eerste 8 schooljaren mocht ik doorbrengen op een Rooms Katholieke basisschool. Gatverdamme wat had ik een hekel aan die kut vieringen in de kerk (kerst, pasen, pinksteren, ) De jurk/rok/het gewaad van de pastoor daarintegen, was wel weer een leuke prooi. Meester Marc was een kale knakker, met een scheve neus. De beste meester ooit. Van de hele wereld. Met de popijopi neger Guido, de gespierde spijker Melissa, hijgneefje Dave (hij kon echt nooit normaal knakworstjes eten ) en schele Marloes waren we de stoersten van de klas.
Totdat...

Middelbare school, Het Oostvaarders College
... Ik hier terrecht kwam. Bam, weg was mijn populariteit. Het eerste jaar was ik het heilige bolle rooie trutje van de klas. Saampjes met Kirsten (och, die eeuwige pony, meid wat heb je jezelf al die jaren aangedaan ) sloegen we ons door jaar 1 heen. Tot de tweede klas. Heel stoer waren ik (bijnaam CousCous) Carlo (Chupa), weer diezelfde Dave van de basisschool (Nu kon hij opeens wél normaal eten ), Sanne en Sjors de masters van 2B15. Voorgekauwde dropjes in haren van juffen met puntneuzen, jankende mentoren (Wat wil je, met de naam Kruijshaar ) en enge Economie leraren (Zo'n vent met zijn haren over zijn kale kop gekamd ) waren ons doelwit.
Daarna met 2 vijfjes (Ja do'h, scheikunde en wiskunde) mijn MAVO-diploma gehaald. Ik voelde me keitof.

MBO ROC Flevoland, Onderwijsassistente niveau 4
Affijn, ik begon heel gemotiveerd aan deze opleiding. Mijn eerste stage was geweldig. Ik was dood (want: Met je poot in het gips, 5 weken lang van 8 tot 4 in groep 3 rondlopen, that kills ) maar tevreden. We waren de kutste klas van heel het ROC, met 11 16/17/18/19 en 20-jarigen in één groep. Té onvolwassen, maar té geweldige mensen.

Nu
En nu ben ik een maand geleden gestopt met niveau 4. We gaan nu (hopelijk doorstromen) naar niveau 3. At the moment werk ik (ook alweer sinds april 2002) bij het pompstation aan het einde van de straat. Stelletje roddeltrutten, maar het is wel okay. Ik verdien geld, en voel me goed.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:05:09 #22
80512 El_Bartos
ghans tholl enzo
pi_24422789
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:59 schreef BrauN het volgende:

[..]

komt hard aan hè
--|||&lt;&gt; [BAG] &lt;&gt;|||--
--|||&lt;&gt; KLIK HIER NIET (of toch) &lt;&gt;|||--
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:09:07 #23
64312 Dododo
Nu met gratis datumlimiet
pi_24422892
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Wat dom van Pool
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:10:32 #24
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24422931
Mariaschool

kei kicke schooltje die elk jaar de avondvierdaagse won en verder bekend stond om een of andere lamlul met de naam karel in een rolstoel. sinds dat ik eraf ben, is het zwaar achteruit gegaan met de school, ér zitten zelfs non-katholieken op . het is zelfs zo achteruit gegaan, dat ze me daar terugwillen, als leerling.

De Wesenthorst

Kutschool, maar wel lekker dichtbij en ze hebben daar geile gymleraressen. . je deed er weinig maar het was altijd wel grappig om te doen alsof. het gebouw ligt dichtbij het prachtige centrum van het wereldbekende ulft. zelfs de grootste crimineel kreeg er een diploma, jammer alleen dat het geen katholieke school was, want katholieke schoolmeisjes zijn

dat was m'n kutleven school-historie
pi_24423331
Basisschool de Piramide 1980 - 1986

Was heel leuk, veel vrienden. Vooral toen, in 1986 leraar Hans wat messen meenam en een echt geweer. Gezellig schoolreisje met het busje naar de bank. jammer dat we hem daarna niet meer zagen. Citotoets was hoger dan ik dacht, wel 510.

VBO 'het groene hart' 1986 - 1990

Met mijn matties nerds van de fiets duwen. Nog nooit zo'n pret gehad. Samen alle drugs proberen. Als ik toen wist dat roken dodelijk was.... examen maar op het nippertje gehaald

Lagere hogere school voor psychologie 1990 - 1995

Mijn basis voor het leven nu. Zonder deze school werkte ik nu nog bij de mcDonalds. Ik was de beste leerling van de klas. Ik was de enige leerling van de klas.

Tegenwoordig 1995 - nu

Psycholoog bij het nederlands rampen team. Mijn doel is om bij elke ramp zo snel mogelijk aanwezig te zijn om de slachtoffers te helpen. Zo moest ik een jaar geleden helpen bij Maxima om te verwerken dat Amalia de ziekte van down heeft. Ik verdien goed en heb een huis, zeg maar gerust vilaatje, in Bloemendaal. ik ben gelukkig getrouwt met de dochter van Bush, die ik moest helpen de geestelijke aandoeningen en het alcoholisme van haar vader te verwerken .

[ Bericht 1% gewijzigd door Ancient op 06-01-2005 00:33:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')