quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Donderdag proefrit zwarte Bandit600S uit 2004 met 13700km dus
[afbeelding]
Ik dacht dat je laatst zei dat je door aankoop van tandwielset en banden geen poen had voor nieue motoquote:
En toen zei ik paar dagen geleden dat ik ineens financiele steun kreeg van omaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:10 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst zei dat je door aankoop van tandwielset en banden geen poen had voor nieue moto![]()
![]()
hmm, daar heb ik niet veel van meegekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toen zei ik paar dagen geleden dat ik ineens financiele steun kreeg van oma
Jij kan best aardig sturen als ik die filmpjes ziet andersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lekker boeiend.. Ik weet dat ik niet goed kan rijden en dat geef ik ook toe ook![]()
![]()
Beetje verwend ben je wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toen zei ik paar dagen geleden dat ik ineens financiele steun kreeg van oma
Lucht/oliegekoeld he ...... blijft lastig.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou de onderhoudsinterval ook hetzelfde gebleven zijnLijkt me wel, zelfde blok immers
Al sinds 88...
Maar misschien omdat er in 96 nog niet zulke goede olie was als nu dat het van 6000 naar 10.000km is geschroefdMaar dat denk ik niet....
Je anders aardig je banden verbrand op dat klaverblad in de zomer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lekker boeiend.. Ik weet dat ik niet goed kan rijden en dat geef ik ook toe ook![]()
![]()
Mij boeit het niet echt wat anderen van mijn rijcapaciteiten vinden. Ik rijd niet voor anderen, ik rijd voor mezelfquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij kan best aardig sturen als ik die filmpjes ziet anders(dat wou je gewoon ff horen?
) Denk ook niet dat ik je bijhoud eerlijk gezegd
Een goede cou uh rijder op een ZX6R stuurt een 25kw Bandit er echt wel uit
Een ZXR400 trouwens ook als het goed is
![]()
Nee ..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie zou er nee tegen zeggen....
SChuurpapier en slechte afstelling doen wonderenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je anders aardig je banden verbrand op dat klaverblad in de zomer.
Of was je vering en bandenspanning zo slecht ingesteld.![]()
Er waren in ieder geval geen schaamrandjes meer.
Tot diep in de nacht met een dremeltje je banden bewerken ..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:30 schreef ploderus het volgende:
SChuurpapier en slechte afstelling doen wonderen![]()
![]()
Zei hij die als enige een avatar heeft waar ie een knee-down maaktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mij boeit het niet echt wat anderen van mijn rijcapaciteiten vinden. Ik rijd niet voor anderen, ik rijd voor mezelfHet maakt me ook niet uit of anderen sneller of langzamer rijden, belangrijkste blijft nu eenmaal dat je je eigen tempo moet bepalen. Niet laten opfokken door anderen. Daar komen ongelukken door..
![]()
En die filmpies zeggen niets.. Wie zegt dat ik dat was?![]()
![]()
Wat heeft een kneedown met rijcapaciteiten te maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zei hij die als enige een avatar heeft waar ie een knee-down maakt
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:24 schreef hicham het volgende:
Goeiemorgen
Ik haat Rietvaerder
Weet nu helemaal niet meer welke motor ik moet nemenIk dacht vanavond nog toen ik in bed lag. Fuck die bandit
Maar nou zie ik hem... en begin ik toch weer te twijfelen. Heb een haat-liefde verhouding met dat ding
![]()
![]()
Daar is maar 1 remedie tegen, bekijken in het echt en proefrijdenMaar het duurt nog zo lang
![]()
Het is toch een stukje beheersingquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:15 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat heeft een kneedown met rijcapaciteiten te maken?![]()
Heb ff je adres achterhaaldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar zag je hem dan Hicham ?
Beheersing? Gewoon als een aap ernaast hangen is alles wat je hoeft te doen hoor..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het is toch een stukje beheersing
Beter als die kneuzen die er als een aap naast gaan hangen
Ey, niet te serieus hoor
Mijn pappie weet het beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moest van mn pa zeggen dat hij op een FJR1300A uit 2003 rijd en dat hij mijn Bandit super vind rijden, en het beste wat je kunt kopen voor dat geld.
Ja!! ken Riet meer dan iets langer, en mensen die aan een GS-500 denken moet ik behoeden voor fouten.quote:
Cool! Lijkt me vet gaaf om te kunnen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef ploderus het volgende:
[..]
Beheersing? Gewoon als een aap ernaast hangen is alles wat je hoeft te doen hoor..
Maar kneedownen is vet simpel man! Niks beheersing.. Ik kan het je in een uurtje leren(maar aangezien jij circuit gereden hebt zul je het al wel kunnen.. )
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ja!! ken Riet meer dan iets langer, en mensen die aan een GS-500 denken moet ik behoeden voor fouten.
Stap 1: Koop een apenpakquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Cool! Lijkt me vet gaaf om te kunnen!
Neh, maar ik zie een beginner geen mooie en geslaagde KD maken.... dat bedoelde ik. Nee, ik denk dat er niets mis is met jouw bochtenwer
Ik heb alleen geen mogelijkheid tot sliders plaatsen op mn broek![]()
Ik zou het vast nog wel kunnen, het is wel een jaar of 3 geleden dus het zou nog wel ff wennen zijn....eens een andere broek kopen
Veel winkels/motozoom(!) verkopen een onderpad voor bestaande leren of nylon kleding.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb alleen geen mogelijkheid tot sliders plaatsen op mn broek![]()
Ik zou het vast nog wel kunnen, het is wel een jaar of 3 geleden dus het zou nog wel ff wennen zijn....eens een andere broek kopen
Serieus? Ik kan niet naaienquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Veel winkels/motozoom(!) verkopen een onderpad voor bestaande leren of nylon kleding.![]()
Die kan je er dan op naaien ...... geen nieuwe broek dus.![]()
Lijkt wel de vulling voor Georgina d'r voorgevel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan niet naaien
"Hee ma, kan je dit effe erop naaien?" "Waar is het voor?" "Ehh..."
quote:Basisklitteband v. Kneepads ¤ 10,95 (per paar)
Klitteband (velcro) stukken om op de knie van een broek te naaien om zodoende kneepads te kunnen bevestigen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:08 schreef hicham het volgende:
En dat voor maar ¤ 2500,- (waarschijnlijk nog wel minder)
Ahum...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:08 schreef hicham het volgende:
En dat voor maar ¤ 2500,- (waarschijnlijk nog wel minder)
Bekijk die mooie vloeiende lijnen, die volle koplamp, dikke uitlaatdemper .. zachte buddy ..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:08 schreef hicham het volgende:
Damn, zo een motor laat je toch niet staan??
[afbeelding]
Ik bied ¤ 3.500,- (waarschijnlijk nog wel meer)
Kan jij naaien?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lijkt wel de vulling voor Georgina d'r voorgevel.
[..]
Hold meeeee............... im cummingggggg....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bekijk die mooie vloeiende lijnen, die volle koplamp, dikke uitlaatdemper .. zachte buddy ..![]()
![]()
Altijd makkelijk als je 190 of langer bent, dan hoef je in principe alleen je liezen uit elkaar te rukken en dan KD je alquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:55 schreef ploderus het volgende:
[..]
Stap 1: Koop een apenpak
Stap 2: Ga in een bocht naast je motor hangen
Stap 3: SCHRAAP
Een gozer die op zijn bek was gegaan omdat hij met zijn choke erop (ZX9R) een bocht in ging en uit paniek zijn voorrem blokkeerde lukte het ook na 10 minuten..![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham, als je serieus interesse heb kunnen we wel effe mailen/bellen over hoe of wat
quote:Youssefzegt:
bel Rietvaerder
Hichamzegt:
waarom ?
Youssefzegt:
Hij zegt bel voor interesse
Youssefzegt:
of mail hem dan tenminste
Youssefzegt:
Gewoon voordat je rijbewijs haalt
Youssefzegt:
meteen 21 januari ophale
Youssefzegt:
kan ik ook ff rijden op de bandit
Youssefzegt:
of ga ik achterop om foto's in een bocht van je te maken
Als je lang bent gaat het idd heel makkelijk. Dan hoef je geen eens te gaan verzittenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:22 schreef Makster het volgende:
Ik heb het DRUK vandaag, opzich wel relaxed natuurlijk, maar toch
[..]
Altijd makkelijk als je 190 of langer bent, dan hoef je in principe alleen je liezen uit elkaar te rukken en dan KD je al![]()
Dit jaar ga ik er ook voor, alleen nog ff mijn motor in elkaar zetten![]()
Heb al een andere slang voor de koelvloeistof, ringen hadden ze niet bij die KUT Gamma om mijn motor op te hoden.
Remklauwen worden schoon gemaakt dus gaat weer de goede kant op
Ja, mooi niet dusquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoop ik dat die Bandit de 21e niet weg is
Kan je nie eerder komen
Ga mn motor trouwens zaterdag echt een complete wasbeurt geven, elk gaatje, elke hoekje totaal cleanen......Istie wel aan toe..... ziet er nu niet uit
Tegen krassen van de rits op je jasquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:38 schreef Youssef het volgende:
Waarvoor is een tankpad eigenlijk? Is dat zodat je 'hem' in het midden kan leggen zonder dat ie wegglijdt?Nou?
Als je een motor wilt kopen zou ik niet al te lang meer wachten. Hoe dichter je bij de lente komt hoe moeilijker het wordt een beetje een goede motor te vinden ivm groeiende vraag naar motoren aan het begin van het seizoen..quote:
Zodat 'hij' niet zoveel pijn doet als je een prutserige stoppie maaktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:38 schreef Youssef het volgende:
Waarvoor is een tankpad eigenlijk? Is dat zodat je 'hem' in het midden kan leggen zonder dat ie wegglijdt?Nou?
Ja maar als ik 'em wil kopen dan laat je hem wel even daar tot ik m'n rijbewijs heb toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Yup. Ik moet hem toch echt binnen 2 weken kwijtIk bedoelde dus, dat straks de 21e die Bandit die ik wil weg is....
Klopt als een bu..... uh Suzukiquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:38 schreef ploderus het volgende:
[..]
Als je een motor wilt kopen zou ik niet al te lang meer wachten. Hoe dichter je bij de lente komt hoe moeilijker het wordt een beetje een goede motor te vinden ivm groeiende vraag naar motoren aan het begin van het seizoen..
Verder wordt er in de lente vaken afgereden, dus meer vraag naar (25kW) motoren..
Eeeeeehhh... als jij hem eerst betaaldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja maar als ik 'em wil kopen dan laat je hem wel even daar tot ik m'n rijbewijs heb toch?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:38 schreef ploderus het volgende:
Als je een motor wilt kopen zou ik niet al te lang meer wachten. Hoe dichter je bij de lente komt hoe moeilijker het wordt een beetje een goede motor te vinden ivm groeiende vraag naar motoren aan het begin van het seizoen..
Verder wordt er in de lente vaken afgereden, dus meer vraag naar (25kW) motoren..
Mijn (tweeling)broertje heeft een half jaar op mijn (auto)rijbewijs geredenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gamma .. de koper van mijn vorige motor (mei 2004) had ook nog geen papiertje. (pic)
[afbeelding]
Hij moest eerst nog bijzondere verrichtingen doen, en 6 weken daarna pas afrijden.
Kijk als je de motor al hebt voor het behalen van het papiertje, dan heb je stijl.
Ik had uiteraard mijn eerste motortje ook al staan voor het papiertje.. zelfs een keer op gelest een uurtje.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Proefritje word lastig zonder rijbewijsKen je niemand met een a-rijbewijs die een proefrit zou kunnen maken mocht je mij niet vertrouwen?
Tis maar net waar je behoefte aan hebt...
Domme actie vind ik het altijd van anderen ..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:04 schreef ploderus het volgende:
Mijn (tweeling)broertje heeft een half jaar op mijn (auto)rijbewijs geredenDAt is een voordeel van tweeling zijn
Het nadeel van een motor hebben voor je je rijbewijs hebt is dat je er eigenlijk nog niet op mag rijden. En dat is een hele kwelling als hij zielig alleen in de achtertuin staat![]()
Tja, slim is het ook niet, alleen is er in dit geval wel een rijbewijs aanwezig met een goed lijkende foto, overeenkomende geboortedatum etc..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Domme actie vind ik het altijd van anderen ..
Maar ik heb ook op de motor gereden voordat ik het papiertje had.
Mijn pa zei zelfs ga maar een stukje rijden.![]()
Hij wist niet dat ik dat al 2 keer gedaan had.![]()
heH ff dimmen he .. je verdient er wel een levenslang lidmaatschap van de Fok! MC club mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
Nu begin jij opdringerig te worden![]()
![]()
In principe is het niet zo erg om een motor voor het rijbewijs te hebben, maar om nu in alles haast een motor te kopen omdat ie zo snel mogelijk bij jou weg moet ...Ik heb wel een oom met een A rijbewijs
Maar goed, ik zie wel. Moet het nog even bespreken met mijn broertje. Even kijken wanneer ik langskom
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:40 schreef hicham het volgende:
(pluspunt: het is een oom van m'n Nederlandse kant, dus de rest van de marokkaanse buurt gaat niet mee)
Whoaarrggquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dit niks voor je?[TK] Yamaha Virago 750
Omdat ze anders gelijk naar huis rijden samen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe kan hij een proefritje maken en dat jij achterop ga bij mij
Ik weet niet wat ik moet doen omdat ik niet veel van motoren weetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Figuur ben je ook Hicham
Is dit niks voor je?[TK] Yamaha Virago 750
Hoe kan hij een proefritje maken en dat jij achterop ga bij mij
Maar hoezo weet je niet wat je moet doen? Heb je nog andere motoren gezien die je interesse hebben?
En een sport is gewoon een naked met kapwerkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Whoaarrgg![]()
![]()
Ach ja, misschien houdt hij er wel van, ik kwam laatst tot de conclusie dat een naked eigenlijk gewoon een veredelde chopper is![]()
Kan iemand me uitleggen wat trouwens het verschil is tussen een dure CBR of deze?
Honda / Yamahaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:52 schreef Youssef het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat trouwens het verschil is tussen een dure CBR of deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |