quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Donderdag proefrit zwarte Bandit600S uit 2004 met 13700km dus
[afbeelding]
Ik dacht dat je laatst zei dat je door aankoop van tandwielset en banden geen poen had voor nieue motoquote:
En toen zei ik paar dagen geleden dat ik ineens financiele steun kreeg van omaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:10 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst zei dat je door aankoop van tandwielset en banden geen poen had voor nieue moto![]()
![]()
hmm, daar heb ik niet veel van meegekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toen zei ik paar dagen geleden dat ik ineens financiele steun kreeg van oma
Jij kan best aardig sturen als ik die filmpjes ziet andersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lekker boeiend.. Ik weet dat ik niet goed kan rijden en dat geef ik ook toe ook![]()
![]()
Beetje verwend ben je wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toen zei ik paar dagen geleden dat ik ineens financiele steun kreeg van oma
Lucht/oliegekoeld he ...... blijft lastig.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou de onderhoudsinterval ook hetzelfde gebleven zijnLijkt me wel, zelfde blok immers
Al sinds 88...
Maar misschien omdat er in 96 nog niet zulke goede olie was als nu dat het van 6000 naar 10.000km is geschroefdMaar dat denk ik niet....
Je anders aardig je banden verbrand op dat klaverblad in de zomer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lekker boeiend.. Ik weet dat ik niet goed kan rijden en dat geef ik ook toe ook![]()
![]()
Mij boeit het niet echt wat anderen van mijn rijcapaciteiten vinden. Ik rijd niet voor anderen, ik rijd voor mezelfquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij kan best aardig sturen als ik die filmpjes ziet anders(dat wou je gewoon ff horen?
) Denk ook niet dat ik je bijhoud eerlijk gezegd
Een goede cou uh rijder op een ZX6R stuurt een 25kw Bandit er echt wel uit
Een ZXR400 trouwens ook als het goed is
![]()
Nee ..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie zou er nee tegen zeggen....
SChuurpapier en slechte afstelling doen wonderenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je anders aardig je banden verbrand op dat klaverblad in de zomer.
Of was je vering en bandenspanning zo slecht ingesteld.![]()
Er waren in ieder geval geen schaamrandjes meer.
Tot diep in de nacht met een dremeltje je banden bewerken ..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:30 schreef ploderus het volgende:
SChuurpapier en slechte afstelling doen wonderen![]()
![]()
Zei hij die als enige een avatar heeft waar ie een knee-down maaktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mij boeit het niet echt wat anderen van mijn rijcapaciteiten vinden. Ik rijd niet voor anderen, ik rijd voor mezelfHet maakt me ook niet uit of anderen sneller of langzamer rijden, belangrijkste blijft nu eenmaal dat je je eigen tempo moet bepalen. Niet laten opfokken door anderen. Daar komen ongelukken door..
![]()
En die filmpies zeggen niets.. Wie zegt dat ik dat was?![]()
![]()
Wat heeft een kneedown met rijcapaciteiten te maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zei hij die als enige een avatar heeft waar ie een knee-down maakt
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:24 schreef hicham het volgende:
Goeiemorgen
Ik haat Rietvaerder
Weet nu helemaal niet meer welke motor ik moet nemenIk dacht vanavond nog toen ik in bed lag. Fuck die bandit
Maar nou zie ik hem... en begin ik toch weer te twijfelen. Heb een haat-liefde verhouding met dat ding
![]()
![]()
Daar is maar 1 remedie tegen, bekijken in het echt en proefrijdenMaar het duurt nog zo lang
![]()
Het is toch een stukje beheersingquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:15 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat heeft een kneedown met rijcapaciteiten te maken?![]()
Heb ff je adres achterhaaldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar zag je hem dan Hicham ?
Beheersing? Gewoon als een aap ernaast hangen is alles wat je hoeft te doen hoor..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het is toch een stukje beheersing
Beter als die kneuzen die er als een aap naast gaan hangen
Ey, niet te serieus hoor
Mijn pappie weet het beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moest van mn pa zeggen dat hij op een FJR1300A uit 2003 rijd en dat hij mijn Bandit super vind rijden, en het beste wat je kunt kopen voor dat geld.
Ja!! ken Riet meer dan iets langer, en mensen die aan een GS-500 denken moet ik behoeden voor fouten.quote:
Cool! Lijkt me vet gaaf om te kunnen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef ploderus het volgende:
[..]
Beheersing? Gewoon als een aap ernaast hangen is alles wat je hoeft te doen hoor..
Maar kneedownen is vet simpel man! Niks beheersing.. Ik kan het je in een uurtje leren(maar aangezien jij circuit gereden hebt zul je het al wel kunnen.. )
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ja!! ken Riet meer dan iets langer, en mensen die aan een GS-500 denken moet ik behoeden voor fouten.
Stap 1: Koop een apenpakquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Cool! Lijkt me vet gaaf om te kunnen!
Neh, maar ik zie een beginner geen mooie en geslaagde KD maken.... dat bedoelde ik. Nee, ik denk dat er niets mis is met jouw bochtenwer
Ik heb alleen geen mogelijkheid tot sliders plaatsen op mn broek![]()
Ik zou het vast nog wel kunnen, het is wel een jaar of 3 geleden dus het zou nog wel ff wennen zijn....eens een andere broek kopen
Veel winkels/motozoom(!) verkopen een onderpad voor bestaande leren of nylon kleding.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb alleen geen mogelijkheid tot sliders plaatsen op mn broek![]()
Ik zou het vast nog wel kunnen, het is wel een jaar of 3 geleden dus het zou nog wel ff wennen zijn....eens een andere broek kopen
Serieus? Ik kan niet naaienquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Veel winkels/motozoom(!) verkopen een onderpad voor bestaande leren of nylon kleding.![]()
Die kan je er dan op naaien ...... geen nieuwe broek dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |