abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:08:05 #201
88620 Compile
Cannon Project
pi_24383462
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:57 schreef HeyFreak het volgende:
Mohammed B was geen moslim? Misschien niet volgens de begrippen van de echte gematigde moslims die zich hier van distantieren. Dat vind ik een goed signaal en toont aan dat dus niet alle moslims het zelfde zijn (maar volgens jou is het natuurlijk allemaal toneel )
Meen me te herinneren dat ik dit toch wel zei anders
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Compile het volgende:

[..]
Ik denk dat het de schuld is van deze 'massa' zoals jij stelt. Het doodsimpele feit al dat Mohammed B. geen moslim zou zijn, en het allemaal niets met Islam had te maken zoals de gematigde moslim stelde. Maar zo zijn er talloze andere voorbeelden. Ook de Nederlandse oberheid heeft hier een aandeel in.
Maar aangezien zelfs mijn woorden in een quote worden vedraaid is dit eerder een zwaktebod te noemen, dus bekijk het lekker (bovendien zitten hier alleen maar mensen die elkaar hebben opgetrommeld, je snapt wel dat ik er dan tussenuit knijp. Zwak he? Maar zeg nou eerlijk, doen jullie toch ook? Ik hou nu gewoon een spiegel voor. )
pi_24383470
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:02 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Die komma hoort daar niet.
dankjewel, zal het gelijk verbeteren
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:10:43 #203
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24383531
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:01 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, nu moet ik bekennen dat, als het gaat om sjun's "moeilijkheid", ook ik... ach....

.
Een rechtgeaarde Nederlander hoort zoiets te begrijpen, anders ga je maar tussen de Moslims een inburgeringscursus doen.. .
-
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:11:53 #204
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_24383554
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Een rechtgeaarde Nederlander hoort zoiets te begrijpen, anders ga je maar tussen de Moslims een inburgeringscursus doen.. [afbeelding].
Natuurlijk is die inburgeringscursus alleen voor Moslims.
Hup, aan het werk!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:12:36 #205
88620 Compile
Cannon Project
pi_24383569
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Tja, weet wie het zegt
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:14:23 #206
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24383605
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat ie tussen Moslims moet gaan zitten.
Er zullen er vast wel een aantal zitten die ons xenofoobje iets kunnen leren. Hoe je werkwoorden vervoegt bijvoorbeeld. .
-
pi_24383621
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:32 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Bron: Frontpage
Neej, tuurlijk ga je om die reden de hulp niet stopzetten. Die mensen hebben hun principes - of het nou discriminerende principes zijn of niet - en je principes maken je tot wie je bent. We moeten ze dus gewoon lekker wel of niet hulp laten aannemen, en hulp blijven aanbieden - ze zien vanzelf wel waar ze komen als ze van veel mensen hulp weigeren.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_24383670
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef Compile het volgende:

[..]

wat zei je wel, dat Mohammed B een moslim was of dat het allemaal toneel is... (te lui om topic door te lezen, lui zwijn weet je nog? )
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:17:29 #209
88620 Compile
Cannon Project
pi_24383671
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat ie tussen Moslims moet gaan zitten.
Er zullen er vast wel een aantal zitten die ons xenofoobje iets kunnen leren. Hoe je werkwoorden vervoegt bijvoorbeeld. .
Ach, maar dit is dan wat je veel belangerijker vind dan een inhoudelijke discussie.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:17:57 #210
88620 Compile
Cannon Project
pi_24383680
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

wat zei je wel, dat Mohammed B een moslim was of dat het allemaal toneel is... (te lui om topic door te lezen, lui zwijn weet je nog? )
Dan heb je pech
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:18:14 #211
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24383687
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:12 schreef Compile het volgende:

[..]

Tja, weet wie het zegt
Een allochtoon die de Nederlandse taal stukken beter beheerst dan jij? .
-
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:19:08 #212
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24383708
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef Compile het volgende:

[..]

Ach, maar dit is dan wat je veel belangerijker vind dan een inhoudelijke discussie.
Over inhoudelijk moet je helemaal je mond houden, je negeert simpelweg alles waar je geen antwoord op hebt. !
-
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:19:13 #213
88620 Compile
Cannon Project
pi_24383712
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Een allochtoon die de Nederlandse taal stukken beter beheerst dan jij? .
Oeh, nu voel ik me minder zeg
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:20:27 #214
88620 Compile
Cannon Project
pi_24383736
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Over inhoudelijk moet je helemaal je mond houden, je negeert simpelweg alles waar je geen antwoord op hebt. !
Dat zijn jouw bevindingen Ik heb je echter niet eerder inhoudelijk op dit topic zien reageren, maar je houd je meer bezig met wat anderen volgens jou fout doen.

Jammer.
pi_24383911
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef Compile het volgende:

[..]

Dan heb je pech
ff gezocht:
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:33 schreef Compile het volgende:

Nu is het ineens een 'groepje'. Je praat al net als een 'gematigde' imam, zoals op de dag van de moord op van Gogh.
Dus die gematigde imam heeft deze daad veroordeeld zoals zoveel moslims. Goede zaak
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:29:56 #216
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24383953
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef Compile het volgende:

[..]

[..]

Maar aangezien zelfs mijn woorden in een quote worden vedraaid is dit eerder een zwaktebod te noemen, dus bekijk het lekker (bovendien zitten hier alleen maar mensen die elkaar hebben opgetrommeld
Zouden er helemaal geen anderen zitten?
quote:
, je snapt wel dat ik er dan tussenuit knijp.
Nee.
quote:
Zwak he?
Ach, geen mens is volmaakt...
quote:
Maar zeg nou eerlijk, doen jullie toch ook? Ik hou nu gewoon een spiegel voor. )
Had je die spiegel niet ff kunnen schoonmaken?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:30:44 #217
88620 Compile
Cannon Project
pi_24383977
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:27 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

ff gezocht:
[..]

Dus die gematigde imam heeft deze daad veroordeeld zoals zoveel moslims. Goede zaak
Dat zij een masker opzetten maar zich niet durven uit te spreken tegen deze lui die het verkeerd doen zoaqls mohammed B., dat noem jij een goede zaak?

Hou eens op
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:31:05 #218
88620 Compile
Cannon Project
pi_24383983
*ignoremode Sjun aan *
pi_24383996
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef Compile het volgende:

[..]

Dat zijn jouw bevindingen Ik heb je echter niet eerder inhoudelijk op dit topic zien reageren, maar je houd je meer bezig met wat anderen volgens jou fout doen.

Jammer.
niet alleen zijn bevindingen, vanaf het begin heb je al de toon gezet door moslims als "parasieten" te beschouwen...

zoals ik het zie heb jij deze hele gedoe gestart met die generaliserende posts van jou. jij hebt werkelijk geen een keer ontopic gereageerd, het enige wat jij aldoor zit te blaten is dat "moslims kakkerlakken zijn" en meer van dat soort kreten. Als er iemand hier is die geen toegevoegde waarde is dan ben jij het wel.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:35:55 #220
88620 Compile
Cannon Project
pi_24384093
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:31 schreef HeyFreak het volgende:

[..]
Als er iemand hier is die geen toegevoegde waarde is dan ben jij het wel.
Klopt
pi_24384189
Zullen we weer ff inhoudelijk worden ?
pi_24384208
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:30 schreef Compile het volgende:

[..]

Dat zij een masker opzetten maar zich niet durven uit te spreken tegen deze lui die het verkeerd doen zoaqls mohammed B., dat noem jij een goede zaak?

Hou eens op
volgens mij hebben ze zich toch echt wel uitgesproken hoor.

Britse moslims willen helpen met verzoenen
Marokkaans protest in Den Haag
70% moslims wil af van extreme scholen
Moslims geschokt na moord op Van Gogh
Nederlandse moslims ageren tegen ontvoering hulpverleenster
Zelfkritiek moslims na wandaden in Beslan
Duits protest tegen islamitisch terrorisme
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:45:45 #223
88620 Compile
Cannon Project
pi_24384308
quote:
Ah, die linkse mediapropaganda? En dan zeggen dat ik extreem rechts ben, geen toegevoegde waarde terwijl jij dus alles geloofd wat anderen zeggen of schrijven. Het is gewoon een vorm van propaganda, want iedereen weet wel hoe laat het is in Europa. Juist dáárom proberen ze de zaak nog enigzins in de hand te houden met dit soort eenzijdige berichtgeving en acties. Dat jij dit niet doorhebt is jouw zwakte, niet de mijne. Ik handel naar wat ik zelf zie gebeuren in de samenleving, wat er op straat gebeurd en onder de mensen. Misschien moet jij en de rest dit ook maar eens gaan doen.

Zo, mooi van tafel geveegd dus Beter kan mijn nachtrust niet beginnen, weltrusten allemaal

btw, wil je mijn echte mening weten over mosims? Die kan ik samenvatten in 1 zin: Het zal me allemaal een worst zijn wat ze doen, zolang ik kan leven in een land waar zij zichzelf niet opdringen, mensen met rust laten en niet extremistisch zijn vind ik het best.

Gegroet.
pi_24384381
mooi van de tafel geveegd idd...
pi_24384533
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:41 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

volgens mij hebben ze zich toch echt wel uitgesproken hoor.
[quote]
Britse moslims willen helpen met verzoenen
Verzoening betekend niet per definitie afstand nemen van radicalisme.
quote:
quote:
Het protest was georganiseerd door onder meer de multiculturele instelling MCI, de Nederlandse Amazigh-beweging (Berbers) en de Marokkaanse Buurtvaders Schilderswijk, naar aanleiding van de moord op film- en opiniemaker Theo van Gogh.
Georganiseerd door het MCI die de rest heeft opgetrommeld. Hulde!
quote:
In ieder geval een goed begin!
quote:
quote:
Reacties moslims
Voorzitter A. Tonca van het Contactorgaan Moslims en Overheid noemde in een eerste reactie de moord op Van Gogh verschrikkelijk: ''Ik vind zijn opvattingen over de islam afschuwelijk en zeer kwetsend voor de islamitische gemeenschap, maar geen enkel motief rechtvaardigt moord.''

Directeur H. Karacaer van de Turkse sociaal-religieuze beweging Milli Görüs noemt de aanslag op Theo van Gogh ''een aanslag op de vrijheid van meningsuiting, de vrijheid van religie, de vrijheid die voor ons allen in dit land het leven mogelijk maakt.'' Die verklaring werd ook gedaan namens de Marokkaanse moskeekoepel UMMON en de directeur M. van Diggelen van het Amsterdams Centrum Buitenlanders.

Het Landelijk Overleg Minderheden (LOM), dat organisaties van onder anderen Turken, Marokkanen, Surinamers en Molukkers bundelt, zegt diep geschokt te zijn over de ''aanslag op de fundamenten van onze beschaving'', de vrijheid van meningsuiting. Het LOM vreest dat de moord de verhouding tussen de verschillende bevolkingsgroepen in Nederland verder onder spanning zal zetten.

De organisatie van ahmadiyya-moslims Ulamon, die de moord ook afschuwelijk vindt, wijst erop dat de islam tegen elke vorm van geweld is : ''Helaas zien wij dat veel moslims zich niet gedragen conform de leer en daarmee de islam zelfs een slechte naam bezorgen.'
Dit zegt me bar weinig, de gebruikelijke multiculturele excuus-moslims en organisaties worden hier weer van stal gehaald om hun gebruikelijke zegje te doen. Denk je trouwens zelf dat dit representatief is voor de gehele molslimgemeenschap ?
quote:
quote:
40 Nederlandse moslims hebben een verklaring doen uitgaan waarin zij hun ''diepe verslagenheid'' uiten over de ontvoering van de Brits-Iraakse hulpverleenster Margaret Hassan in Irak.
Wel 40!
quote:
Vaag artikel waarin weinig over de moslimgemeenschap in het algemeen naar voren komt. Er worden enkel een paar wereldwijde moslim-prominenten aangehaald die een en ander afkeuren. Kortom: totaal niet relevant!
quote:
Wederom een goed gebaar vanuit de gemeenschap zelf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')