abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:48:12 #101
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24412703
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:48 schreef Maerycke het volgende:

[..]

sjun.. je wilt de OP toch hopelijk geen hetze noemen?
Nee, ik heb het over de reacties op een wat recalcitrante openingspost. Ik zou het jammer vinden als Monidique ze al te serieus zou nemen... niettemin heb ik het echte vuurwerk maar wat achterwege gelaten voor het geval dat...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24412737
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ok jij wint.
Goedzo, nu kan ik weer rustig slapn.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:52:23 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24412767
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Goedzo, nu kan ik weer rustig slapn.
slap happy?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24412819
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan nog zou het (want er zit ook een hele zooi ONGEFUNDEERDE kritiek tussen, waar ik dus het over heb) dubbele karakter behouden bleven.
Welk dubbele karakter? Mag ik het niet oneens zijn met M?
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:43:34 #105
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24413601
Geweldige OP en nog betere happende reacties. Een schopje ONZ zou echt zonde zijn, want daar bijten de rechtse visjes niet zo.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:27:32 #106
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_24415361
Ik ben zelf vrij rechts en kan hier wel degelijk de humor van inzien... Die 5 linkse punten vind ik helemaal een giller!

Dat sommige hier zo hard op happen is eerder gebrek aan humor dan wat anders... Als Hans teeuwen of Bertje visser het zegt lachen ze er ook om..

Nee hoor TS Geweldige post.. Humor heerst
Denial isnt that a river in egypt ?
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:37:29 #107
82065 accelerator
rechts medium
pi_24416695
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 14:54 schreef Re het volgende:

[..]

jammer dat je weer 1 voorbeeld gebruikt, zal ook nog wel tot in den treure gebruikt blijven worden om een discussie dood te slaan

het is toch best grappig dat de meeste niet verder komen dan "slotje" of POL--->ONZ
Dat is de grap. Dat is namelijk altijd wat rechtse users van links FOK te horen klrijgen als ze een topic openen.
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:03:48 #108
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24417260
Monidique, je bent geniaal.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:10:50 #109
136 V.
Like tears in rain...
pi_24417397
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:21 schreef zoalshetis het volgende:

bron?
Exquise me? Baking powder?

Een bron voor iets dat ik niet heb gezien...

Ik weet het niet, hoor, maar daar zul je wel rechts voor moeten zijn, of zo...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:24:45 #110
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_24417717
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:16 schreef zoalshetis het volgende:
staat deze stigmatiserende troep nog steeds in pol? onz of dicht lijkt me logischer.
Dit zegt zoalshetis
quote:
Dat zie ik je nou nooit in die vele andere topics posten.
Dit zeg jij
quote:
bron
Zegt zoalshetisweer

En vervolgens zeg jij dit?
quote:
Exquise me? Baking powder?

Een bron voor iets dat ik niet heb gezien...

Ik weet het niet, hoor, maar daar zul je wel rechts voor moeten zijn, of zo...

V.
Eerst iemand zeggen dat hij dat soort dingen nooit in andere posts zegt. Hoe weet jij dat dan als je dat nog nooit gezien heb.

Moet je vast en zeker links voor zijn Wel wijzen maar niet met feiten komen
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:35:40 #111
136 V.
Like tears in rain...
pi_24417915
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef RAND het volgende:

[..]

Dit zegt zoalshetis
[..]

Dit zeg jij
[..]

Zegt zoalshetisweer

En vervolgens zeg jij dit?
1) Had ik het tegen jou
2) Wie (wat) ben jij?
quote:
Eerst iemand zeggen dat hij dat soort dingen nooit in andere posts zegt. Hoe weet jij dat dan als je dat nog nooit gezien heb.
3) Begrijpend lezen, wel eens geprobeerd? Wie weet bevalt het.
quote:
Moet je vast en zeker links voor zijn Wel wijzen maar niet met feiten komen
4) Probeer eerst het lezen machtig te worden.
5) Dan hoef je ook niet meer als een randdebiel uit de hoek te komen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:46:57 #112
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_24418158
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

1) Had ik het tegen jou
2) Wie (wat) ben jij?
[..]

[..]

V.
LOL! Kijk dit bedoel ik nou.. Je voelt je nu vast heel erg aangevallen he kneusje

Ik zou eerst maar eens wat aan dat vingertje van je doen.. Daarnaast kan en mag ik zeggen wat ik wil en verdedigen wie ik wil tis immers een publiek forum... Maar als jij zegt dat iemand zich ergens anders nooit zo uitlaat moet je wel met argumenten komen en je niet verschuilen achter je domheid. omdat die persoon dan wel wil weten waar je het over hebt.

Begrijpend lezen is voor mij niet moeilijk hoor, ik denk eerder dat jij er moeite mee heb. Maar ook dat zal je afdoen als huh waar heb je het over heb ik dat gezegd dan..vast iets in die trant.

