Haha geweldig! Overigens als ik Struker en Beatles intype in Google kom ik bij jouw reactie op Fokquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:40 schreef webfreak het volgende:
Is iemand hier overigens bekend met het Beatles-interview van Struker ?
Ik ken 't niet, maar kwam zojuist citaat van Theodor Holman tegen:
Het mooiste interview ooit vind ik die van Struker met de Beatles. Struker is een Nederlandse kunstenaar. Hij interviewde de Beatles toen ze net uit het vliegtuig kwamen. Hij praatte niet tegen ze maar ging dierengeluiden maken. John Lennon reageerde hierop door ook dat soort geluiden te maken en later deed iedereen mee. Dat was echt een hilarisch interview.
Iemand die 't welles gezien/gehoord heeft, dit interview?
Ja, ik kan er ook helemaal niets over vinden... Spijtigquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Haha geweldig! Overigens als ik Struker en Beatles intype in Google kom ik bij jouw reactie op Fok
Kun jij Nederlandse TV ontvangen dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef Nokia3310 het volgende:
Iemand maandagavond dat programma gezien dat terugblikte op de komst van de Beatles naar Nederland? Geillustreerd met mooie beelden van fans die in de grachten springen. Erg leuk om te zien!
Amen to that!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:05 schreef Zanderrr het volgende:
Mr. Kite een matig nummer? Dat vind ik een van de leukste nummers op Sgt. Pepper.![]()
The Complete Beatles Recording Sessions van Mark Lewisohn dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:37 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Inderdaad is Pepper niet de meest vernieuwende plaat. Maar toch, als je dat boek leest over de opname sessies (ben vergeten hoe het boek heet.. Jane heeft hem volgens mij in ieder geval), dan krijg je toch heel wat meer waardering voor de plaat (meer dan ik al had). Ze hebben daar toch wat interessante dingen gedaan.
Ik snap wel wat je bedoelt met die 'vanzelfsprekenheid', al valt het moeilijk onder woorden te brengen. Ik ben ook geen musicus, laat staan een songwriter, dus of het echt allemaal zo echt zo 'simpel' is durf ik niet goed te zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:39 schreef merdeka het volgende:
Misschien dat ik mensen voor het hoofd stoot als ik het zeg, maar er zit een soort simplisme in de Beatles muziek die me aanspreekt. De opbouw van de nummers is bijna vanzelfsprekend als je ze hoort, maar het verveelt toch niet.
Klopt. Hier erger ik me ook groen en geel aan, en ik heb mezelf ook al voorgenomen om deze CD's voortaan te laten liggen, omdat door dit systeem juist de eerlijke koper word belazerd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef Jane het volgende:
En trouwens, ik wil in ieder geval ook nog 1 reden aandragen waarom je (de cd van) Let It Be Naked niet zou moeten (willen) kopen: Er zit een godsgruwelijke kopieerbeveiliging op!!!Een beveiliging die uiteraard te omzeilen valt, maar niet zonder dat je je eerst enorm geërgerd hebt omdat je de cd bijvoorbeeld niet zonder capriolen uit te halen in je pc kunt afspelen.
Ik ben inmiddels weer terug in Nederland (helaasquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef webfreak het volgende:
[..]
Kun jij Nederlandse TV ontvangen dan?
Of zit je niet meer in London?
Of was 't op de BBC?
Of heb je satteliet?
Of alledrie misschien?
Dat klopt helemaal! Dat is exactly waarom mijn vriend me dom vond dat ik dit zo zeg, want hij kwam er ooit achter dat Beatles muziek lang niet zo simpel als het lijkt en is om dezelfde reden idolaat geworden van McCartney!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:58 schreef Jane het volgende:
Ik begreep wel laatst van een kennis dat het spelen niet altijd even simpel is. Hij is met een band een aantal Beatlesnummers aan het instuderen en hij probeert nu McCartneys baspartijen zo goed mogelijk onder de knie te krijgen. Dat schijnt bij sommige nummers nog helemaal niet zo'n simpele opgave te zijn. Maar nogmaals, ik ben zelf geen muzikant, dus ik kan het niet goed beoordelen. Iig had deze jongen er een geheel nieuwe waardering voor McCartney door gekregen.
Geloof mij maar, je gaat genietenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:40 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik heb vandaag the anthology dvd-set ontvangenIk spreek jullie wel weer na het weekend, dit weekend ga ik een Beatles marathon houden
![]()
Oeh, dat wordt geweldig, idd! Heel veel plezier!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:40 schreef Nokia3310 het volgende:
dit weekend ga ik een Beatles marathon houden![]()
Allright!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:40 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik heb vandaag the anthology dvd-set ontvangenIk spreek jullie wel weer na het weekend, dit weekend ga ik een Beatles marathon houden
![]()
Op dit moment vanaf ongeveer 60 euro, als ik zo eens kijk via www.elcheapo.nl en www.vergelijk.nl. En 49.99 pond bij CDWOW.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef Kolkus het volgende:
WIl die box ook wel graag zien, maar hij is peperduur toch??
Zijn er ook mensen dan die hem wegdoen als ze hem eenmaal hebben?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:10 schreef Zanderrr het volgende:
Ik denk dat je 'm tweedehands op Ebay ook wel goedkoper kunt vinden, als je een beetje mazzel hebt.
Oh?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:39 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik raad iedereen dvdsoon trouwens af, namelijk omdat de service hun naam geen eer aan doet. Ze zouden het beter dvdlong kunnen noemen, bij mij duurde het bijna 2 maanden voor ik het binnen had!! Op Ebay zijn inderdaad ook flink wat anthology's te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |