Basisschool De Goede HerderMijn eerste 8 schooljaren mocht ik doorbrengen op een Rooms Katholieke basisschool. Gatverdamme wat had ik een hekel aan die kut vieringen in de kerk (kerst, pasen, pinksteren,
![]()
) De jurk/rok/het gewaad van de pastoor daarintegen, was wel weer een leuke prooi. Meester Marc was een kale knakker, met een scheve neus. De beste meester ooit. Van de hele wereld. Met de popijopi neger Guido, de gespierde spijker Melissa, hijgneefje Dave (hij kon echt nooit normaal knakworstjes eten
![]()
) en schele Marloes waren we de stoersten van de klas.
Totdat...
Middelbare school, Het Oostvaarders College... Ik hier terrecht kwam. Bam, weg was mijn populariteit. Het eerste jaar was ik het heilige bolle rooie trutje van de klas. Saampjes met Kirsten (och, die eeuwige pony, meid wat heb je jezelf al die jaren aangedaan
![]()
) sloegen we ons door jaar 1 heen. Tot de tweede klas. Heel stoer waren ik (bijnaam CousCous) Carlo (Chupa), weer diezelfde Dave van de basisschool (Nu kon hij opeens wél normaal eten
![]()
), Sanne en Sjors de
masters van 2B15. Voorgekauwde dropjes in haren van juffen met puntneuzen, jankende mentoren (Wat wil je, met de naam Kruijshaar
![]()
) en enge Economie leraren (Zo'n vent met zijn haren over zijn kale kop gekamd
![]()
) waren ons doelwit.
Daarna met 2 vijfjes (Ja do'h, scheikunde en wiskunde) mijn MAVO-diploma gehaald. Ik voelde me keitof.
MBO ROC Flevoland, Onderwijsassistente niveau 4Affijn, ik begon heel gemotiveerd aan deze opleiding. Mijn eerste stage was geweldig. Ik was dood (want: Met je poot in het gips, 5 weken lang van 8 tot 4 in groep 3 rondlopen, that kills
![]()
) maar tevreden. We waren de kutste klas van heel het ROC, met 11 16/17/18/19 en 20-jarigen in één groep. Té onvolwassen, maar té geweldige mensen.
NuEn nu ben ik een maand geleden gestopt met niveau 4. We gaan nu (hopelijk doorstromen) naar niveau 3. At the moment werk ik (ook alweer sinds april 2002) bij het pompstation aan het einde van de straat. Stelletje roddeltrutten, maar het is wel okay. Ik verdien geld, en voel me goed.