Daarnaast heb je zeker heel erg lang over de opmerking randdebiel moeten nadenken? of is creativiteit niet aan jouw besteed? Kom op zeg als je wil dat ik je serieus neem verwacht ik wel wat meer als wild om je heen slaan en domme dingen roepen.
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:53:40 #113
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24418260
Het verschil tussen de reacties van rechtse users in dit topic en linkse users in het andere topic is veelzeggend.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24418277
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

1) Had ik het tegen jou
2) Wie (wat) ben jij?
[..]

[..]

V.
Vtje toch, laat de kindertjes eens met rust!
Niet iedereen kan lezen, laat staan begrijpend lezen.
pi_24418318
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:53 schreef Sidekick het volgende:
Het verschil tussen de reacties van rechtse users in dit topic en linkse users in het andere topic is veelzeggend.
Verlicht ons met uw wijzheid en vertel ons wat de verschillen zijn
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:59:38 #116
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_24418386
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Verlicht ons met uw wijzheid en vertel ons wat de verschillen zijn
Ja misschien zit er iets leuks tussen. Dan kunnen we het misschien echt ergens over hebben ipv van elkaar afzeiken.
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:54:33 #117
136 V.
Like tears in rain...
pi_24419570
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:46 schreef RAND het volgende:

[..]

LOL! Kijk dit bedoel ik nou.. Je voelt je nu vast heel erg aangevallen he kneusje
Ehhh, nee?
quote:
Ik zou eerst maar eens wat aan dat vingertje van je doen..
Welke van de 10?
quote:
Daarnaast kan en mag ik zeggen wat ik wil en verdedigen wie ik wil tis immers een publiek forum...
O, was het verdedigen? Ik vond het meer een publiekelijk etaleren van je gebrek aan leesvermogen. Maar zo je wilt.
quote:
Maar als jij zegt dat iemand zich ergens anders nooit zo uitlaat moet je wel met argumenten komen en je niet verschuilen achter je domheid. omdat die persoon dan wel wil weten waar je het over hebt.
Ik zeg het nog maar een keer: leer lezen.
quote:
Begrijpend lezen is voor mij niet moeilijk hoor
Ach, welnee.
quote:
ik denk eerder dat jij er moeite mee heb.
'denken' Hmmm. eerst leren lezen. Dan voorzichtig aan proberen te denken. Maar niet eerder. Het gaat je nog niet zo goed af, namelijk.
quote:
Maar ook dat zal je afdoen als huh waar heb je het over heb ik dat gezegd dan..vast iets in die trant.
Doe maar lezen.
quote:
Daarnaast heb je zeker heel erg lang over de opmerking randdebiel moeten nadenken?
Nee. Die maak ik wel vaker. Maar ik zag pas na mijn post dat jij jezelf RAND hebt gedoopt. Het zal Freudiaans van je zijn.
quote:
Of is creativiteit niet aan jouw besteed?
Aan mijn wat?
quote:
Kom op zeg als je wil dat ik je serieus neem verwacht ik wel wat meer als wild om je heen slaan en domme dingen roepen.
Ik hoef door types als jij niet serieus genomen te worden. Dat doe je maar met je snotvriendjes in de douche.

V.

[ Bericht 1% gewijzigd door V. op 05-01-2005 21:59:35 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:55:41 #118
136 V.
Like tears in rain...
pi_24419592
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vtje toch, laat de kindertjes eens met rust!
Niet iedereen kan lezen, laat staan begrijpend lezen.
Het was sterker dan ik

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:28:03 #119
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_24427687
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ehhh, nee?
[..]

Welke van de 10?
[..]

O, was het verdedigen? Ik vond het meer een publiekelijk etaleren van je gebrek aan leesvermogen. Maar zo je wilt.
[..]

Ik zeg het nog maar een keer: leer lezen.
[..]

Ach, welnee.
[..]

'denken' Hmmm. eerst leren lezen. Dan voorzichtig aan proberen te denken. Maar niet eerder. Het gaat je nog niet zo goed af, namelijk.
[..]

Doe maar lezen.
[..]

Nee. Die maak ik wel vaker. Maar ik zag pas na mijn post dat jij jezelf RAND hebt gedoopt. Het zal Freudiaans van je zijn.
[..]

Aan mijn wat?
[..]

Ik hoef door types als jij niet serieus genomen te worden. Dat doe je maar met je snotvriendjes in de douche.

V.
Je voelt je nu vast een stuk beter .... Met je kwootjes en daar de reactie's dan weer op.. Goh goh. Grote vent.... Al een echte fokker geworden.. Kijk eens wat ik kan ik kan quoten en mensen op hun fouten wijzen zodat ik me zielige kleine beschadigde ego op kan krikken.

Nogmaals : Als je iemand iets verwijt doe het dan goed (het geen waar ik je al in het begin op een grappige manier op probeerde te wijzen, dat is helaas mislukt). Humor is je blijkbaar vreemd, je kan veel beter wild om je heen slaan in een poging je zielige ego op te krikken... Beetje jammer.

Overgens ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik douche meestal gewoon lekker alleen of samen met het vrouwtje.. Douchen met me vriendjes is mij in tegenstelling tot jouw geheel vreemd.

Maar goed ik heb geen zin in een flame war zo belangrijk of intresant vind ik je niet..

Het ga je goed
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:40:57 #120
136 V.
Like tears in rain...
pi_24427812
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:28 schreef RAND het volgende:

Nogmaals : Als je iemand iets verwijt doe het dan goed (het geen waar ik je al in het begin op een grappige manier op probeerde te wijzen, dat is helaas mislukt).
Het is mislukt, BOKKENLUL, omdat je geen punt hebt.

Als JIJ iemand iets verwijt -grappig bedoeld of niet- doe het dan goed.

Dat is iets dat ik je al een aantal posts probeer duidelijk te maken, maar wat maar niet tot je botte hersens wil doordringen.

Je hebt geen punt. Wat je zei sloeg nergens op. Omdat je niet kunt lezen.

Kun je tragisch hooghartig gaan janken, maar je kunt het hooguit jezelf kwalijk nemen dat je eigen misplaatste wijsneuzengedrag in je bakkes is ontploft.

Je bent niet half zo slim als je zelf denkt, nitwit. En dat is niet mijn schuld.

V.

[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 06-01-2005 09:54:13 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24427878
De V. had gelijk

Hoe kan je nou met een bron komen die niet gepost is? Leg dat even uit RAND.
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:58:07 #122
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_24428034
*zucht*

En dan moet ik leren lezen.. Het is je eigen post sukkel..

Als IK tegen iemand zeg dat ik die persoon dat ergens anders nooit zie doen/zeggen. Moet dat toch ergens op gebaseerd zijn. Dan kan ik die persoon toch ook zeggen waar ik dat op basseer en met echte argumenten komen? Zo moeilijk is het niet hoor.... Of snapte je echt niet wat hij met bron bedoelde..

Maar goed ik zal het je 1 keer proberen uit te leggen waarom ik dat dan zei.. Want blijkbaar snappen je paar hersencelletjes dat niet en val je liever gelijk mensen aan.

Je sluit je opmerking met "Ik weet het niet, hoor, maar daar zul je wel rechts voor moeten zijn, of zo... " Aanleiding voor mij om daar een grapje over te maken.... Zo vreemd en moeilijk is het allemaal niet hoor... Het vergt alleen wat meer denk vermogen van je

Vervolgens is je Ego derhalve gekrenkt dat je wild om je heen gaat slaan, Dus humor is je blijkbaar vreemd of je heb een heel laag incasserings vermogen..... Iets wat vaker voorkomt is ook helemaal niet erg het is je vergeven.... Het was dus helemaal niet mijn bedoeling je zwart te maken het was een poging een grapje te maken.. vanwege de opmerking over rechts. Jammer dat je blijkbaar zo goed begrijpend kan lezen dat de simpele dingen voor jou heel moeilijk worden.

Maar ik heb nu genoeg tijd aan je besteed ik ga wat nuttigs doen.
pi_24428099
http://www.davidrietveld.nl/10puntenplan/
Vooral voor degenen die zich nog herinneren wat het '10 puntenplan' van wilders precies was
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:04:42 #124
136 V.
Like tears in rain...
pi_24428117
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:58 schreef RAND het volgende:
*zucht*

En dan moet ik leren lezen..
Inderdaad.
quote:
Het is je eigen post sukkel..
Er is hier maar één sukkel.
quote:
Als IK tegen iemand zeg dat ik die persoon dat ergens anders nooit zie doen/zeggen. Moet dat toch ergens op gebaseerd zijn.
Ja. Op het feit dat ik het niet heb gezien. Als ik nou had gezegd: 'dat zeg je nooit' had je een punt gehad. Ik zeg echter dat ik het nooit heb gezien. Ik. Heb. Iets. Niet. Gezien.

"Jongens, ik heb The Grudge niet gezien"
"Bewijs het maar"

Dat slaat toch nergens op? Ik zeg niet dat de film The Grudge niet bestaat, ik zeg dat ik hem niet heb gezien.

Datzelfde geldt hier... Ik zeg dat ik zoalshetis iets niet heb zien doen. Ik zeg niet DAT hij het niet heeft gedaan (en als hij het niet heeft gedaan kan ik daar dus sowieso geen bron van geven. Als hij van mening is van wel zou hij dat eenvoudiger kunnen aantonen), ik zeg dat IK het niet heb gezien. En dáár is geen bron voor. Heel eenvoudig.

Dat je dat nog steeds niet wilt snappen, zegt -alsof je vorige posts dat al niet deden- genoeg over jou.

What am I... flypaper for freaks

V.

[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 06-01-2005 10:12:06 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24428157
De humor stroomt van linkse Verbal af ja.
Bluesdude en SCH: bekken houden met jullie gejank.
Zo, dat scheelt weer 400 nutteloze reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')