mooie OPquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef skiczukie het volgende:
Ik was lekker eerder!!!!quote:
Owquote:
ik zou me eerder zorgen maken of je trabant wel een kreukelzone heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:48 schreef skiczukie het volgende:
Ach, Dirkh doet niet zoveel vandaag enzo. En die laffer-lijer. Als een echt Joego zou ik zijn strot willen bewerken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:48 schreef Stranger het volgende:
Oe, hallo Brennie, lekker rokend nachtegaaltje
Uh, heb ik er weer eentje bij?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef Stranger het volgende:
Dood aan skiczukie, domme teringmongool.
Ach. Zijn Joego's een beeldhouwersvolk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:48 schreef skiczukie het volgende:
Als een echt Joego zou ik zijn strot willen bewerken.
Je trekt ze aanquote:
Jazeker, kan eindelijk weereens in de nacht posten, dat nieuwe levensritme ontzegt dat me normaal, maar vakantie he?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hai Stranger..
De gezellige nachtbraker met geweldig epileptisch opwekkend avatar!
Alles goed?
Ow. Gelukkig ben ik geen automonteur en heb dus geen idee wat je zeikt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:50 schreef laffer het volgende:
[..]
ik zou me eerder zorgen maken of je trabant wel een kreukelzone heeft![]()
Het feit dat niemand je tot nu toe ooit op een zinvolle post, of tenminste eentje met toegevoegde waarden, heeft kunnen betrappen, maakt je compleet overbodig en waardeloos, daarom vind ik dat je best mag doodvallen, niemand mist toch wat aan je.quote:
Helaas heb je nooit al mijn posts gezien.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het feit dat niemand je tot nu toe ooit op een zinvolle post, of tenminste eentje met toegevoegde waarden, heeft kunnen betrappen, maakt je compleet overbodig en waardeloos, daarom vind ik dat je best mag doodvallen, niemand mist toch wat aan je.
Nou en of!!! nog eventjes genieten voor het serieuze werk begint!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:54 schreef Stranger het volgende:
Ja ole, is het niet geweldig?
Een nieuw levensritme betekent vast een positieve verandering voor je!?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jazeker, kan eindelijk weereens in de nacht posten, dat nieuwe levensritme ontzegt dat me normaal, maar vakantie he?
Jij nog steeds actief nachtposter?
Wel genoeg om een goede impressie te krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Helaas heb je nooit al mijn posts gezien.
Ja, tentamens volgende week, maar dat ga ik wel reddenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou en of!!! nog eventjes genieten voor het serieuze werk begint!!![]()
Ik ga weer naar school Brennie, en helemaal in Nijmegen. Aangezien ik nog niet op kamers zit, moet ik elke dag om half 6 opstaan, om om kwart over 6 te kunnen vertrekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:56 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een nieuw levensritme betekent vast een positieve verandering voor je!?
Helaas ben ik nog iedere dag s'nachts op Fok!
De bedoeling is dat er een beter ritme komt, waardoor ik om deze tijd lig te maffen. ( lukt dus nog niet echt.)
S'nachts wakker zijn is erg ok, maar niet gezond.
Boeit het?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:58 schreef laffer het volgende:
wie is die sicksucky eigenlijk![]()
buiten dat het een rare pool is die z`n vreten nog op het dorpsplein moet halen met voedingsbonnen![]()
het eerste antwoord wat jij hoorde tijdens de bevalling hèquote:
Dat ga je gewoon redden!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, tentamens volgende week, maar dat ga ik wel redden
Leuk, moet je doenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat ga je gewoon redden!!!![]()
ff knallen, paar oude tentamentjes scoren en gaan!!!!![]()
* ole gaat ms ook nog weer een cursusje volgen
Wat nou aanpassen, integreren zul je... Jij asperge-pluk-Pool.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:03 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk dat ik me toch steeds wel heb aangepast aan jullie, maar het blijkt wel wat een verschil van metaliteit met de doorsnee.
dat is een goede reden om het te halen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Leuk, moet je doen
En natuurlijk ga ik die tentamens halen, ga hier echt niet meer weg
Krijg deze week eindelijk mijn laptop, en om die vergoed te krijgen van mijn ouders, moet ik het eerste jaar halen
Ja, dat zijn ze. De Polakken. Die plukken 16 uur per dag asperges.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen, integreren zul je... Jij asperge-pluk-Pool.
Mijn oma is ook 76 jaar en je vader rond de 50 gok ik zo. In deze maatschappij is hij inderdaad meer waard omdat hij nog als vuilnisman werkt en mijn oma jááááren geleden met pensien is gegaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:05 schreef skiczukie het volgende:
Mijn vader is niet veel waard nu nee. Maar nog altijd meer dan jouw half verotte omaatje.
Aha, tja dan is iedere dag om 2 uur s'nachts gaan slapen niet vol te houden idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ga weer naar school Brennie, en helemaal in Nijmegen. Aangezien ik nog niet op kamers zit, moet ik elke dag om half 6 opstaan, om om kwart over 6 te kunnen vertrekken.
'S nachts langer dan tot 2 uur opblijven is er dan niet meer bij, en aangezien fok in de avonduren zo ontzettend langzaam is, ben ik een beetje verdwenen van het forum
En als je nog steeds ook 's nachts werkt, zou een ander ritme niet heel snel lukken, of ben je weg bij die baan?
Restepcquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:06 schreef Ole het volgende:
[..]
dat is een goede reden om het te halen!
Ik weet het nog niet zeker, maar misschien ga ik een HBO cursus er bij doen.. (en ik ben al drs, hoe stoer kun je zijn! )
maar dan ga ik iets doen puur uit interesse, niet vanwege zgn betere kansen op de arbeidsmarkt![]()
Tot nu toe heb ik altijd vakantie met schoolvakanties, dus ja, nog een hele week vrij!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Restepc
Heb jij ook vrij deze week, of ben je maar gewoon wat aan het rondspoken?
nog even en dan hebben we cora, ullie, hobje etc etc zomaar weer een avondje bij elkaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef Stranger het volgende:
Trusten Brennie, Ole,
Misschien tot later in deze week
Altijd weer leuk om een gedeelte oude nachtploeg terug te zien
Vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef Stranger het volgende:
Altijd weer leuk om een gedeelte oude nachtploeg terug te zien
Je kan altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:11 schreef Ole het volgende:
[..]
nog even en dan hebben we cora, ullie, hobje etc etc zomaar weer een avondje bij elkaar!
kan zomaar hoor!![]()
Integreren?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen, integreren zul je... Jij asperge-pluk-Pool.
Hey, moet jij niet op bed. Dit wacht morgen op je:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Integreren?
Aan wat in godsnaam. Achterlijk kutland.
Geen idee wat je nu weer met je fotootjes wil duidelijk maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hey, moet jij niet op bed. Dit wacht morgen op je:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
op bed trouwens. Hoe boer kun je overkomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hey, moet jij niet op bed. Dit wacht morgen op je:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ah, dat zegt je baas natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
op bed trouwens. Hoe boer kun je overkomen.
Welke baas. Ik ben geen loonslaaf meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
ah, dat zegt je baas natuurlijk ook.
Jij je zin, werkloze Polak.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Welke baas. Ik ben geen loonslaaf meer.
wees blij dat jij nog aspereges mag plukken hier in ons land.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
op bed trouwens. Hoe boer kun je overkomen.
jij bent als slaaf geboren en jij gaat als slaaf dood ( laat dat niet te lang duren a.u.b.)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Welke baas. Ik ben geen loonslaaf meer.
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nee, word ook liever door een groep lekkere wijven aangerand.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Irakezen.
Zouden ze 't verstaan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nee, word ook liever door een groep lekkere wijven aangerand.
Owwwhhh..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:27 schreef laffer het volgende:
[..]
jij bent als slaaf geboren en jij gaat als slaaf dood ( laat dat niet te lang duren a.u.b.)
Ja toch!quote:
Fucking Duitser.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja toch!
Kom eens met wat overtuigendere bedreigingen smerige Poolse gastarbeider!
Hey ik ben duits/italiaans.quote:
Toch wel?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hey ik ben duits/italiaans.
Maar ik loop er niet zo mee te koop, en daarin schuilt jouw zwakte.
Je geeft de leeuwen hun voer en houvast.
de WC op het CS is nogsteeds smerig, ik heb `m net onder gescheten, doe je bestquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:30 schreef skiczukie het volgende:
Het valt me toch wel weer tegen hoor. Ik dacht, ik begin 2005 weer lekker
ik kom niet in die schoonmaak-cafès waar jij je tijd `s nachts door moet brengenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:30 schreef skiczukie het volgende:
Het is niks vergeleken met half 3 's nachts in de stad, waar zijn jullie dan, heb je dan ook een grote bek? Fok-helden.
die moeten jou ook al niet, gare poolse sloeriequote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:30 schreef skiczukie het volgende:
Dan wil je geen groep Joegoslaven tegenkomen, geloof me.
Neuk die lui boven je maar in hun reet, iets beters ga je toch niet vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:39 schreef SoldaatNr123621 het volgende:
ich liebe die Deutsche frauen und manschaft !!!![]()
Ehehehe ik ben net opgehouden met mijn schoonmaakbaantje. En ga nu lekker van jou geld leven, werk je uit de naad IT-lijer. Programmeer je de typhus voor me, ik zuip je geld op. Wedden dat deze Joego's mij steunen ipv zo'n kaaskop als jij?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:41 schreef laffer het volgende:
[..]
de WC op het CS is nogsteeds smerig, ik heb `m net onder gescheten, doe je best![]()
[..]
ik kom niet in die schoonmaak-cafès waar jij je tijd `s nachts door moet brengen![]()
[..]
die moeten jou ook al niet, gare poolse sloerie![]()
Zal ik doen ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neuk die lui boven je maar in hun reet, iets beters ga je toch niet vinden.
Wypływało z jego przylgnięcia do Chrystusa. Świadkowie wspominają: "Źródłem siły i energii jego ducha, i tak wszechstronnego działania, było głębokie zjednoczenie z Jezusem Eucharystycznym".quote:
Jij hebt echt altijd met alles en iedereen ruzie he?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wypływało z jego przylgnięcia do Chrystusa. Świadkowie wspominają: "Źródłem siły i energii jego ducha, i tak wszechstronnego działania, było głębokie zjednoczenie z Jezusem Eucharystycznym.
Jij en een paar gastjes op Fok! is niet alles, mijn mening dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij hebt echt altijd met alles en iedereen ruzie he?
zou je dan niet eens bij jezelf gaan nadenken josti?
Leuk. Een psalm.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wypływało z jego przylgnięcia do Chrystusa. Świadkowie wspominają: "Źródłem siły i energii jego ducha, i tak wszechstronnego działania, było głębokie zjednoczenie z Jezusem Eucharystycznym".
nu nog je zusjes overboeken naar mijn bordeel, en verder raad ik je aan om dan ook maar te stoppen met ademhalen, stinksokkiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ehehehe ik ben net opgehouden met mijn schoonmaakbaantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |