Ja, dat zijn ze. De Polakken. Die plukken 16 uur per dag asperges.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen, integreren zul je... Jij asperge-pluk-Pool.
Mijn oma is ook 76 jaar en je vader rond de 50 gok ik zo. In deze maatschappij is hij inderdaad meer waard omdat hij nog als vuilnisman werkt en mijn oma jááááren geleden met pensien is gegaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:05 schreef skiczukie het volgende:
Mijn vader is niet veel waard nu nee. Maar nog altijd meer dan jouw half verotte omaatje.
Aha, tja dan is iedere dag om 2 uur s'nachts gaan slapen niet vol te houden idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ga weer naar school Brennie, en helemaal in Nijmegen. Aangezien ik nog niet op kamers zit, moet ik elke dag om half 6 opstaan, om om kwart over 6 te kunnen vertrekken.
'S nachts langer dan tot 2 uur opblijven is er dan niet meer bij, en aangezien fok in de avonduren zo ontzettend langzaam is, ben ik een beetje verdwenen van het forum
En als je nog steeds ook 's nachts werkt, zou een ander ritme niet heel snel lukken, of ben je weg bij die baan?
Restepcquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:06 schreef Ole het volgende:
[..]
dat is een goede reden om het te halen!
Ik weet het nog niet zeker, maar misschien ga ik een HBO cursus er bij doen.. (en ik ben al drs, hoe stoer kun je zijn! )
maar dan ga ik iets doen puur uit interesse, niet vanwege zgn betere kansen op de arbeidsmarkt![]()
Tot nu toe heb ik altijd vakantie met schoolvakanties, dus ja, nog een hele week vrij!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Restepc
Heb jij ook vrij deze week, of ben je maar gewoon wat aan het rondspoken?
nog even en dan hebben we cora, ullie, hobje etc etc zomaar weer een avondje bij elkaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef Stranger het volgende:
Trusten Brennie, Ole,
Misschien tot later in deze week
Altijd weer leuk om een gedeelte oude nachtploeg terug te zien
Vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef Stranger het volgende:
Altijd weer leuk om een gedeelte oude nachtploeg terug te zien
Je kan altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:11 schreef Ole het volgende:
[..]
nog even en dan hebben we cora, ullie, hobje etc etc zomaar weer een avondje bij elkaar!
kan zomaar hoor!![]()
Integreren?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen, integreren zul je... Jij asperge-pluk-Pool.
Hey, moet jij niet op bed. Dit wacht morgen op je:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Integreren?
Aan wat in godsnaam. Achterlijk kutland.
Geen idee wat je nu weer met je fotootjes wil duidelijk maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hey, moet jij niet op bed. Dit wacht morgen op je:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
op bed trouwens. Hoe boer kun je overkomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hey, moet jij niet op bed. Dit wacht morgen op je:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ah, dat zegt je baas natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
op bed trouwens. Hoe boer kun je overkomen.
Welke baas. Ik ben geen loonslaaf meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
ah, dat zegt je baas natuurlijk ook.
Jij je zin, werkloze Polak.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Welke baas. Ik ben geen loonslaaf meer.
wees blij dat jij nog aspereges mag plukken hier in ons land.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
op bed trouwens. Hoe boer kun je overkomen.
jij bent als slaaf geboren en jij gaat als slaaf dood ( laat dat niet te lang duren a.u.b.)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Welke baas. Ik ben geen loonslaaf meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |