Mijn vader zit bij "Stichting The Beatles In Blokker" en heeft ooit een hele kist met beatle spullen gekregen van iemand wiens dochter een grote beatle fan was maar is komen te overlijden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Rockshow (het concert) en Wings Over The World (de documentaire).Die moet MPL idd maar eens officieel uitbrengen. In de BU las ik dat ze inmiddels wel op bootleg schijnen te zijn verschenen, waarbij Rockshow is overgenomen van laserdisc. Allicht een betere versie dan die van mijn oude videoband dus, maar ja, eigenlijk wil ik hem gewoon officieel. Wings Over The World werd daar trouwens genoemd als zijnde 'very hard to find' of zo, dus misschien moet ik allang blij zijn dat ik hem hier nog heb, al is de kwaliteit dan niet top.
[..]
Naast de vier foto's moet er ook nog een poster bijzitten, webfreak. Zie hier links:
[afbeelding]
Voor het geval je hem nog eens ergens vindt.
Op een platenbeurs of Beatlesconventie zul je hem best nog wel eens kunnen krijgen, maar ik ben bang dat er (indien compleet) dan wel een fiks prijskaartje aan zal hangen.
en nee, ik doe de mijne ook niet weg
Waarom staan er sterretjes waar Mark Chapman moet staan? Mag de naam die iedereen al weet niet in het Nederlandse nieuwsquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:01 schreef webfreak het volgende:
Yippie, nieuws:
---
Yoko is Boos Saturday, 21 May 2005
Yoko Ono is kwaad omdat Channel 4 een interview met de moordenaar van John Lennon wil uitzenden. Vorige week kon je hier al lezen dat de Britse tv-zender een interview met **** wilde uitzenden omdat het 25 jaar geleden is dat hij John Lennon doodschoot. Yoko Ono vindt het een gruwelijk idee en waarschuwt dat de uitzending veel mensen zal kwetsen. Channel 4 zegt dat ze het onderwerp met tact zullen behandelen, en dat het meer over de geest van de moordenaar gaat dan over John Lennon.
----
Fuck Yoko (I like saying that), ik ben wel erg benieuwd naar dat interview
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom staan er sterretjes waar Mark Chapman moet staan? Mag de naam die iedereen al weet niet in het Nederlandse nieuws
Idd verschrikkelijk jammer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:52 schreef MrBadGuy het volgende:
En waarom zijn overal Beatles cd's zo duur, ze kosten gewoon nog de nieuw prijs bij FRS (22 euro)![]()
Ja, ik héb ze allemaal op plaat, maar mijn platenspeler is niet topquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:47 schreef Prep2Fight het volgende:
Je kunt het allemaal beter op plaat komen![]()
Konninginnendag.. 0,50 cent... je vind daar best veel beatles tussen
Uiteraad en ik vind een LP veel meer hebben dan een cdquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, ik héb ze allemaal op plaat, maar mijn platenspeler is niet top
De hoezen zijn wel vaak stukken mooier (Sgt. Pepper met uitknippoppetjes, Magical Mystery Tour met fotoboekje
Veel meer groeven enzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Uiteraad en ik vind een LP veel meer hebben dan een cd![]()
Zeker, veel 'echter'quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:01 schreef peaceman het volgende:
oudere platen klinken beter op LP dan op cd... vind ik dan...
Klasse is waardevastquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:52 schreef MrBadGuy het volgende:
En waarom zijn overal Beatles cd's zo duur, ze kosten gewoon nog de nieuw prijs bij FRS (22 euro)![]()
Was zijn volledige naam niet Mark David Chapman?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom staan er sterretjes waar Mark Chapman moet staan? Mag de naam die iedereen al weet niet in het Nederlandse nieuws
Nouja ze mogen hem van mij wel interviewen, zolang hij maar nooit weer vrij komt. Al kan ik me ook wel voorstellen dat Yoko het niet leuk vindt dat de moordenaar van haar man in de aandacht komt om zijn "jubileum" te vieren.
Idd!quote:
LP's zijn veel in 2dehands zaken te krijgen. Platenspelers kun je ook goedkoop bemachtigen. Mijn platenspeler kostte ¤ 25,- inc. speakers. Terwijl ik ergens anders een platenspeler zag staan voor ¤ 30,- zonder speakers. Dus... ik wou maar ff zeggen....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:46 schreef Nokia3310 het volgende:
In Londen zijn de meeste Beatles cd's 10 pond per stuk (15 euro). Als je hier bent ga dan eens naar HMV daar zijn ze stukken goedkoper. En bij de Wetherspoons hadden ze laatst een leuke actie, tweede cd voor de halve prijs, daar zaten heel wat Beatles cd's tussen.
Ik wil de albums ook graag op LP hebben omdat dat gewoon het origineel is. Heb alleen nog geen platenspeler maar daar wordt aan gewerktMaar je krijgt inderdaad leuke extra's bij de LP's, zoals de poster en foto's bij het white album.
Een wijze uitspraak.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:01 schreef woutabest het volgende:
't is nooit onverstandig als je ergens een liefhebber van bent, het aan te schaffen.
haha, ik heb voor een platenspelertje + boxjes 1 euri betaalt! en hij werkt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:51 schreef arthurvries het volgende:
[..]
LP's zijn veel in 2dehands zaken te krijgen. Platenspelers kun je ook goedkoop bemachtigen. Mijn platenspeler kostte ¤ 25,- inc. speakers. Terwijl ik ergens anders een platenspeler zag staan voor ¤ 30,- zonder speakers. Dus... ik wou maar ff zeggen....
Ik weet ook niet wanneer je jarig bent, maar dat helpt altijd als je graag dingen wilt hebben. (M.a.w.: vraag LP's en platenspeler voor je verjaardag, ben je zelf minder geld kwijt. Zo ben ik ook aan mijn LP's + platenspeler gekomen van mijn ouders.)
Technics is dan ook de Rolls Royce onder de platenspelersquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:59 schreef webfreak het volgende:
Platenspelers hoeven niet duur te zijn, maar ik merk wel ontzéttend duidelijk verschil tussen mijn 30-euro spelertje (de naald was 15 euro) en een nieuwe technics.
Ik neem vaker mijn platen mee naar de radiostudio, waar een technics staat, en als ik ze daar draai klinken ze prima; ook als ze een beetje stoffig zijn.
Bij mijn eigen speler moet de plaat eerst helemaal schoonwrijven, want ieder stofje hóór je (en de naald zit aan 't eind van de rit helemaal onder 't stof)
Maargoed, als je een liefhebber bent is 't sowieso niet onverstandig om een ding te kopen waar je nog 10 jaar mee vooruit kan. Dat ben ik dus ook van plan... Ooit
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:29 schreef warpozio het volgende:
[..]
Technics is dan ook de Rolls Royce onder de platenspelers
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:28 schreef Zanderrr het volgende:
"I know the Lennon/McCartney songwriting team was important, but after two Pope John Pauls, isn't it about time we had a Pope George Ringo?"
Whehehe!quote:Op zondag 29 mei 2005 13:28 schreef Zanderrr het volgende:
"I know the Lennon/McCartney songwriting team was important, but after two Pope John Pauls, isn't it about time we had a Pope George Ringo?"
Ja, het programma herinner ik me nog goed. En ik heb hier ook nog heel veel bandjes liggen met radioprogramma's over The Beatles (zoals altijd uiteraard ongedocumenteerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:37 schreef Hilzillah het volgende:
Hebben jullie ooit gehoord van "het zwarte gat" een radio programma van ik geloof veronica,
Dat ging over de zogenaamde geheime boodschappen in de liedjes van de beatles.
Ik heb ooit dat bandje gehad. En zou het graag weer willen hebben
Echt waar???quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:50 schreef Hilzillah het volgende:
Ja klopt Paul mc cartney zou overleden zijn door een verkeers ongeluk, (wordt beschreven in liedje a day in a life) en over dat ze paul begraven zouden hebben. Hoor je aan het eind van strawberry fields (hoor je een hoop herrie, met daar in de woorden I burried paul"
Heeft er hier iemand nog de link naar de fantastische site over Faul McCartney?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:50 schreef Hilzillah het volgende:
Ja klopt Paul mc cartney zou overleden zijn door een verkeers ongeluk, (wordt beschreven in liedje a day in a life) en over dat ze paul begraven zouden hebben. Hoor je aan het eind van strawberry fields (hoor je een hoop herrie, met daar in de woorden I burried paul" wat er verder nog meer vertelt wordt kan ik me niet meer zo heel goed herinneren. Ik was 10 ofzo![]()
Deze?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:19 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Heeft er hier iemand nog de link naar de fantastische site over Faul McCartney?
Joh, maak je niet druk. Ze lopen een beetje te dollen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ik geloof niet ECHT dat paul dood is, maar Jane vroeg me te beschrijven waar het programma over ging!
Hij is goed, maar toch wat overschat naar mijn mening.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb net Sgt. Pepper in mijn bezit en wat een prachtplaat is dat tochA day in the Life, echt grote klasse.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb net Sgt. Pepper in mijn bezit en wat een prachtplaat is dat tochA day in the Life, echt grote klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |