nee ken ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:14 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Die namen ken je niet?
Dan zijn het niet dezelfde gozers.
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog last gehad van die gast?
Kijk eens aan... hier is de oplossing!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef B-FliP het volgende:
Bel zijn ouders... Vertel het (je hoeft je niet te schamen, zij hebben ook dingen gedaan voordat ze josje verwekten)... Kijken wattie doet...
Je bent echt dom he...DENK het wel...je moet het zeker weten!! Je weet toch zelf wel dat je nu niet meer in je blote kut voor de webcam gaat zitten, of niet soms??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:46 schreef Salie het volgende:
ja denk het wel
dan doe alsof, hebben ze toch niet doorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gezakt met een 0.
Ik voldoe niet aan de eisen van een lokker.
Zij snapt er waarschijnlijk ook niks van! Als je alles op een rijtje hebt zitten, doe je dit niet. En als je zo geil bent, dan nodig je hem toch gewoon uit ipv beetje achter de webcam staan te huppelen...quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:21 schreef Beroepsgokker het volgende:
Tja hoe naief kun je zijn zeg.. Ik snap dit soort meiden echt niet maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |