quote:
Zal straks eerst eens wat soundclips beluisteren als ik straks thuis ben.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:42 schreef peaceman het volgende:
Gewoon gelijk de cd kopen, krijg je geen spijt van, vraag maar aan Cafca...
Hoe ben je eigenlijk op haar muziek gekomen? door mijn anagrammetjes?quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:28 schreef cafca het volgende:
KT Tunstall
Geweldig album. Het is wat rustiger dan ik verwacht had, maar zeker de moeite waard
Nee, ik had het album al eens gehoord, en toen hoorde ik big black horse op 3fmquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk op haar muziek gekomen? door mijn anagrammetjes?![]()
ah oke... wilde het toch weten hehehe... had er 3 maanden geleden al eens een anagram over, vandaar....quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik had het album al eens gehoord, en toen hoorde ik big black horse op 3fmen ik dacht: nog maar eens gaan luisteren, en dat beviel zo goed dat ik hem gekocht heb
In de auto luister ik naar STUBRU, tot ik die niet meer kan ontvangen, dan schakel ik over op 3FM.quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah oke... wilde het toch weten hehehe... had er 3 maanden geleden al eens een anagram over, vandaar....
ik luister op het werk altijd 3fm (dat is de enige fatsoenlijke zender die we daar kunnen ontvangen, helaas geen Kink) en daar komt ie inmiddels elke dag wel een paar keer langs....![]()
Yorin zelfs? jeetje dan ga je al bijna aan een hype denkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
In de auto luister ik naar STUBRU, tot ik die niet meer kan ontvangen, dan schakel ik over op 3FM.
Ik heb op het werk Yorin fm, en zelfs daar hebben ze het nu over KT Tunstall, ze geven zelfs de CD weg!
Ach, ze is bij Barend & van Dorp geweest he? dan moet het wel goed zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yorin zelfs? jeetje dan ga je al bijna aan een hype denken![]()
ja en sindsdien hoor je pas haar liedje... ik had de cd toen al zeker een maand thuis liggen... maar ja ben wel benieuwd naar haar optreden op Rock Werchter...quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, ze is bij Barend & van Dorp geweest he? dan moet het wel goed zijn![]()
Ah, jij denkt ook "shit, nog even checken voor Werchter" ? Ik namelijk welquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:47 schreef Apfel het volgende:
Ik wist dat ik wat vergeten was![]()
Ik kom hier deze week nog op terug![]()
Sjeez... kwaliteit in de mega top 50... hoe is het mogelijk...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heel erg fijn album, dit..
En Black Horse & Cherry Tree staat in de mega top 50..
.
.
Dat gebeurt af en toe wel eens....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sjeez... kwaliteit in de mega top 50... hoe is het mogelijk...
Dan staan wij vast bij elkaar in de buurt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:26 schreef Apfel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik weet zeker dat ik volgende ik week in de voorste regionen van het podium sta.
Briljante plaat
kans dat ik er ook bij sta...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan staan wij vast bij elkaar in de buurt..
*meldtquote:
Het gaf live wel wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:05 schreef placebeau het volgende:
[..]
*meldt
ben ondertussen al verslaad aan "black horse and the cherry tree". Benieuwd wat het live geeft.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:00 schreef peaceman het volgende:
Live was beter dan op cd...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij niet, maar ben niet geheel zeker....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Speelde ze op Werchter ook niet-albumtracks?
Ooh, da's mazzel, want net een dag eerder kom ik terug van vakantie. Daar kan ik dus naartoequote:Op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef Apfel het volgende:
Zondag 3 september in de Melkweg Amsterdam.
Voorverkoop is vandaag begonnen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*meldt.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef peaceman het volgende:
Wat een geweldig concert was het! De band had het ook duidelijk naar hun zin, wat ook altijd leuk is om te zien!
Speciaal voor jou is het nummer nu uit op single.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:55 schreef Billy_Mack het volgende:
nee, dat is het enige nr. dat ik wel te pruimen vind van de plaat
Die link doet het bij mij niet. We hebben wel foto's gemaakt van KT en ook van voorprogramma La Kidda overigensquote:Op zondag 11 september 2005 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
concertimpressie d.d. 3 september 2005 Melkweg Amsterdam
De link doet het hier ook niet, hier de nieuwe link sfeerimpressie d.d. 3 september 2005quote:Op maandag 26 september 2005 09:43 schreef desintbestaat het volgende:
[..]
Die link doet het bij mij niet. We hebben wel foto's gemaakt van KT en ook van voorprogramma La Kidda overigens
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef MCH het volgende:
18 feb 2006 KT Tunstall
Paradiso (main hall), Amsterdam
Ik ookquote:
Oeh. Daar moet ik naartoe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef MCH het volgende:
18 feb 2006 KT Tunstall
TOTP.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb d'r net gezien op TOTP, playbackt ze![]()
Zou toch ook zonde zijn om haar stem te gebruiken vor zo'n pauperpubliek als TOTP. Dat kan ze beter bewaren voor Paradisoquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb d'r net gezien op TOTP, playbackt ze![]()
Oeh, damnquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef MCH het volgende:
18 feb 2006 KT Tunstall
Weet iemand wat de kaartjes kosten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef MCH het volgende:
18 feb 2006 KT Tunstall
Uitmelken die hap!quote:Op zondag 6 november 2005 10:41 schreef beautiful_world het volgende:
Komt ze alweer?? dat is al de derde keer paradiso!!
Ik ben bang voor je dat dat er wel in zit. Ik heb haar eens beluisterd en haar muziek leent zich uiterst goed om een groot publiek aan te spreken. Haar plaat staat in Engeland ook in de Top10 best verkochte CD's naast James Blunt en Katie Melua, enz, dat zegt wel wat lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:11 schreef peaceman het volgende:
Hoop niet dat ze nu al te groot gaat worden.....![]()
In Engeland is ze al wat langer bekend dan in Nederland. Ben het met je eens dat de muziek zich er beter voor leent dan bijvoorbeeld Sufjan Stevens of Tom McRae.quote:Op maandag 7 november 2005 16:03 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ben bang voor je dat dat er wel in zit. Ik heb haar eens beluisterd en haar muziek leent zich uiterst goed om een groot publiek aan te spreken. Haar plaat staat in Engeland ook in de Top10 best verkochte CD's naast James Blunt en Katie Melua, enz, dat zegt wel wat lijkt mij.
Ik vond het persoonlijk trouwens niet zo heel erg leuk, de muziek van K.T., ik vond het erg veel lijken op de muziek van David Gray, maar dan met een vrouwenstem, niets voor mij.
Nou in de U.K is de nieuwste single van haar uit leuke video btw.. 'Under The Weather'quote:Op maandag 5 december 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
heb er niks meer over gehoord...
Er werd bedoeld over het vermeende concert volgend jaar in Nederlandquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:31 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou in de U.K is de nieuwste single van haar uit leuke video btw.. 'Under The Weather'
Dat 'vrees' ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zeg: HMH voor KT binnenkort.
Nou bij het grootste gros van de artiesten zou ik je daar gelijk in geven.quote:
Totaal mee oneens. Op werchter ging ze niet ten onder. Als je op het laatste moment ineens op een groot podium gezet wordt, ben je daar niet echt op ingesteld. Het was gewoon goed wat ze daar deed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:43 schreef Apfel het volgende:
[..]
Nou bij het grootste gros van de artiesten zou ik je daar gelijk in geven.
Maar een grote menigte bespelen kan ze gewoon (nog) niet.
Op Werchter ging ze ten onder, op Lowlands was het ook maar matigjes.
Daar geef ik je ook wel gelijk in, maar de feedback was gewoon magertjes en iedereen was zoutloos. Ze presteerde het zelf wel oke, aan de andere hand bepaalt het publiek ook de sfeer. Het was een beetje eenzijdig op Werchter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:50 schreef peaceman het volgende:
Totaal mee oneens. Op werchter ging ze niet ten onder. Als je op het laatste moment ineens op een groot podium gezet wordt, ben je daar niet echt op ingesteld. Het was gewoon goed wat ze daar deed.
Lowlands was gewoon goed, maar ze was invaller en dat is altijd lastiger.
Deed ze inderdaad superquote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn nog meer KT-liefhebbers net als ik aangenaam verrast door haar live cover van Missy Elliott's Get YOur Freak On?
Ja, ik weet het, dat klinkt erg bizar, maar echt, heel heel heel heel heel erg goed gedaan.
Er staan geen concertdata na half maart op haar website. Afwachten dus.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:49 schreef peaceman het volgende:
Hoe zit het met het verhaal dat ze dit voorjaar naar Nederland zou komen?
Idd, maar de rest van het album mag er ook zeer zeker wezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef peaceman het volgende:
Wat is Suddenly I see toch een heerlijk nummer zeg!
[afbeelding]
Klopt, maar dat wist ik een jaar geleden ook alquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, maar de rest van het album mag er ook zeer zeker wezen.
www.cd-wow.nlquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef MadGuy het volgende:
Zo. Nu even kijken waar ik hem goedkoop kan bestellen.
Ik heb haar ook ontdektquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:32 schreef Apfel het volgende:
En wat een geweldige griet gewoon.
Gewoon helemaal in der uppie Black Horse & Cherry Tree performen bij Conan o'Brien.
Effectpedaaltje, gitaartje en hoppa![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb haar ook ontdekt
Nu pas?
Ja, nu pas
Ik kende die hits wel, maar eigenlijk nooit verder geluisterd dan dat. Geweldig mens is het
Heerlijk album. En veel leuke youtube filmpjes, live is ze echt goed!!
Nee er is ook nog de CD Acoustic Extravaganzaquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Leuk!
Schiet ook al op he
Maar is dit album het enige van haar?
FF doorzoeken
Het is een later album. Met een paar liedjes van ETTT, maar ook nieuwe nummers....quote:Op zaterdag 14 april 2007 05:57 schreef Numbie het volgende:
Is dat een compleet (eerder) album van haar? Of een acoustische versie van Eye To The Telescope?
Ok, toch maar een keertje halen dusquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is een later album. Met een paar liedjes van ETTT, maar ook nieuwe nummers....
Tnxx, die is nu ook 'binnen'quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:20 schreef peaceman het volgende:
Nee er is ook nog de CD Acoustic Extravaganza
quote:Nieuw album KT Tunstall in september
(04-05-07) - Zangeres KT Tunstall heeft aangekondigd dat haar tweede studio-album uitkomt in september 2007. De nieuwe plaat heeft de titel Drastic Fantasic gekregen.
Nummers
Op de opvolger van Eye To The Telescope uit 2005 komen onder andere de nummers 'Hold On', 'Little Flavours', 'Hopeless' en 'I Don't Want You Now' te staan.
Extravaganza
KT Tunstall bracht in 2006 nog het album KT Tunstall's Acoustic Extravaganza uit. Daarop stonden verschillende covers en sessie-tracks. In de zomer van 2007 doet de Schotse verschillende festivals aan in Groot-Brittannië.
Suddenly i see natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Diaan en Piesmen, wat hebben jullie gedraaid op je trouwen van haar?
quote:Drastic Fantastic is the name of KT Tunstall's upcoming second studio album. It is set to be released on August 31, 2007 in the Republic of Ireland and Germany, September 3, 2007 in the UK, and on September 18, 2007 in U.S.
Kon ook niet anders toch?quote:
Nee, ik dacht dat er een youtube filmpje was, maar kon nu niks vinden, dus ik zal me wel vergist hebben. Ze is live trouwens wel heel erg goed! Niet dat ik haar live heb gezien, maar wat ik op filmpjes heb gezien danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:33 schreef Smeich het volgende:
LEUK! Wist ook niet dat er een nieuw album aankwam!
Had iemand haar nog op Live Earth gehoord/gezien?![]()
Mmm die is leukquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:55 schreef Omaha het volgende:
Ik vond overigens haar versie van Hold On live op Glastonbury ( http://www.youtube.com/watch?v=ll3eR1XJZg8 ) een stuk leuker dan de albumversie.
Oh, ik zie net dat m'n voorganger precies hetzelfde zegt![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:02 schreef oppertweaker het volgende:
En nu maar hopen dat ze een concert geeft in NL
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:03 schreef dwerg het volgende:
29 april in Paradiso. Voorverkoop start 22 december.
Staat ook op website paradiso bij 'More' rechtsboven.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:15 schreef Wombcat het volgende:
Staat nog niet op de website van Paradiso anders. Ook niet op die van KT Tunstall.
Waar heb je het vandaan?
edit: Ah. Op de website van Mojo concerts.
Idemquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:22 schreef oppertweaker het volgende:
Zojuist 2 kaarten besteld! Het aftellen kan nu gaan beginnen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef EvilMarc het volgende:
KT Tunstall Jools Holland I Want You Back (youtube)
KT Tunstall I Don't Want You Now Jools Holland (youtube)
KT Tunstall Get Your Freak On (youtube) (Verslavend)
Ja, ik denk het wel. Ik heb tenslotte toch kaartjes, kan ik net zo goed even gaan kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:21 schreef TNA het volgende:
Gaan er nog mensen naar Paradiso de 29ste?
Hoe lang speelde ze?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:44 schreef Toad het volgende:
KT Tunstall was zeker een retourtje A'dam-Brussel waard. Damn, echt een goed concert. Ik ben helemaal verrast. Komt dichtbij mijn top5 qua concerten.
Een enthousiaste KT, enthousiaste belgen, strak concert, leuke avond....
Waarom Brussel, je woont in Amsterdam, of was je te laat voor Paradiso, óf ga je naar beide concerten?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:44 schreef Toad het volgende:
KT Tunstall was zeker een retourtje A'dam-Brussel waard. Damn, echt een goed concert. Ik ben helemaal verrast. Komt dichtbij mijn top5 qua concerten.
Een enthousiaste KT, enthousiaste belgen, strak concert, leuke avond....
Ja ik!!quote:
Ja, het balkon in Paradiso heeft zitplaatsen!quote:Op maandag 28 april 2008 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik!!
Ik heb ook onwijs veel zin in. Zijn er mensen in dit topic die vaker in Paradiso komen?
Ik kon niet echt opmaken of KT Tunstall in de Grote Zaal speelt of niet. Ik ga er wel van uit.
Heeft het balkon zitplekken?
Ze deed het vanavond ook, idd een heel tof effect. Nou, tot volgende keer dan hèquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:10 schreef Avani het volgende:
Waarom zie ik concert informatie altijd zo freakishly laat.Ik had ook wel naar KT Tunstall gewild. Vindt haar vorige album overigens wel beter dan het huidige, maar van de youtube filmpjes die ik heb gezien, is ze live wel heel erg goed. Ook een keer iets gezien met een soort apparaat die je met je voet bedient en zo verschillende 'beats en geluiden' opneemt. Dat zag er echt super tof uit. Dit dus:
coffeeshop?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:46 schreef TNA het volgende:
Wat ontzettend tof om KT Tunstall live te zienEnthousiaste artieste, geweldige stem, goede muziek en een mooie afwisseling van akoestische en meer rocknummers. Met het pianonummer als welkome extra. Ik vond de sfeer goed, Paradiso is natuurlijk sowieso een optimale omgeving voor een concert als dit. Ik had het niet willen missen en volgende keer ben ik er zeker weer bij
Nog een paar opmerkingen:Op "orange" rijmt niets hoor! Ik mag aannemen dat ze de coffeeshop van tevoren had gevonden, of praat ze altijd op zo'n manier tussen de liedjes door? Iemand de oranje hoed nog gevangen hier?
De recensent kraakt het optreden compleet af omdat hij de anekdotes tussendoor niet grappig vond en omdat de band zo waardeloos zou zijn. Dat haar nummers volgens hem "ijzersterk" zijn en haar stem "werkelijke fantastisch" is, is natuurlijk totaal niet van belang bij een concert. Wat een ongenuanceerde kutrecensiequote:Op donderdag 1 mei 2008 01:33 schreef oppertweaker het volgende:
nu.nl heeft ook een recensie neergezet. Laat ze even lekker in de stron zakken...
quote:KT Tunstall slaat plank mis
AMSTERDAM - De populariteit van de twee turven hoge Schotse zangeres KT Tunstall is de afgelopen vier jaar als een raket de hoogte ingevlogen. Het is daarom jammer dat ze haar status dinsdagavond niet kon bevestigen in de Amsterdamse poptempel Paradiso.
Het is niet dat ze slecht zingt, of dat het geluid van een onacceptabel niveau was, maar de manier hoe de zangeres gestalte gaf aan haar optreden mag als een groot minpunt worden beschouwd. Slechte praatjes en een slechte band.
Kattenpis
Wissewasjes over kattenpis dat licht geeft in het donker en het onrijmbare Engels woord 'orange' interesseren me niks. Alhoewel, een nummer lang probeerde ik een woord te vinden dat wel op 'orange' rijmt. Eerlijk is eerlijk, die kon ik niet verzinnen: 1-0 voor KT.
Maar even serieus, je gaat naar een optreden van KT Tunstall om je oren te verwennen met een hemelse stem, voor dergelijke feitjes pak ik wel een encyclopedie.
Cabaret
Maar na vrijwel elk nummer maakt de Schotse schone een 'grappig' praatje. Haar pogingen tot cabaret falen echter jammerlijk. De zaal reageert steevast met een lach, maar dat is dan wel een schamper lachje uit plaatsvervangende schaamte.
Nee, KT moet het bij zingen houden, dat is waar ze goed in is. De vocalen die zij uit haar kleine lijfje weet te persen zijn werkelijk fantastisch. Loepzuiver, krachtig en met een groot bereik.
Muzikanten
De bandleden van KT Tunstall komen er ook niet ongeschonden vanaf. Zij geven de term 'in dienst spelen van' een geheel nieuwe betekenis. Zonder enige creativiteit worden de nummers gespeeld. De eerste muzieklessen lijken net achter de rug. Een goede zangeres als KT verdient het om door betere muzikanten omringd te worden.
Dat ze haar band eigenlijk helemaal niet nodig heeft om te knallen bewijst ze tijdens het nummer 'Black Horse & The Cherry Tree'. Met een oranje cowboyhoed uit het publiek op -het was immers Koninginnenacht- zet ze in haar eentje het nummer in waarmee ze doorbrak tijdens de Britse muzikale televisieshow 'Later with Jools Holland'.
Het nummer wordt grotendeels live gesampled en met een vurig blik in haar ogen claimt ze het podium eindelijk voor zichzelf.
Opleving
Van dit soort momenten moet de zangeres het hebben en die zijn helaas wat schaars. Bij het nummer 'Suddenly I See' volgt wederom een voorspelbare opleving.
Haar repertoire is inmiddels ijzersterk. Funnyman, White Bird, Another Place To Fall, het zijn stuk voor stuk zulke mooie nummers, maar mijn aandacht verslapte te vaak. Zoiets zou niet moeten gebeuren. Hopelijk hervindt KT Tunstall zichzelf op Pinkpop, want het is een dame met een gouden strot.
Hier nog een recensie, naar mijn idee veel realistischer dan die van nu.nl: http://www.kindamuzik.net/live/kt-tunstall/kt-tunstallquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:01 schreef dwerg het volgende:
Het verbaast me trouwens dat er niet meer recensies online te vinden zijn.
Ben ik soms te vroeg weggegaan?quote:Eindigend met haar hitsingle 'Hold On'
Het klinkt anders wel erg verdomd lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef off het volgende:
Voorproefje op haar nieuwe album wat 27 september uit komt
Dat is ehhh anders![]()
Ik vind het best wel meevallen, dus goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef off het volgende:
Voorproefje op haar nieuwe album wat 27 september uit komt
Dat is ehhh anders![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het klinkt anders wel erg verdomd lekker
Ja dat wordt de single voor in de US, in Europa wordt de eerste single (Still A) Weirdo:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef off het volgende:
Dit schijnt de nieuwe single te worden. Alleen vind ik de live versie leuker van 'fade like a shadow'. Deze albumversie klinkt wat vlak
Zag het net toevallig, tot mijn verbazing waren er nog kaartjes. Meteen maar een gekocht voor mevrouw Mark, die fan isquote:
quote:
Leukquote:
Gelukkig was ik dus niet de enige die zich eraan irriteerde; het leek af en toe wel een stamcafé, echt schandalig. Het lijkt de laatste jaren steeds erger te worden, vooral in Nederland.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:16 schreef TJLinden het volgende:
Alleen echt heel zuur dat het publiek met name tijdens het voorprogramma zo enorm luidruchtig was. Ik heb het bijna nog nooit zo erg meegemaakt.
Het is volgens mij inderdaad iets unieks 'Hollands' en het lijkt alleen erger te worden. Ik kan echt niet begrijpen waarom je naar een concert gaat, hopelijk met de instelling om naar mooie muziek te luisteren (je betaalt er immers ook goed voor), en dan gewoon niet het respect kunt opbrengen om je klep te houden. Je merkte gewoon dat Johnny van The Pictish Trail zich er enorm aan ergerde, hij vroeg zelfs letterlijk meerdere keren of het stiller mocht (eerst subtiel en daarna gewoon met een 'shut the fuck up'). De arme vent heeft zelfs nog getwitterd over hoe luid Amsterdam was. Tijdens KT was het een stuk stiller maar ook daar hoorde ik nog een hoop geklets.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Gelukkig was ik dus niet de enige die zich eraan irriteerde; het leek af en toe wel een stamcafé, echt schandalig. Het lijkt de laatste jaren steeds erger te worden, vooral in Nederland.
KT was geweldig! Absoluut in topvorm; goede setlist en leuke interactie met het publiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |