Nee, ik heb het over de reacties op een wat recalcitrante openingspost. Ik zou het jammer vinden als Monidique ze al te serieus zou nemen... niettemin heb ik het echte vuurwerk maar wat achterwege gelaten voor het geval dat...quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
sjun.. je wilt de OP toch hopelijk geen hetze noemen?
slap happy?quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goedzo, nu kan ik weer rustig slapn.
Welk dubbele karakter? Mag ik het niet oneens zijn met M?quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan nog zou het (want er zit ook een hele zooi ONGEFUNDEERDE kritiek tussen, waar ik dus het over heb) dubbele karakter behouden bleven.
Dat is de grap. Dat is namelijk altijd wat rechtse users van links FOK te horen klrijgen als ze een topic openen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:54 schreef Re het volgende:
[..]
jammer dat je weer 1 voorbeeld gebruikt, zal ook nog wel tot in den treure gebruikt blijven worden om een discussie dood te slaan
het is toch best grappig dat de meeste niet verder komen dan "slotje" of POL--->ONZ
Exquise me? Baking powder?quote:
Dit zegt zoalshetisquote:quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:16 schreef zoalshetis het volgende:
staat deze stigmatiserende troep nog steeds in pol? onz of dicht lijkt me logischer.
Dit zeg jijquote:Dat zie ik je nou nooit in die vele andere topics posten.
Zegt zoalshetisweerquote:bron
Eerst iemand zeggen dat hij dat soort dingen nooit in andere posts zegt. Hoe weet jij dat dan als je dat nog nooit gezien heb.quote:Exquise me? Baking powder?
Een bron voor iets dat ik niet heb gezien...
Ik weet het niet, hoor, maar daar zul je wel rechts voor moeten zijn, of zo...
V.
1) Had ik het tegen jouquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef RAND het volgende:
[..]
Dit zegt zoalshetis
[..]
Dit zeg jij
[..]
Zegt zoalshetisweer
En vervolgens zeg jij dit?
3) Begrijpend lezen, wel eens geprobeerd? Wie weet bevalt het.quote:Eerst iemand zeggen dat hij dat soort dingen nooit in andere posts zegt. Hoe weet jij dat dan als je dat nog nooit gezien heb.
4) Probeer eerst het lezen machtig te worden.quote:Moet je vast en zeker links voor zijnWel wijzen maar niet met feiten komen
LOL! Kijk dit bedoel ik nou.. Je voelt je nu vast heel erg aangevallen he kneusjequote:Op woensdag 5 januari 2005 20:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
1) Had ik het tegen jou
2) Wie (wat) ben jij?
[..]
3) Begrijpend lezen, wel eens geprobeerd? Wie weet bevalt het.
[..]
4) Probeer eerst het lezen machtig te worden.
5) Dan hoef je ook niet meer als een randdebiel uit de hoek te komen.
V.
Vtje toch, laat de kindertjes eens met rust!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
1) Had ik het tegen jou
2) Wie (wat) ben jij?
[..]
3) Begrijpend lezen, wel eens geprobeerd? Wie weet bevalt het.
[..]
4) Probeer eerst het lezen machtig te worden.
5) Dan hoef je ook niet meer als een randdebiel uit de hoek te komen.
V.
Verlicht ons met uw wijzheid en vertel ons wat de verschillen zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:53 schreef Sidekick het volgende:
Het verschil tussen de reacties van rechtse users in dit topic en linkse users in het andere topic is veelzeggend.
Ja misschien zit er iets leuks tussen. Dan kunnen we het misschien echt ergens over hebben ipv van elkaar afzeiken.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Verlicht ons met uw wijzheid en vertel ons wat de verschillen zijn
Ehhh, nee?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:46 schreef RAND het volgende:
[..]
LOL! Kijk dit bedoel ik nou.. Je voelt je nu vast heel erg aangevallen he kneusje
Welke van de 10?quote:Ik zou eerst maar eens wat aan dat vingertje van je doen..
O, was het verdedigen? Ik vond het meer een publiekelijk etaleren van je gebrek aan leesvermogen. Maar zo je wilt.quote:Daarnaast kan en mag ik zeggen wat ik wil en verdedigen wie ik wil tis immers een publiek forum...
Ik zeg het nog maar een keer: leer lezen.quote:Maar als jij zegt dat iemand zich ergens anders nooit zo uitlaat moet je wel met argumenten komen en je niet verschuilen achter je domheid. omdat die persoon dan wel wil weten waar je het over hebt.
Ach, welnee.quote:Begrijpend lezen is voor mij niet moeilijk hoor
'denken' Hmmm. eerst leren lezen. Dan voorzichtig aan proberen te denken. Maar niet eerder. Het gaat je nog niet zo goed af, namelijk.quote:ik denk eerder dat jij er moeite mee heb.
Doe maar lezen.quote:Maar ook dat zal je afdoen als huh waar heb je het over heb ik dat gezegd dan..vast iets in die trant.
Nee. Die maak ik wel vaker. Maar ik zag pas na mijn post dat jij jezelf RAND hebt gedoopt. Het zal Freudiaans van je zijn.quote:Daarnaast heb je zeker heel erg lang over de opmerking randdebiel moeten nadenken?
Aan mijn wat?quote:Of is creativiteit niet aan jouw besteed?
Ik hoef door types als jij niet serieus genomen te worden. Dat doe je maar met je snotvriendjes in de douche.quote:Kom op zeg als je wil dat ik je serieus neem verwacht ik wel wat meer als wild om je heen slaan en domme dingen roepen.
Het was sterker dan ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vtje toch, laat de kindertjes eens met rust!
Niet iedereen kan lezen, laat staan begrijpend lezen.
Je voelt je nu vast een stuk beterquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ehhh, nee?
[..]
Welke van de 10?
[..]
O, was het verdedigen? Ik vond het meer een publiekelijk etaleren van je gebrek aan leesvermogen. Maar zo je wilt.
[..]
Ik zeg het nog maar een keer: leer lezen.
[..]
Ach, welnee.
[..]
'denken' Hmmm. eerst leren lezen. Dan voorzichtig aan proberen te denken. Maar niet eerder. Het gaat je nog niet zo goed af, namelijk.
[..]
Doe maar lezen.
[..]
Nee. Die maak ik wel vaker. Maar ik zag pas na mijn post dat jij jezelf RAND hebt gedoopt. Het zal Freudiaans van je zijn.
[..]
Aan mijn wat?
[..]
Ik hoef door types als jij niet serieus genomen te worden. Dat doe je maar met je snotvriendjes in de douche.
V.
Het is mislukt, BOKKENLUL, omdat je geen punt hebt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:28 schreef RAND het volgende:
Nogmaals : Als je iemand iets verwijt doe het dan goed (het geen waar ik je al in het begin op een grappige manier op probeerde te wijzen, dat is helaas mislukt).
Inderdaad.quote:
Er is hier maar één sukkel.quote:Het is je eigen post sukkel..
Ja. Op het feit dat ik het niet heb gezien. Als ik nou had gezegd: 'dat zeg je nooit' had je een punt gehad. Ik zeg echter dat ik het nooit heb gezien. Ik. Heb. Iets. Niet. Gezien.quote:Als IK tegen iemand zeg dat ik die persoon dat ergens anders nooit zie doen/zeggen. Moet dat toch ergens op gebaseerd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |