Wat is hier daadkrachtig aan? Jij kent de details.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:35 schreef nikk het volgende:
Eindelijk een beetje daadkracht. Mooi om te zien dat Nederland haar naiviteit in deze eindelijk is verloren.
Dat zou ook een mogelijkheid zijn, zelf had ik gekozen voor een onbenullige opel Astra of zo, erg standaard, maar dan niet met een besnorde blauwe blouse voorin die de hele tijd zenuwachtig in zijn spiegels aan het kijken is, want dat wekt ook argwaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, met een hoofddoekje om in een oude Ford Taunus
Misschien was Theo van Gogh met de fiets wel onderweg naar Valkenburg, zo'n kans kun je je moeilijk laten ontnemen inderdaad,quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:35 schreef Re het volgende:
wat je al niet moet doen om met een Orion te vliegen
Ach ja, beter dan zo openlijk hypocriet zijn als jij SCH.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
Het mag wat kosten dus, elgigante?
Belachelijk om dit daadkrachtig te noemen zeg. Wat een opportunisme
ik heb er geen moeite mee hoor dat ze is uitgevlogen .. ik zou het wel bezwaarlijk vinden als ze elke dag met de Orion ingevlogen zou worden in de tweede kamer... oh nee, dat verklaart waarom ze natuurijk niet aanwezig isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien was Theo van Gogh met de fiets wel onderweg naar Valkenburg, zo'n kans kun je je moeilijk laten ontnemen inderdaad,
Volgens mij heeft Wilders een 747 of een Antonov geëist, hij staat nu op zoveel zetels dat hij zijn kameraden ook mee moet nemen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan zo openlijk hypocriet zijn als jij SCH.
Enerzijds val je Verdonk aan als zijn UITGEPROCEDEERDE asielzoekers het land uit flikkert, maar je vindt het blijkbaar om te juichen als een Nederlander, want dat is Ayaan, het land uit gezet wordt.
Zolang jij alle voorbeelden als opportuun benoemt (je weet bij god niet wat het inhoudt blijkbaar) is verder discussieren zinloos.
Nu gaat er weer een zeer selectieve reactie volgen, ik ben benieuwd....
Ik ga ervan uit dat het eenmalig is en misschien dat ze met hetzelfde toestel naar Nederland teruggevlogen wordt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:50 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee hoor dat ze is uitgevlogen .. ik zou het wel bezwaarlijk vinden als ze elke dag met de Orion ingevlogen zou worden in de tweede kamer... oh nee, dat verklaart waarom ze natuurijk niet aanwezig is
Treffend wederom dat ik alweer voorspeld had dat je niet zou reageren op mijn post over je hypocrisie, een zwaktebod noemt men dat, maar ik zal er niet meer om vragen....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:54 schreef SCH het volgende:
[..]Je vervalt tot dom schelden.
Jammer
Ik kan niet beoordelen of het terecht is dat er zoveel drukte gemaakt wordt rond AHA. Jij blijkbaar wel. Graag hoor ik daar meer over.
ik vind een retourtje Valkenburg- San Diego wel meevallen qua kosten als je daarmee chaos bespaart en een mensenleven.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
Het mag wat kosten dus, elgigante?
Belachelijk om dit daadkrachtig te noemen zeg. Wat een opportunisme
Er is ten eerste direct opgetreden en ten tweede is alles in het werk gesteld om iemand in absolute veiligheid te brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is hier daadkrachtig aan? Jij kent de details.
Direct? Hoezo direct? Misschien was het wel te laat. Of te vroeg, hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Er is ten eerste direct opgetreden en ten tweede is alles in het werk gesteld om iemand in absolute veiligheid te brengen.
Niemand kan de toekomst voorspellen SCH. Maar op dat moment was er in ieder geval sprake van een terreurdreiging en daarop is meteen actie ondernomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Direct? Hoezo direct? Misschien was het wel te laat. Of te vroeg, hoe weet jij dat nou?
Iemand het land uitvliegen lijkt mij bijzonder veilig en een behoorlijk zorgvuldig.quote:En hoezo alles in het werk. Hoezo absolute veiligheid? Vertel?
Kan je wat meer vertellen over die terreurdreiging.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:08 schreef nikk het volgende:
Niemand kan de toekomst voorspellen SCH. Maar op dat moment was er in ieder geval sprake van een terreurdreiging en daarop is meteen actie ondernomen.
Ook nogal voorbarig en onzorgvuldig geformuleerd. Wellicht is het in het buitenland veel gevaarlijker. Het gaat immers om een internationaal opererend netwerk.quote:Iemand het land uitvliegen lijkt mij bijzonder veilig en een behoorlijk zorgvuldig.
Daar komen we nooit iets specifiek over te weten. Er zijn die nacht een vijftal mensen gearresteerd en later op die dag werden Jason W en Ismail A gearresteerd. Kennelijk achtte men de situatie ernstig genoeg om de veiligheidsmaatregelen te vergroten. En ja, ik vind dat ze groot gelijk hebben. Terreur is geen spelletje en moet je zeer daadkrachtig en zorgvuldig mee omgaan. Het idee van: "ach, het zal allemaal wel los lopen" is behoorlijk naiefquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je wat meer vertellen over die terreurdreiging.
Ik neem aan dat ze niet naar Syrie is gebracht ofzo... In Nederland was de situatie op dat moment dusdanig dat het verstandiger werd geacht haar te verplaatsen naar een veiligere locatie. En ja, iemand het land uitvliegen is behoorlijk veilig. Daar ga ik niet eens over in discussie.quote:Ook nogal voorbarig en onzorgvuldig geformuleerd. Wellicht is het in het buitenland veel gevaarlijker. Het gaat immers om een internationaal opererend netwerk.
Kortom: je weet het niet, net als ik, dus een waarde-oordeel over deze actie geven lijkt me niet juist.
Iets teveel films gekeken? Ik vind het nogal een naieve opmerking in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:41 schreef nikk het volgende:
En ja, iemand het land uitvliegen is behoorlijk veilig. Daar ga ik niet eens over in discussie.
Kennelijk vind men het overdreven om iemand zo heftig te beveiligen. Maar goed, we wonen dan ook in naief Nederland.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat is de nieuwswaarde van het vervoer van AHA?
Daar gaat het toch helemaal niet over. Het is een nieuwsbericht van de Volkskrant, meestal worden die berichten door users zoals jij niet voor waar aangenomen, nu ineens klakkeloos. Verder filosoferen we er wat over want de nieuwswaarde is vrij gering omdat we geen achtergrondinfo hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Kennelijk vind men het overdreven om iemand zo heftig te beveiligen. Maar goed, we wonen dan ook in naief Nederland.
Of ze wordt vermoord tijdens dat vervoer en dan heb jij weer veel kritiek.quote:totdat ze daadwerkelijk word vermoord en dan is er niet genoeg gedaan
ik denk ook dat zijn ego gewoonweg niet in een kleiner vliegtuig past eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien was Theo van Gogh met de fiets wel onderweg naar Valkenburg, zo'n kans kun je je moeilijk laten ontnemen inderdaad,
Volgens mij heeft Wilders een 747 of een Antonov geëist, hij staat nu op zoveel zetels dat hij zijn kameraden ook mee moet nemen natuurlijk.
Dat mag je best vinden. Maar leg eens uit, wat is er zo onveilig aan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Iets teveel films gekeken? Ik vind het nogal een naieve opmerking in ieder geval.
Wat had er nog meer moeten gebeuren dan om iemand in veiligheid te brengen? Ervan uitgaande dat er een sprake was van een dreiging (grootte laat ik even in het midden) lijkt mij dit gewoon een daadkrachtig optreden.quote:Maar mijn opmerking blijft staan dat je helemaal niet kan oordelen over de krachtdadigheid van deze actie. We kunnen niet eens oordelen over de noodzakelijkheid van haar bescherming.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet over. Het is een nieuwsbericht van de Volkskrant, meestal worden die berichten door users zoals jij niet voor waar aangenomen, nu ineens klakkeloos.
De nieuwswaarde is dat ze vervoerd is naar het buitenland vanwege een terreurdreiging. Wat zouden we nog meer moeten weten?quote:Verder filosoferen we er wat over want de nieuwswaarde is vrij gering omdat we geen achtergrondinfo hebben.
Dat zou kunnen. Daarom moet je altijd de risico's afwegen.quote:Of ze wordt vermoord tijdens dat vervoer en dan heb jij weer veel kritiek.
Precies, Cohen en Aboutaleb ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ali heeft het aan zichzelf te wijten dat ze moet onderduiken
Pleur op naar Marokko. Daar hebben ze vast nog een leuk assistent-geitenhoeder of waterputbewaker-baantje voor iemand die zo extreem laag begaafd is als jij.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:34 schreef Meki het volgende:
Ga naar Somalie want ze hebben daar iemand nodig die ook een curropt is
Pleur op naar Israel . Daar hebben ze vast nog een leuk assistent Baby´s doodschieterquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:49 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Pleur op naar Marokko. Daar hebben ze vast nog een leuk assistent-geitenhoeder of waterputbewaker-baantje voor iemand die zo extreem laag begaafd is als jij.
Verkapte doodverwensingquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:49 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Pleur op naar Marokko. Daar hebben ze vast nog een leuk assistent-geitenhoeder of waterputbewaker-baantje voor iemand die zo extreem laag begaafd is als jij.
Mag ik op u kotsen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:34 schreef Meki het volgende:
PVD van Mijn belastinggeld gaat zij lekker op vakantie op de kosten van ons
Blijf daar Domme Media geile Hirsi Ali
A) ze is niet dom, waar maak je je anders druk om?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:34 schreef Meki het volgende:
PVD van Mijn belastinggeld gaat zij lekker op vakantie op de kosten van ons
Blijf daar Domme Media geile Hirsi Ali
Iedereen die spreekt uit een mate van ervaring verliest op die manier op voorhand al de betilteling objectief, dat is namelijk de basis.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:06 schreef DooieVossenBijtenNiet het volgende:
zeikwijf...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |