nee ken ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:14 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Die namen ken je niet?
Dan zijn het niet dezelfde gozers.
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog last gehad van die gast?
Kijk eens aan... hier is de oplossing!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef B-FliP het volgende:
Bel zijn ouders... Vertel het (je hoeft je niet te schamen, zij hebben ook dingen gedaan voordat ze josje verwekten)... Kijken wattie doet...
Je bent echt dom he...DENK het wel...je moet het zeker weten!! Je weet toch zelf wel dat je nu niet meer in je blote kut voor de webcam gaat zitten, of niet soms??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:46 schreef Salie het volgende:
ja denk het wel
dan doe alsof, hebben ze toch niet doorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gezakt met een 0.
Ik voldoe niet aan de eisen van een lokker.
Zij snapt er waarschijnlijk ook niks van! Als je alles op een rijtje hebt zitten, doe je dit niet. En als je zo geil bent, dan nodig je hem toch gewoon uit ipv beetje achter de webcam staan te huppelen...quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:21 schreef Beroepsgokker het volgende:
Tja hoe naief kun je zijn zeg.. Ik snap dit soort meiden echt niet maarja.
Er zijn specifieke screenshot programmaatjes, als je meer daarover wilt weten, kun je me via MSN contacteren, en doe dan wat luchtige zomerkleren aanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:40 schreef avotar het volgende:
hoe maak je die foto's...???????? verder dan print scrn kom ik niet via msn.. maar ik ben dan ook nie zo handig met computers..![]()
![]()
Eindelijk de kast uit gekomen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Er zijn specifieke screenshot programmaatjes, als je meer daarover wilt weten, kun je me via MSN contacteren, en doe dan wat luchtige zomerkleren aan![]()
sja.. maar hoe dan...?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:44 schreef MikeyMan het volgende:
Je kan hele films maken van je scherm... Erg handig
zoeken...quote:
Volgens mij behoor jij ook tot dat niveau, omdat je een topic van een paar maanden met zo'n nutteloze reactie omhoog kickt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef maertz het volgende:
Als ik dit zo lees allemaal... ik heb echt het idee dat je op het verkeerde forum zit.
Voor meer informatie wijs ik je door naar:
www.sugababes.nl
sterkte!
Haha!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:14 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Afpersing en chantage gebeuren meestal niet d.m.v een notariële akte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |