Meen me te herinneren dat ik dit toch wel zei andersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:57 schreef HeyFreak het volgende:
Mohammed B was geen moslim? Misschien niet volgens de begrippen van de echte gematigde moslims die zich hier van distantieren. Dat vind ik een goed signaal en toont aan dat dus niet alle moslims het zelfde zijn (maar volgens jou is het natuurlijk allemaal toneel)
Maar aangezien zelfs mijn woorden in een quote worden vedraaid is dit eerder een zwaktebod te noemen, dus bekijk het lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Compile het volgende:
[..]
Ik denk dat het de schuld is van deze 'massa' zoals jij stelt. Het doodsimpele feit al dat Mohammed B. geen moslim zou zijn, en het allemaal niets met Islam had te maken zoals de gematigde moslim stelde. Maar zo zijn er talloze andere voorbeelden. Ook de Nederlandse oberheid heeft hier een aandeel in.
Een rechtgeaarde Nederlander hoort zoiets te begrijpen, anders ga je maar tussen de Moslims een inburgeringscursus doen..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:01 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, nu moet ik bekennen dat, als het gaat om sjun's "moeilijkheid", ook ik... ach.....
Natuurlijk is die inburgeringscursus alleen voor Moslims.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een rechtgeaarde Nederlander hoort zoiets te begrijpen, anders ga je maar tussen de Moslims een inburgeringscursus doen.. [afbeelding].
Tja, weet wie het zegtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Natuurlijk is die inburgeringscursus alleen voor Moslims.
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat ie tussen Moslims moet gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Natuurlijk is die inburgeringscursus alleen voor Moslims.
Neej, tuurlijk ga je om die reden de hulp niet stopzetten. Die mensen hebben hun principes - of het nou discriminerende principes zijn of niet - en je principes maken je tot wie je bent. We moeten ze dus gewoon lekker wel of niet hulp laten aannemen, en hulp blijven aanbieden - ze zien vanzelf wel waar ze komen als ze van veel mensen hulp weigeren.quote:
wat zei je wel, dat Mohammed B een moslim was of dat het allemaal toneel is... (te lui om topic door te lezen, lui zwijn weet je nog?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef Compile het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat ik dit toch wel zei anders
Ach, maar dit is dan wat je veel belangerijker vind dan een inhoudelijke discussie.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat ie tussen Moslims moet gaan zitten.
Er zullen er vast wel een aantal zitten die ons xenofoobje iets kunnen leren. Hoe je werkwoorden vervoegt bijvoorbeeld..
Dan heb je pechquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
wat zei je wel, dat Mohammed B een moslim was of dat het allemaal toneel is... (te lui om topic door te lezen, lui zwijn weet je nog?)
Over inhoudelijk moet je helemaal je mond houden, je negeert simpelweg alles waar je geen antwoord op hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef Compile het volgende:
[..]
Ach, maar dit is dan wat je veel belangerijker vind dan een inhoudelijke discussie.![]()
![]()
Oeh, nu voel ik me minder zegquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een allochtoon die de Nederlandse taal stukken beter beheerst dan jij?.
Dat zijn jouw bevindingenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Over inhoudelijk moet je helemaal je mond houden, je negeert simpelweg alles waar je geen antwoord op hebt.!
ff gezocht:quote:
Dus die gematigde imam heeft deze daad veroordeeld zoals zoveel moslims. Goede zaakquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:33 schreef Compile het volgende:
Nu is het ineens een 'groepje'. Je praat al net als een 'gematigde' imam, zoals op de dag van de moord op van Gogh.
Zouden er helemaal geen anderen zitten?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef Compile het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat ik dit toch wel zei anders
[..]
Maar aangezien zelfs mijn woorden in een quote worden vedraaid is dit eerder een zwaktebod te noemen, dus bekijk het lekker(bovendien zitten hier alleen maar mensen die elkaar hebben opgetrommeld
Nee.quote:, je snapt wel dat ik er dan tussenuit knijp.
Ach, geen mens is volmaakt...quote:Zwak he?
Had je die spiegel niet ff kunnen schoonmaken?quote:Maar zeg nou eerlijk, doen jullie toch ook?
Ik hou nu gewoon een spiegel voor.
)
Dat zij een masker opzetten maar zich niet durven uit te spreken tegen deze lui die het verkeerd doen zoaqls mohammed B., dat noem jij een goede zaak?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:27 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ff gezocht:
[..]
Dus die gematigde imam heeft deze daad veroordeeld zoals zoveel moslims. Goede zaak
niet alleen zijn bevindingen, vanaf het begin heb je al de toon gezet door moslims als "parasieten" te beschouwen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef Compile het volgende:
[..]
Dat zijn jouw bevindingenIk heb je echter niet eerder inhoudelijk op dit topic zien reageren, maar je houd je meer bezig met wat anderen volgens jou fout doen.
Jammer.
Kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:31 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Als er iemand hier is die geen toegevoegde waarde is dan ben jij het wel.
volgens mij hebben ze zich toch echt wel uitgesproken hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:30 schreef Compile het volgende:
[..]
Dat zij een masker opzetten maar zich niet durven uit te spreken tegen deze lui die het verkeerd doen zoaqls mohammed B., dat noem jij een goede zaak?
Hou eens op
Ah, die linkse mediapropaganda?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:41 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze zich toch echt wel uitgesproken hoor.
Britse moslims willen helpen met verzoenen
Marokkaans protest in Den Haag
70% moslims wil af van extreme scholen
Moslims geschokt na moord op Van Gogh
Nederlandse moslims ageren tegen ontvoering hulpverleenster
Zelfkritiek moslims na wandaden in Beslan
Duits protest tegen islamitisch terrorisme
Verzoening betekend niet per definitie afstand nemen van radicalisme.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:41 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze zich toch echt wel uitgesproken hoor.
[quote]
Britse moslims willen helpen met verzoenen
quote:
Georganiseerd door het MCI die de rest heeft opgetrommeld. Hulde!quote:Het protest was georganiseerd door onder meer de multiculturele instelling MCI, de Nederlandse Amazigh-beweging (Berbers) en de Marokkaanse Buurtvaders Schilderswijk, naar aanleiding van de moord op film- en opiniemaker Theo van Gogh.
In ieder geval een goed begin!quote:
quote:
Dit zegt me bar weinig, de gebruikelijke multiculturele excuus-moslims en organisaties worden hier weer van stal gehaald om hun gebruikelijke zegje te doen. Denk je trouwens zelf dat dit representatief is voor de gehele molslimgemeenschap ?quote:Reacties moslims
Voorzitter A. Tonca van het Contactorgaan Moslims en Overheid noemde in een eerste reactie de moord op Van Gogh verschrikkelijk: ''Ik vind zijn opvattingen over de islam afschuwelijk en zeer kwetsend voor de islamitische gemeenschap, maar geen enkel motief rechtvaardigt moord.''
Directeur H. Karacaer van de Turkse sociaal-religieuze beweging Milli Görüs noemt de aanslag op Theo van Gogh ''een aanslag op de vrijheid van meningsuiting, de vrijheid van religie, de vrijheid die voor ons allen in dit land het leven mogelijk maakt.'' Die verklaring werd ook gedaan namens de Marokkaanse moskeekoepel UMMON en de directeur M. van Diggelen van het Amsterdams Centrum Buitenlanders.
Het Landelijk Overleg Minderheden (LOM), dat organisaties van onder anderen Turken, Marokkanen, Surinamers en Molukkers bundelt, zegt diep geschokt te zijn over de ''aanslag op de fundamenten van onze beschaving'', de vrijheid van meningsuiting. Het LOM vreest dat de moord de verhouding tussen de verschillende bevolkingsgroepen in Nederland verder onder spanning zal zetten.
De organisatie van ahmadiyya-moslims Ulamon, die de moord ook afschuwelijk vindt, wijst erop dat de islam tegen elke vorm van geweld is : ''Helaas zien wij dat veel moslims zich niet gedragen conform de leer en daarmee de islam zelfs een slechte naam bezorgen.'
quote:
Wel 40!quote:40 Nederlandse moslims hebben een verklaring doen uitgaan waarin zij hun ''diepe verslagenheid'' uiten over de ontvoering van de Brits-Iraakse hulpverleenster Margaret Hassan in Irak.
Vaag artikel waarin weinig over de moslimgemeenschap in het algemeen naar voren komt. Er worden enkel een paar wereldwijde moslim-prominenten aangehaald die een en ander afkeuren. Kortom: totaal niet relevant!quote:
Wederom een goed gebaar vanuit de gemeenschap zelf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |